بهترین مدل های بوت زنانه 2021

کفش سی سی – بوت زنانه از انواع لوازم گرم کن زمستانی است و مخصوص روزهای سرد و خنک سال است. که به دلیل تاثیر زیادی که در استایل و ظاهر خانم ها دارد همیشه مورد توجه آن ها بود. بوت های زنانه در انواع مدل ها و رنگ ها و جنس های مختلی تولید می شوند. بوت ها معمولا در دو نوع ساق بلند و ساق کوتاه وجود دارند.پرفایده ترین مزیت بوت های ساق بلند، حفاظت پا از روز های به شدت بارانی و همچنین برف زیاد است.

در عین حال پاهایتان را تا ساق پا گرم و محفوظ نگه می دارند. از طرفی بوت های ساق بلند مناسب پیاده روی در مسیر های برفی نیستند و پا ها را به شدت خسته می کنند. بوت های ساق کوتاه برای پیاده روی بسیار بهتر هستند. این بوت ها اگر در منطقه شما باران و برف کم است، مناسب است.

بوت های چلسی

بوت چلسی، نیم‌بوتی با استایل اسلیم فیت به همراه زیپ یا پنلی کشی با قابلیت ارتجاع در کناره‌ها است که اغلب پاشنه‌ای کوتاه دارد. معمولا حلقه‌ای پارچه‌ای در پشت این نوع پوتین تعبیه شده‌است تا بتوانید هنگام پوشیدن آن را بکشید. این مدل از انواع بوت زنانه، از جنس‌های نبوک و چرم براق ساخته شده و برای همه‌ی موقعیت‌ها مناسب است.

بهترین مدل های بوت زنانه 2021

بوت بندی

فارق از ارتفاع این بوت ها که می تواند متنوع باشد، بوت‌های بندی، ظاهری خشن و ارتشی را با ظرافت طراحی زنانه و گاها پاشنه‌ای بلند ترکیب می‌کنند که این تضاد می تواند بسیار خاص و دلنشین باشد. این ویژگی برای بسیاری از استایلیست‌ها و دوستداران مد و فشن نقطه‌ی قوت بزرگی برای مانور و ایده پردازی است.

بوت سوارکاری

از انواع بوت زنانه، بوت سوارکاری همان گونه که از نامش پیداست، نمونه مجددا طراحی شده‌ی بوت‌های فنی سوارکاری است. این بوت ها ویژگی‌های خاصی مانند، پنجه‌ی بسیار محکم دارد. اما این بوت ها با ورود به دنیای مد و فشن، برای انطباق با کاربردهای روزانه مجددا طراحی شدند.

بوت آگ

بوت آگ یک بوت پوستی است که مبدا طراحی آن از استرالیا و نیوزلند بوده است. در واقع اصلِ این بوت با پوستِ پشت و رو شده‌ی گوسفند ساخته شده که بیرون آن پوست دباغی شده و داخل آن پشم است. امروزه اکثر این بوت‌ها از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند.

بهترین مدل های بوت زنانه 2021

بوت زنانه جورابی

بوت جوابی، ترکیبی است از زیره کفش و رویه جوراب. مدل های کوتاه و بلند این بوت ها به شیک بودن، محبوب بودن، راحتیِ در پوشیدن و خوش‌استایلی شهرت دارند. مهم‌ترین نکته هنگام خرید این نوع بوت، این است که باید دقیقا سایز پاهایتان باشد.

بوت جلوباز

در دنیای مد، به بوت‌های جلو باز، لقب “جادویی” داده‌اند، چرا که به دلیل بوت بودنشان در هوای خنک، و به دلیل جلوباز بودنشان در هوای گرم استفاده می‌شوند. اگرچه برای دماهای زیر صفر قابل استفاده نیستند، اما کاربرد زیادی در فصول مختلف خواهند داشت. به همین دلیل طرفدارانِ بوت جلوباز معتقدند که یک بوت چهار فصل دارند.

بهترین مدل های بوت زنانه 2021

بوت بالای زانو

بوتی بلند که همه یا بخشی از زانو را می‌پوشاند. این نوع بوت ، در اوایل قرن ۱۵م، اولین بار به عنوان بوت سوارکاری ساخته شد اما بعد‌ها در قرن ۲۰‌م، طراحی آن برای ورود به دنیای مد مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار گرفت. امروزه انواع دیگر بوت ها مانند بوت‌های جورابی یا بوت های بارانی نیز در مدل‌های بالای زانو طراحی و تولید می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید