تسلیت درگذشت پدر کفش تبریز

صنایع چرم سی سی درگذشت حاج محمد خادم، موسس و بیانگذار کفش سی سی و پدر کفش دستدوز تبریز را به دست اندر کاران و فعالان صنعت کفش چرم دستدوز کشور و همچنین علاقه مندان و دوستداران صنعت کفش دستدوز، خانواده های معزا و تمام هنرآموزان این استاد بزرگ، تسلیت عرض می کند، روح بزرگ این مرد کهنه کار کفش تبریز، قرین رحمت و مغفرت خداوند تبارک و تعالی.

حاج محمد خادم، در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه هزار چهارصد، پس از عمری تلاش برای برپا نگه داشتن هنر کفش دستدوز تبریز، بر اساس ایست قلبی در بیمارستان تبریز، دار فانی را وداع گفت. یاد و نامش گرامی باد.

صنایع چرم سی سی از تمام دوستان و آشنایان و تمام موسسات و ارگان های دولتی و شخصی که مراتب همدردی خود را به طرق مختلف اعلام کرده اند، تشکر و قدردانی می کند.

این پست دارای ۳ نظر است

  1. ناشناس

    سلام وقت خوش .واقعا متاثر شدم. عرض تسلیت دارم خدمت خانواده ی مرحوم مغفور حاج آقا خادم.از کار دست ایشان یک جفت کفش دارم که برای همیشه برای یادگاری از ایشان نگه میدارم.

  2. نیما لطیفی

    با عرض سلام .خبر درگذشت پدر کفش دست دوز ایران جناب مرحوم مغفور حاج محمد خادم من رو بسیار منقلب کرد.از کار دست استاد فقید بنده دو مدل رو به یادگاری نگاه میدارم

دیدگاهتان را بنویسید