نحوه ایجاد استایل شیک با بوت های مردانه

کفش سی سی – بوت ها یکی از کفش های مورد علاقه آقایان است. این کفش ها نه تنها کاربردی و راحت هستند، بلکه باعث شیک شدن ظاهر افراد می‌شوند. اگر بوت ها با لباس های مناسب ترکیب شود، بسیار جذاب و شیک خواهد بود. همه نوع بوت را نمی‌توان با هر لباسی ترکیب کرد. بنابراین در انتخاب بوت و لباس دقت کنید.

نحوه ایجاد استایل با بوت های مچی

بوت های مچی یکی از متنوع ترین انواع چکمه ها هستند. نیم‌بوت‌ها یا بوت های مچی یکی از انعطاف پذیرترین بوت ها در ایجاد استایل‌های متفاوت است. به گونه‌ای که از استایل‌ کژوال گرفته تا نیمه‌رسمی و گاها حتی رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نیم بوت قهوه‌ای محبوب‌ترین رنگ برای نیم بوت است چراکه به آسانی با بیشتر شلوار‌ها ست می‌شود. رنگ مشکی نیز دارای این ویژگی است و طرفداران زیادی دارد.

بوت های مردانه

ترکیب نیم بوت و شلوار جین با رنگ‌های مختلف بسیار زیبا و خاص خواهد بود و استایلی نیمه رسمی محسوب می‌شود. بعضی مدل‌های نیم بوت را می‌توان با شلوار پارچه‌ای و کتان نیز ست کرد. کت‌های چرم و پالتو‌های مردانه نیز ظاهری جذاب با نیم بوت خلق خواهند کرد.

افرادی که تمایل دارند استایل تمیز و مرتبی ایجاد کنند، از پوشیدن کت و شلوار با نیم بوت‌های شیک غافل نشوند. تا زدن شلوار با نیم بوت مردانه از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید.

بوت های مردانه

چکمه های ارتشی

این بوت ها طرفداران بسیاری دارد. به هنگام صخره نوردی و گردش در طبیعت، می‌توانید از آن استفاده کنید. این بوت ها حالت اسپورت دارند و برای استایل های رسمی مناسب نیستند. بهتر این بوت ها را با لباس های اسپورت ترکیب کنید.

بوت کار

بوتی قدرتمند، دیرینه و آن‌قدر جذاب که در اکثر روزهای سرد سال جزئی از استایلتان باشد. بوت کار، اولین و پرکاربرد‌ترین بوت برای آقایان لقب گرفته‌است. این کفش بر خلاف نامش، منحصر به محل کار نیست، بلکه تعالی یافته‌ی نوع اولیه خود است. بوت کار مردانه می‌تواند در استایل‌های روزمرگی کاربرد خود را نشان دهد. اگرچه رنگ قهوه‌ای این پوتین، محبوب‌ترین رنگ آن است، اما رنگ مشکی نیز می‌تواند برای افرادی که لباس‌های مشکی، سفید یا خاکستری زیادی دارند، مناسب‌تر باشد.

بوت های مردانه

بوت کار، چکمه‌ای نیمه رسمی است که به شکل فوق العاده‌ای با شلوار جین ست می‌شود و اگر درست عمل کنید، با شلوارهای دیگر نیز ترکیبی چشم‌نواز خواهید داشت. در هر صورت در مورد این مدل از انواع بوت مردانه، به خاطر داشته باشید که از پوشیدن آن در مناسبات رسمی اجتناب کنید.

بوت های بند دار

این بوت ها برای مناسبات رسمی و عروسی بسیار مناسب است. این بوت ها رسمی هستند و می‌توانید با کت و شلوار شیک، ست کنید.

بوت های مردانه

بوت های چلسی

بوت های چلسی به لطف ظاهر زیبایی که دارند می توانند هم با لباس های روزمرگی و هم با لباس های رسمی مطابقت داشته باشند. برای استفاده روزمرگی از این بوت ها، سعی کنید یک رنگ قهوه ای و جیر انتخاب کنید سپس با شلوار جین، تی شرت یا ژاکت و کت کامل کنید. در استایل رسمی هم رنگ مشکی و چرم انتخاب کنید و آن‌ها را با کت و شلوار بپوشید.

خرید بوت های چرمی سی سی

بوت های مردانه

منبع: Thetrendspotter

دیدگاهتان را بنویسید