زیبا ترین مدل های کیف بافتنی در 2021 از نگاه سی سی

کفش سی سی – کیف ها یکی از لوازم ضروری برای خانم ها محسوب می‌شوند. کیف های بافتنی امسال، هر یک از دیگری زیباتر هستند و در هفته های مد اروپا به نمایش گذاشته می‌شوند. انواع مختلفی از کیف ها در بازار موجود است اما در فصل بهار و تابستان کیف های بافت ،جز محبوب ترین ها هستند.

رنگ های متنوع و زیبا این کیف ها، شما را یاد بهار خواهد. تا جایی که می توانید هر رنگی را در ویترین ها پیدا کنید. کیف های بافتنی را می‌توانید با لباس و کفش مناسب ترکیب کرده و یک استایل جذاب ایجاد کنید.

کیف بافتنی

این کیف ها علاوه بر اینکه متناسب با هر لباسی هستند، با هر نوع ساختار بدنی نیز مطابقت پیدا می‌کنند. کیف های بافت را می‌توانید در فعالیت های روزمرگی، محیط کاری و اداری، مسافرت و بسیاری از مکان های دیگر استفاده کنید. این کیف ها انواع مختلفی مانند طرح کوله پشتی، دستی و غیره دارند که با هر سلیقه ای متناسب است. کیف بافتنی بسته به نوع آن، کاربرد مختلفی دارند.

به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فرد این کیف ها، می‌توان آن را در هر مهمانی یا دورهمی استفاده کرد چرا که زیبایی چشم نوازی دارد. معمولا در کیف های بافت کاموایی، اگر از مواد پلاستیکی در بدنه آن استفاده نشده باشد، از انعطاف خوبی برخوردار است.

کیف بافتنی

طرح کیف های بافتنی به صورت سفارشی و خاص هستند. حتی اگر یک بافنده دو کیف شبیه هم ببافد هم ممکن است اختلافات ناچیزی با هم داشته باشند. همین یونیک بودن باعث می شود که خیلی از خانم ها به سمت کیف بافتنی بروند. کیف بافتنی بدلیل دستباف و دست ساز بودن، به صورت عمده نمی توان تولید کرد.

انواع کیف بافت

کیف دستی کوچک با دسته حلقه ای بافته شده

کیف های طرح شطرنجی با بافت قلاب

کیف دستی دایره ای دخترانه

کیف بافته شده با نخ هفت رنگ

کیف مجلسی زنانه دستباف

کیف قلاب بافی شده مدل زیگزاگی

کیف بافتنی

دیدگاهتان را بنویسید