راهنمای مد سی سی و آشنایی بیشتر با کیف های حصیری

کفش سی سی– برای استقبال از فصل تابستان باید کیف، لباس و کفش هایی بخریم که متناسب با آن باشد. کیف های حصیری بسیار زیبا و راحت هستند و به عنوان کیف تابستانی شناخته می‌شوند. این کیف ها به راحتی با لباس های مختلف ترکیب می‌شوند که می توانید هم در فعالیت های روزمرگی و هم در مهمانی ها از آن استفاده کنید.

کیف های حصیری از نخ های ضخیم تولید می‌شود. در این فصل با گرم شدن هوا، شلوار ها کم کم از پوشش خانم ها حذف شده و دامن های بلند و زیبا جای آن را می‌گیرد. در فصل تابستان رنگ های جذاب و شاد به میدان می‌آید و بیشتر افراد تمایل دارند همانند فصل های دیگر، در تابستان هم شیک پوش باشند. بنابراین یکی از گزینه هایی شما را در این راه یاری خواهد کرد، کیف های حصیری است که توصیه می‌کنیم حتما خریداری کنید.

کیف های حصیری

این کیف ها در مدل های مختلف وارد بازار می‌شود. بعضی آن ها بند دار و بعضی دیگر بدون بند هستند. یکی از ویژگی‌های کیف های حصیری این است که با هر استایلی سازگار هستند. اکنون چند مدل از کیف های حصیری را به شما معرفی می‌کنیم

کیف های حصیری سبدی شکل

شکل منحصر به فرد این کیف ها، قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد. این کیف ها علاوه بر رنگ اورجینال خود، دارای رنگ های مختلفی است که می‌توانید در کنار ساحل هم از آن استفاده کنید.

کیف های حصیری

کیف حصیری مدل بافت

این کیف ها علاوه بر اینکه حصیری هستند، دارای طرح بافت می‌باشند که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. برای افرادی که دارای استایل پر زرق و برق هستند، مناسب است. رنگ مشکی و سایر رنگ ها را می‌توانید در این کیف ها پیدا کنید.

کیف های حصیری تزئین شده

برخی از برند ها برای جلب توجه مشتری، تعدادی اکسسوری در تولید کیف های حصیری به کار می‌گیرند. باید بگوییم که این نوع کیف ها هم جذاب هستند و می‌توانید با توجه به سلیقه خود، انتخاب کنید.

کیف های حصیری

کیف های حصیری درب دار

اگر به دنبال کیف حصیری جادار می‌گردید، این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم. اگر وسایلی که حمل می‌کنید زیاد باشد، از مدل مربعی و اگر لوازمتان کم باشد از مدل های گرد و دایره ای استفاده کنید.

منبع: Yasemin

دیدگاهتان را بنویسید