کت بلیزر زنانه و استایل مناسب آن

کفش سی سی – خانم هایی که کت های مختلف می‌پوشند، به چند نکته ای که ذکر می‌کنیم، توجه داشته باشند. کت ها، یکی از قوی ترین استایل های زنانه به حساب می آید و کت بلیزر از همه بیشتر مورد پسند است. کت های بلیزر یکی از اساسی ترین نماد لباس های کلاسیک است که در 2021 کاملاً متفاوت ظاهر می شود. این کت ها با بلوز بافتنی و شلوار جین، یک ترکیب شیک را ایجاد می‌کند.

کت بلیزر زنانه

بیشتر بخوانید: مد لباس های خانگی؛ پنج روش برای تغییر روحیه

این استایل که در سال های گذشته برای محیط کار و مجالس رسمی استفاده می‌شده، پس از یک سری تغییرات، امروزه به یک لباس روزمرگی برای همه افراد تبدیل شده است. این کت ها که به عنوان لباس مردانه ظاهر شده بود، امروزه محبوبیت بیشتری در بین خانم ها پیدا کرده است.

1) کت بلیزر چگونه ظهور کرد؟

ظهور کت های بلیزر به نیروی دریایی انگلیس در قرن نوزدهم برمی گردد. من مطمئن هستم که بسیاری از شما فکر نمی کردید که کت بلیزر می تواند چنین سابقه ای داشته باشد. اما در آن زمان، نیروی دریایی سلطنت انگلیس، کت های بلیزر را به عنوان لباس رسمی خود ترجیح می پوشیدند.

کت بلیزر زنانه

به همین دلیل این کت به عنوان لباس مردانه ظاهر شده و با گذشت زمان به یکی از مد روزترین استایل ها، تبدیل شده است.

2) چگونه با کت های بلیزر استایل مناسبی ایجاد کنیم؟

کت های بلیزر برای خانم هایی که استایل رسمی را ترجیح می‌دهند، یک گزینه بسیار عالی است که اغلب با بلوز های ضخیم تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگام ترکیب کت های بلیزرتان باید به اکسسوری ها نیز توجه کنید. اگر با این کت ها، از بلوز رنگ روشن استفاده می کنید، می توانید یک گردنبند طلایی یا روسری به رنگ کت بلیزر خود بپوشید.

کت بلیزر زنانه

بیشتر بخوانید: اهمیت اکسسوری های زنانه در مد

3) ترکیب کت با ساتن

بلوزهای ساتن نازک با کت های تیره رنگ سازگاری بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال، یک کت سرمه ای رنگ با بلوز ساتن صورتی، یک استایل شیک روزمرگی ایجاد می‌کند و در مجالس هم می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید. البته می توانید به جای این دو رنگ، از ترکیب سیاه و سفید هم استفاده کنید. به همین دلیل بهتر است که حداقل چند کت در رنگ های مختلف در کمد لباس خود داشته باشید.

4) می توانید در کت ها تغییرات جزئی ایجاد کنید.

اگر تمایل دارید که برخی لباس هایتان را با توجه به سبک خود تغییر دهید، کت ها می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به عنوان مثال، اگر قصد خرید کت تیره رنگ را دارید و دکمه های آن هم رنگ کت است، می‌توانید دکمه های طلایی رنگ را جایگزین آن کنید تا ظاهری شیک ایجاد شود. یا دکمه های مرواریدی انتخاب کرده و تغییری مناسب برای فصل تابستان ایجاد کنید.

کت بلیزر زنانه

5) کت های بلیزر چرمی

احتمالاً یکی از موارد غیر منتظره در سال 2021 کت های بلیزر چرمی است. کت های بلیزر چرمی اولین بار در سال گذشته ظهور کرد و الهام گرفته شده از دهه 90 است. اگر می خواهید از استایل های زمان گذشته استفاده کنید، می توانید یک کمربند چرمی را به کت خود اضافه کنید و استایل دهه 70 را زنده کنید.

کت بلیزر زنانه

بیشتر بخوانید: ترکیب رنگ لباس ها با رعایت چند نکته مهم

7) کت بلیزر بژ

رنگ بژ، رنگی است که بین افراد بسیار محبوب است و در اکثر لباس ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ بژ یک رنگ خنثی است و می‌توانید آن را با هر رنگی ست کنید. شلوار جین با یک کت بلیزر بژ، می‌تواند زیبایی خاصی ایجاد کند. همچنین در سال جدید، کت های یقه ایستاده جز برترین ها خواهد بود. به وسیله این کت ها، استایل ها بسیار شیک و جذاب خواهد شد.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید