13 برند برتر کفش های ایتالیایی و تاریخچه آن ها (1)

کفش های ایتالیایی که به دلیل ظرافت و سبک بی نظیر تحسین می‌شوند، با کفش های انگلیسی رقابت می‌کنند و از نظر کیفیت بسیار خوب هستند. در واقع کفش ایتالیایی در سراسر جهان پراکنده شده اند. لیست راهنمای زیر، 13 کفش مردانه برتر ایتالیایی را نشان می دهد.

  • 1) Ace Marks
  • 2) Antonio Meccariello
  • 3) Ross & Snow
  • 4) Paolo Scafora
  • 5) Aurelien
  • 6) Santoni
  • 7) Salvatore Ferragamo
  • 8) Enzo Bonafè
  • 9)Riccardo Freccia Bestetti
  • 10) Bontoni
  • 11) Stefano Bemer
  • 12) Edhèn Milano
  • 13) Scarosso
کفش های ایتالیایی

برند Ace Marks

موقعیت کارگاه : Lazio

خدمات: تولید کفش

اگرچه این برند به تازگی و در سال 2012 تأسیس شده است، ولی با یک کارخانه نسل چهارم همکاری می‌کند تا کفش های ایتالیایی با کیفیت بالا و البته ارزان قیمت را به بازار های جهانی عرضه‌ کند. کفش های چرمی این برند که به صورت کامل از پوست گوساله ساخته شده، هم دست دوز است و به طور طبیعی صیقل داده شده است و دوختی منعطف دارد. برند Ace Marks به صورت مستقیم با مصرف کننده در ارتباط است. به این معنی که شما می‌توانید کفش ها را فقط از طریق سایت این برند خریداری کنید. در نتیجه، توانسته اند علاوه بر کنترل بیشتر بر نحوه توزیع صحیح آنها، هزینه های مشتری را هم به میزان قابل توجهی کاهش دهند. علاوه بر این، Ace Marks سعی کرده است کفش های همه پسند و کفش هایی در حد کیفیت جهانی تولید کند.محصولات اختصاصی این برند مطابق با سایز استاندارد Brannock آمریکا تولید شده است. به طور ساده، سایت این برند دارای راهنمای اندازه گیری آسان است که می‌توانید بدون رفتن به فروشگاه، از خانه به راحتی کفش مناسب پای خود را تهیه کنید.

برند Antonio Meccariello Italy

موقعیت کارگاه : Airola, Benvento

خدمات : تولید کفش

دو سال پس از راه اندازی این برند که با همکاری Antonio و Ciro Paone de Matteis شکل گرفته بود، Antonio برای مستقل شدن در کار خود سهامش را فروخت. Antonio خدمات مختلفی را در کارگاه خود که در منطقه Airola قرار دارد، ارائه می‌دهد. وی کفش های Ready – to-wear را تولید کرده و  همچنین سفارش های مشتری را به صورت آنلاین پذیرش می‌کند. کفش های made-to-measure و bespoke را می‌توانید با قیمت های شگفت آور و مقرون به صرفه و به صورت آنلاین سفارش دهید. این برند کفش های دست دوز و با تعداد محدود تولید می‌کند مانند Good year.

کفش های ایتالیایی

3) برند Ross & Snow

موقعیت کارگاه :Florence، Tuscany

خدمات : تولید کفش

برند Ross & Snow یکی از برند های تجاری و جالب ایتالیایی است. این برند توسط مدیران سابق شرکت Zappos، به نام های Meghan Mossler و Fred در سال 2017 ایجاد شده است. این برند از روش سنتی یعنی روش دست دوز، برای تولید کفش های ضد آب و زمستانی استفاده می‌کند.در حالی که بیشتر بوت های زمستانی عمدتا مفید هستند ولی سبک خاصی در تولید آنها وجود ندارد. در عوض این برند تولید کفش هایی با ترکیب مواد برتر و روش های برجسته ساخت کفش، جز بهترین هاست. برای مثال، امضایی که نشان گر تفاوت آنها با سایر برند هاست، روی کفش ها حک می‌شود. خط تولید این برند کاملا ارگانیک و بی نظیر است. در نتیجه این برند بوت هایی ظریف و در عین حال کاربردی تولید کرده اند که بسیار راحت و سبک میباشد. اگر در بازار به دنبال کفش گرم و راحت برای زمستان هستید، در حال حاضر Ross & Snow یکی‌ از مدعیان ایتالیا در این موارد است.

کفش های ایتالیایی

4) برند Paolo Scafora Italy

موقعیت کارگاه : Casandrino, Naples

خدمات : تولید کفش

این کارگاه که در خارج از کلان شهر ناپل فعالیت می‌کند، در سال 1965 تاسیس شد و امروزه توسط نوه اش به همین نام اداره می‌شود. این برند به دلیل ساخت کفش های مناسب و مقرون به صرفه، بسیار شناخته شده است. کفش های bespoke این برند از 2000 دلار شروع می‌شود. تولید این کفش ها 4 تا 6 هفته طول می کشد. Paolo Scafora بر خلاف کفش های سنتی چوبی از پلاستیک در تولید کفش استفاده می‌کند، که روند تولید را تسریع می‌بخشد.

کفش های ایتالیایی

5) برند Aurelin

موقعیت کارگاه : Lazio

خدمات: تولید کفش

این برند نسبتا جدید است که در تولید کفش های رانندگی ایتالیایی تخصص دارد.کفش های رانندگی این برند توسط یک کارخانه خانوادگی در منطقه Lazio تولید تولید شده و دارای کفی مخصوص از جنس لاستیک هستند که در جهت راحت بودن پای شما در حین رانندگی، تولید شده است. این کفش دارای مدل های مختلفی از جمله توری، چرمی و loafer است که در رنگ های نظم داده شده، تولید می‌شوند.

علاوه بر این، قالب این کفش ها از پارچه جیر که از پوست گوساله فرانسوی به دست می آید، تهیه شده است و بسیار نرم می باشد. این چرم در ایتالیا توسط صنعتگران دباغی می شود.

کفش های ایتالیایی

6) برند Santoni

موقعیت کارگاه : Corridonia, Macerate

خدمات : تولید کفش

این برند به وسیله Andrea Santoni در سال 1975 تاسیس شده است و امروزه کفش های Ready-to-Wear و made – to – order این برند توسط پسرش Giuseppe تولید می‌شود.Santoni در بین سایر طراح ها، مشهور است. پیش از این در تعدادی پروژه های خلاق IWC و AMG و Mercedes همکاری داشته است. Santoni مانند Panerai هنوز به ریشه های سنتی خود وفادار است، جهشی به سمت آینده رقم زد.

دفتر مرکزی جدید Santoni در Corridonia که یک مرکز سازگار با محیط زیست است، قرار دارد و 90 درصد ساختمان این دفتر از مواد قابل بازیافت ساخته شده است. علاوه بر این، مصرف انرژی کلی این ساختمان بسیار کم است و برق آن از یک نیروگاه خورشیدی محلی تامین می‌شود.

کفش های ایتالیایی

7) برند Salvatore Ferragamo

موقعیت کارگاه : Florence, Tuscany

خدمات : تولید کفش

   سالوادور طراح کالاهای لوکس و کفش است که در بین ستارگان هالیوود درسال 1920 بسیار مشهور بود. وی پس از آغاز تجارت کفش made-to-measure در کالیفرنیا، در سال 1927 به ایتالیا بازگشت تا برند معروف خود را به اسم Florentine تاسیس کند. اگر چه Ferragamo در سال 1960 درگذشت، ولی میراث او همچنان باقی است و به یکی از بزرگترین برند ها تبدیل شده است که هنوز هم ریشه ایتالیایی خود را داراست. این برند هنوز هم متعلق به خانواده پر جمعیت Ferragamo است که شامل دست کم 23 نوه میباشد. در حالی که تعدادی کارخانه این برند در سراسر ایتالیا وجود دارد، ولی کفش های برتر در کارگاه Florence ساخته می‌شوند.

کفش های ایتالیایی

8) برند Benzo ‌Bonafe

موقعیت کارگاه : Bologna, Emilia, Romagna

 خدمات : تولید کفش

این برند در سال 1963 تاسیس شد. شرکت لامبورگینی هم در این سال تاسیس شد. هر دو برند دارای تشابهاتی هستند. Enzo همچنان شرکت خود را در کنار همسر و فرزندانش به اسم Silvia و Massimo و دامادش Roberto اداره می‌کند. یکی دیگر از مشاغل خانوادگی این خانواده ایتالیایی، تولید صنایع دستی است. این برند کفش های دست دوز هم تولید می‌کند.

کفش های ایتالیایی

9) برند Riccardo Freccia Bestetti

موقعیت کارگاه :Milan, Lombardy

خدمات :تولید کفش

موسس این برند در کنار Marco Facchinetti بوت های ساخت آمریکا را با روش های سنتی ایتالیا ادغام کردند و توسعه دادند. برند Bestetti با رویکردی مناسب، بسیاری از کفش های خود را به دست صنعتگران ماهر سپرده است. متاسفانه Bestetti در سن جوانی در سال 2016 درگذشت اما ویراث ارزشمند او توسط Facchinetti ادامه دارد. طراحی های Riccardo و Marco کاملا دست دوز هستند و دارای جزئیات زیبا در کفش مانند کمر ها و حاشیه های چرمی می‌باشند. در نهایت یک کفش جذاب به بازار ارائه می‌شود.

کفش های ایتالیایی

10) Bontoni

موقعیت مغازه : Santo Elpidio A Mare, Fermo

خدمات : تولید کفش

این برند کفش های انحصاری نسل سوم را تولید می‌کند. این مغازه در نزدیکی ساحل شرقی ایتالیا قرار دارد. Bentoni فقط در طول روز 9 تا 12 کفش تولید می‌کند. تولید یک جفت کفش Ready-to-Wear سیزده هفته طول می‌کشد، در حالی که یک جفت کفش bespoke حداقل 10 ماه زمان می‌برد. شرکت Bontoni از سال 2004 توسط Franco Gazzani و پسر عموی دوم وی، Lewis Cutillo اداره می‌شود. وقتی پدر بزرگ و عموی Gazzani این شرکت را تاسیس کردند، کفش های تولیدی خود را فقط برای خانواده، دوستان و مشتریان خاص ارائه می‌دادند. Bontoni اگرچه کفش هایی با مد روز تولید می‌کند ولی هنوز به اصالت خود پایبند مانده و همچنان به ساخت قاب های دست ساز که تبدیل به علامت تجاریشان شده، ادامه می‌دهد.

کفش های ایتالیایی

11) Stefano Bemer

موقعیت کارگاه :Florence, Tuscany

خدمات :تولید کفش

از آن جایی که متاسفانه Stefano Bemer در سال 2012 درگذشت، خانه نامگذاری شده او توسط Tommaso Melani اداره می‌شود تا میراث وی همچنان ادامه پیدا کند. از زمان تاسیس این شرکت در سال 1983،کفش های Bemer سطح خاصی از کیفیت را نشان می‌داد و افراد مشهور را مانند Daniel Day Lewis به خود جذب می‌کرد. صنعتگران کارگاه این برند در Florentine، کفش‌های دست دوز Ready-to-Wear و Made-to-order و کفش bespoke را تولید می‌کنند قیمت کفش های آبی رنگ bespoke، از 3000 دلار شروع می‌شود و 5ماه برای تولید آن زمان نیاز است. علاوه بر این Bemer مربی معروفی برای کار آموزان بود که برای علاقه مندان طراحی کفش، کارگاه های آموزشی اختصاصی ایجاد کرده است.

کفش های ایتالیایی

12) Edhèn Milano

موقعیت مغازه : Parabiago, Lombardy خدمات :تولید کفش

این برند، یک برند جوان و امیدوار کننده است که ترکیبی جذاب از میراث و الگوهای منحصر به فرد امروزی ایتالیا را ارائه می‌دهد. کارگاه تولید کفش این در نزدیکی میلان قرار دارد. این برند در هفته آخر مراسم مردان مد میلان، شروع به کار کرد. این شرکت توسط Filippo Fiora و Filippo Cirulli که به ترتیب 29 و 28 سال داشتند، تاسیس شد. کفش های این برند کاملا دست ساز است و هر جفت کفش 10 روز زمان می‌برد که شامل 200 مرحله جداگانه میباشد. طرح های این برند بیانگر هویت خودشان است که به ویژه در کفش های double monk قابل تشخیص است. همچنین کفش های low-profile که به مدل جوابی معروف است، دارای بندهای چرمی زیبا است.

کفش های ایتالیایی

13) برند Scarosso

موقعیت کارگاه : Montegranaro، Fermo

خدمات : تولید کفش

این برند نیز از برند های جدید است و در سال 2010 توسط دو شخص آلمانی به نام های Moritz offeney و Marco Reiter تاسیس شد. این برند از آلمان اداره می‌شود. Scarosso با کفش های ساخته شده خود در انواع کارخانه های خانوادگی در منطقه Montegranaro قول مساعدت به ایتالیایی ها را می‌دهد. کفش های این برند فقط فقط از طریق وب سایت خود و ارتباط مستقیم با مصرف کننده، به فروش می رسند. این برند کمی شبیه به برند Beckett Simonon است. Scarosso در مقایسه با برند های ذکر شده در بالا، کفش های خود را با نصف قیمت ولی همان کیفیت قبلی به فروش می‌رسد.

کفش های ایتالیایی

منبع: bespokeunit

دیدگاهتان را بنویسید