مصاحبه با مهندس آرش خادم مدیریت تولیدی کفش سی سی

طی همایش تجلیل از فعالان استان آذربایجان شرقی، صنایع چرم سی سی به عنوان برند برتر در حوزه چرم و تولیدات کیف و کفش چرمی در سال ۹۶ انتخاب و از مهندس آرش خادم با اهدای لوح، تقدیر شد. در رابطه با انتخاب سی سی به عنوان برند برتر چرم استان، توسط پایگاه خبری آذران، مصاحبه ای با مهندس آرش خادم انجام شده است.

کفش سی سی برند منتخب تولید کفش در چهارمین همایش تجلیل از فعالین فرهنگی و اقتصادی استان

لطفا خود را معرفی نموده در خصوص برند کفش سی سی توضیحاتی بفرمایید؟

اینجانب آرش خادم فرزند حاج محمد خادم استاد بی بدیع و چیره دست و پیشکسوت صنعت کفش دست دوز تمام چرم و موسس چرم سی سی که از سال 1330 با استناد به گفته های استاد نام تجاری سی سی برگرفته از دوست خیاط ایشان که اهل کشور اتریش بوده و در همسایگی ایشان مشغول به فعالیت بودند و درحال ترک ایران بودند، پیشنهاد این نام را که مفهوم این کلمه در کشور مذکور داشتن تولیدات در حد عالی ترین درجه میباشد انتخاب گردید .و در اینخصوص اتفاق جالب اینکه در همین زمان اولین تلفن فروشگاه با شماره 3030 تحویل ایشان گردید. از کودکی با توجه به تحصیل هرروز نزد پدر با تمام علاقه شروع به آموزش این حرفه نمودم و بدون وقفه کار کرده و به لطف الهی توانستم تا مدرک کارشناسی ارشد ادامه تحصیل نمایم و با زحمت و تلاش بیشتر توانستیم چهارشعبه در تبریز ایجاد و افتتاح نماییم و در کنار آن در چندین نمایشگاه ایرانی و جهانی از جمله نمایشگاه ترکیه،کنیا،موزه شهرداری تبریز،کنسرسیوم صاردات و نمایشگاه تهران و نمایشگاه گرگان و … شرکت نماییم و اخیرا فروشگاه مرکزی را تغییر دکور داده، و وظیفه خود را در جهت پیشبرد اهداف تبریز 2018 سهیم بدانیم ،هرچند اندک تلاش را بر طبق اخلاص کاری و با نهایت وجدان بکار گرفتیم تا گامی هر چند کوچک در جهت اعتلای نام آذربایجان برداریم.

حاج محمد خادم موسس کفش سی سی تبریز - پدر کفش دستدوز تبریز

علت انتخاب کفش سی سی به عنوان برند منتخب در همایش تجلیل از فعالین فرهنگی و اقتصادی استان از دیدگاه جنابعالی چه بود؟

کفش،سی سی حدود هفتاد سال است در زمینه تولید کفش دست دوز فعالیت دارد و تنهاترین مجموعه ای است که در این زمینه فعالیت داشته و از آن به عنوان اولین برند کفش دست دوز میتوان نام برد،در این زمینه از استاد محمد خادم نیز میتوان به عنوان پدر کفش نیز یاد کرد که اکنون در سن 81 سالگی نیز به تولید کفش ادامه میدهد. در راستای تبریز 2018 چه اقداماتی انجام داده اید؟ با آغاز سال 2018 که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است با تغییر دکوراسیون در شعبه مرکزی در جهت استقبال از توریست ها و معرفی هر چه بهتر کفش تبریز به پیشواز این رخداد تاریخی رفتیم و با اضافه کردن زبان انگلیسی به سایت رسمی کفش سی سی و چاپ کاتالوک های بروز و چند زبانه در جهت معرفی این صنعت گامی دیگر برداشتیم.و در این خصوص سایت فروش اینترنتی نیز راه اندازی نمودیم که آدرس آن در زیر اعلام میگردد. و در عید امسال نیز از یک تا دوازدهم فروردین استاد محمد خادم به اجرای زنده تولید کفش در عمارت شهرداری جهت معرفی بیش از پیش کفش تبریز به توریست ها و مهمانان داخلی خواهند پرداخت تا تاریخ این شهر را بهتر بشناسانیم.

چه خواسته ای از مسئولین دارید؟

از صدا و سیمای استان و کشور تقاضا داریم که برای معرفی هر چه بیشتر کفش دست دوز بیشتر اهمیت قائل شده و زمان بیشتری به این امر اختصاص دهند کفش سی سی حدود هفتاد سال است در زمینه تولید کفش دست دوز فعالیت دارد و تنهاترین مجموعه ای است که در این زمینه فعالیت داشته و از آن به عنوان اولین برند کفش دست دوز میتوان نام برد،در این زمینه از استاد محمد خادم نیز میتوان به عنوان پدر کفش نیز یاد کرد که اکنون در سن 81 سالگی نیز به تولید کفش ادامه میدهد.

در راستای تبریز 2018 چه اقداماتی انجام داده اید؟

با آغاز سال 2018 که تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است با تغییر دکوراسیون در شعبه مرکزی در جهت استقبال از توریست ها و معرفی هر چه بهتر کفش تبریز به پیشواز این رخداد تاریخی رفتیم و با اضافه کردن زبان انگلیسی به سایت رسمی کفش سی سی و چاپ کاتالوک های بروز و چند زبانه در جهت معرفی این صنعت گامی دیگر برداشتیم.و در این خصوص سایت فروش اینترنتی نیز راه اندازی نمودیم که آدرس آن در زیر اعلام میگردد. و در عید امسال نیز از یکم تا دوازدهم فروردین استاد محمد خادم به اجرای زنده تولید کفش در عمارت شهرداری جهت معرفی بیش از پیش کفش تبریز به توریست ها و مهمانان داخلی خواهند پرداخت تا تاریخ این شهر را بهتر بشناسانیم.

تبریز 2018 پایتخت گردشگری کشور های اسلامی - کیف و کفش سی سی

چه خواسته ای از مسئولین دارید؟

از صدا و سیمای استان و کشور تقاضا داریم که برای معرفی هر چه بیشتر کفش دست دوز بیشتر اهمیت قائل شده و زمان بیشتری به این امر اختصاص دهند. درخاتمه از یکایک مسئولینی که تا به حال حامی و یار ویاور این جانب بوده اند نهایت سپاس را به عمل می آورم

دیدگاهتان را بنویسید