کیف های زنانه دست دوز مائورو اوریتی کارلا (Mauro Orietti Carella)

مائورو اوریتی کارلا (Mauro Orietti Carella) بخش اعظم کودکی خود را در ژاپن گذراند و در نوجوانی برای تحصیل در رشته پزشکی به ایتالیا بازگشت و تخصص خود را در زمینه پوست و مو دریافت نمود. علاقه او به علم همیشه در کنار عشق به هنر و طراحی بود و به همین دلیل، یک سال به کالج مد در میلان رفت. او در صنعت فروش و مشاغل تولیدی در صنعت مد کار کرد و به ونکوور، نیویورک و پاریس مسافرت کرده و در آخر کار و مشاوره خود را با زاگلیانی، همان جایی که پدرش ماریو مدیر بود، شروع نمود.

شرکت زاگلیانی (Zaglliani) در سال 1947 به عنوان شرکتی که در تولید انواع کیف، از چرم و پوست کاملا طبیعی در شهر میلان ایتالیا (شهری که دارای پیشینه باستانی و درخشان در تهیه و تولید انواع بهترین چرم هاست)، تأسیس شد. زاگلیانی بیشتر در بین خانم ها و خانواده های سلطنتی محبوب بود. مائورو بنیانگذار و مدیر بخش ایده های خلاق شرکت زاگلیانی بود.

مائورو با داشتن تجربه بیش از 25 سال و کار شبانه روزی خود در زمینه تولید انواع کیف های دستی، توانسته است تا با پردازش و آزمون های خاص خود در آزمایشگاههای مجهز در نزدیکی شهر فلورانس ایتالیا، عناصر و موادی را با استفاده از تکنیک های خاص تولید نموده و این مواد را در تکنیک های تولید و پردازش مدرن انواع چرم بکار برده و یک مفهوم کاملا جدیدی را روی لوکس ترین چرم ها و پوست های عجیب و غریب تولید شده را شکل دهد.

بالاخره در سال 2001 مائورو توانست این فرمول نوآورانه و منحصر بفرد خود را کشف و به ثبت جهانی برساند. مائورو می گوید: “من با مواد شیمیایی بازی می کنم، رنگ های جدیدی را کشف می کنم و نسبت ها را می شکنم”. امروزه چرم های بکار گرفته شده در تولید کیف های مائورو، ضد آب، سبک تر، نرم تر، دارای جلوه ای نمادین و حسی بی نظیر از برتری و خلاقیت این صنعت در کشور ایتالیا بشمار می آیند.

کیف های مائورو از توکیو تا نیویورک، لندن، پاریس و فروشگاههای معروف لاریناسنت (LA RINASCENTE) شهرهای رم و میلان به فروش می رسند. با این وجود، مائورو همیشه نگران استفاده بیش از حد پوست و چرم های حیوانات بوده و به شیوه ای اخلاقی و مسئولانه خود را در برابر حفظ محیط زیست آگاه و مسئول می داند. مائورو در طی 25 سال گذشته با طراحان مشهور مد جهان، همچون اسکار دو لا رانتا (Oscar de la Renta)، مارک جیکوبز (Marc Jacobs)، دونا کاران (Donna Karan)، جیمباتیستا والی ((Giambattista Valli و جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) در پروژه های مختلفی برای تولید انواع کیف دستی های لوکس آنها، کار کرده است.

نهایتا در مارس سال 2015 برند بالی (Bally)، شرکت زاگلیانی و آتلیه بی نظیر و آتشین آن را خریداری نمود.

ترجمه و طراحی: عباس احمدی

دیدگاهتان را بنویسید