مدل کفش های بچگانه (Kids Shoes) در سال 2017 (2)

انتخاب یک کفش خوب، فقط مربوط به زیبایی شناسی و عملکرد آن نیست. کفش هایی که در پاها و برای تحمل وزن کل بدن در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند، به طور مستقیم با سلامتی ارتباط مستقیمی داشته و دارند. رابطه کفش و سلامتی بسیار تنگاتنگ بوده مخصوصا، وقتی صحبت از کودکان به میان می آوریم. سوالی که باید از خود بپرسیم این است که چگونه کفش روزانه کودکان را انتخاب کنیم؟ وکدام معیارها باید در نظر گرفته شوند؟

کفش های کودکان با الگوها و اشکال زیبا و رنگارنگ بسیار زیبا بنظر می رسند اما، اشتباه نکنید، تصمیم گیری در مورد کفش کودک نباید طراحی ظاهری و شکل کفش باشد بلکه اولویت آن راحتی است. مسئله راحتی کفش کودک باید در دو گروه بررسی شود اول انطباق با ساختار پا و دوم سبکی کفش کودک.

در نظر داشته باشید که هنگام ارزیابی انطباق با اندازه کف پا، اندازه کفش خود را مدنظر نداشته باشید. با توجه به ساختار مدل کفش، مناسب بودن کف کفش ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، کفش را باید امتحان کنید. برای یک آزمایش خوب و ساده، کودک باید هر دو کفش را پوشیده و چند قدم بردارد. اگر کودک برای دادن بازخورد در مورد راحتی کفش سن کمی دارد، با فشار دادن جلوی کفش، محل اتصال انگشتان پای کودک را بررسی نمایید. بین طولانی ترین انگشت و نوک کفش باید فاصله تقریبی تا 1 سانتی متر وجود داشته باشد. همچنین وزن در کفش های کودکان نیز از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است و برای راحتی و سلامت ستون فقرات هم بهتر است کفش هایی که از مواد سبک و طبیعی تهیه شده اند را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید