چند لحظه با مدیریت صنایع چرم سی سی

مهندس آرش خادم جزو مدیران موفق و جوان کشور در صنعت چرم و پوشاک است و در مجموعه صنایع چرم سی سی همواره سعی دارد تا حد امکان با مشتریان و خریداران محصولات این برند به صورت مستقیم در تماس باشد. مهندس خادم در ویدیوهای زیر به مواردی که معمولا برای مشتریان سی سی جای سوال هستند، پاسخ داده است.

چرا زیره چرمی برای کفش دستدوز همچنان بهترین نوع زیره است؟

بهترین نوع زیره برای کفش به خصوص کفش های مجلسی مردانه چه نوع زیره ای هست؟ مهندس آرش خادم در این ویدیو مزیت های زیره چرم طبیعی نسبت به سایر انواع آن و دلیل استفاده از این نوع زیره در کفش های تولیدی صنایع چرم سی سی را به صورت خلاصه بیان می کند.


آیا ممکن هست چرم طبیعی رنگی باشد؟

آیا چرم ممکن هست به رنگ بنفش یا سبز باشه؟ آیا چرم های رنگی، از نوع چرم های مصنوعی هستند؟ مهندس آرش خادم، مدیر صنایع چرم سی سی به سوال جواب می دهد که آیا چرم های رنگی مختلف را می توان چرم کاملا طبیعی به شمار آورد یا نه؟


برای دوخت سفارشی کفش چرم در سی سی به چه نکته ای باید دقت شود؟

مهندس آرش خادم در این ویدیو به صورت خلاصه در رابطه با دوخت سفارشی کفش مردانه چرمی بر اساس مدل های خود این مجموعه و مدل های خارجی و امکان یا عدم امکان انجام آن صحبت می کند. در صورتی که قصد تهیه کفش بر اساس مدل های خارجی و یا با ویژگی های خاص دارید، پیشنهاد می کنیم این ویدیو را مشاهده کنید.


آیا خرید کفش چرم ورنی را توصیه می کنید؟

آیا خرید کفش چرم ورنی را توصیه می کنید؟ این سوالی است که مهندس آرش خادم مدیر صنایع چرم سی سی در این ویدیو به آن پاسخ می دهد.


از شما دعوت می کنیم تا از کانال ویدویی سی سی و سایر ویدیوهای آموزشی سی سی در سایت آپارات دیدن فرمایید.

کانال سی سی در شبکه آپارات

دیدگاهتان را بنویسید