راهنمای انتخاب کفش (بوت – Boot) با ست زنانه (14)

بدون شک فصل های پاییز و زمستان ما را به ماراتن انتخاب یک کفش بوت راحت دعوت می کنند. روزهای سرد باران و برف در انتظار ماست، بنابراین انتخاب یک مدل شیک و کاربردی که مد روز باشد و سلامت پاهایمان را تضمین کنند، بدون شک این موارد هنوز هم مهمترین نکات برای همه خانم ها بوده و هر یک از آنها می خواهند در زندگی روزمره شان شیک پوش ترین و خوشتیپ ترین باشند. حال وقتی صحبت از بوت و چکمه زنانه می شود چیزی که به ذهن هر انسانی می رسد این است که ما را از سرما، برف و باران محافظت نماید و مهمتر اینکه علاوه بر داشتن ظاهری ساده، زیبا و سبک به راحتی پوشیده و در آورده شوند.

در دنیای همیشه متحول و بی نظیر مد، غول هایی گرد هم می آیند تا بهترین ها را برای خانم های شیک پوش طراحی، تولید و به بازار عرضه نمایند. رنگ های اصلی بوت و چکمه های زنانه مشکی، قهوه ای، سبز تیره و زرشکی می باشند و لازم به یاد آوری است که نیم بوت ها اکثر برای فصل پاییز انتخاب شده و قابل ست کردن با هر نوع لباسی هستند.

به طور کلی بوت ها و چکمه ها باید شرایط زیر را داشته باشند.

  • در پیاده روی ها بسیار راحت باشند.
  • پوشیدن و در آوردنشان آسان باشد.
  • پاهایمان را از شرایط آب و هوای سرد و زمستانی محافظت نمایند.
  • پاشنه ضخیم و محکمی داشته باشند
  • با تیپ و مد خانم های شیک پوشی متناسب باشند.

در راهنمای انتخاب کفش (بوت – Boot) با ست زنانه (۱۱)، مواردی را به شما پیشنهاد داده بودیم و حال سعی کرده ایم تا در این قسمت موارد دیگری از انتخاب لباس با بوت های تمام چرم صنایع چرمی سی سی را حضورتان معرفی می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید