علیرضا جباریان فام، رئیس اتحادیه کفاشان تبریز شد.

کفش تبریز با قدمت دیرینه خود و به جهت دسترس بودن به جاده ابریشم، توسط گردشگران داخلی و خارجی زبان زد خاص و عام بوده است. کفش تبریز به دلیل داشتن کیفیت، تنوع و دوام خاص خود، با سایر کشورها نیز صادر شده و حتی تولید کنندگانی که برای یادگیری فوت و فن تولید کفش تبریز به این شهر مسافرت هایی کرده اند.

لازم به یادآوری است که اولین کارخانه چرم سازی ایران (کارخانه چرم سازی خسروی تبریز) در شهر تبریز و به سال 1308 افتتاح گردیده و غیر از چرم و کفش در زمان جنگ جهانی دوم، پوتین نظامی و کفش اسب سواری نیز تولید می کرد. هم اکنون 360 کارگاه کارگاه تولید چرم سنگین و سبک در تبریز مشغول به فعالیت بوده و می شود گفت شهر تبریز 60 درصد کفش ایران را تولید می کند یا به عبارتی دیگر تبریز مرکز چرم ایران است.

با این وصف، باید گفت که مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش اتحادیه کفاشان تبریز بوده و ریاست و اعضای این اتحادیه بصورت مستمر و شبانه روز در جهت ارتقاء و پیشرفت این اتحادیه و بخصوص این صنعت عظیم و دیرینه شهر تبریز، دست در دست همدیگر و با همدلی هر چه بیشتر در تلاش و تکاپو هستند تا به جایگاه اصلى خود که همان برند جهانی کفش تبریز است، برسانند.

لازم است از همین جا از ریاست محترم اتحادیه کفاشان تبریز جناب آقای علیرضا جباریان فام، اعضای هیئت مدیریه اتحادیه کفاشان تبریز، تک تک شرکت ها، فروشگاهها و کفاشان تولیدی عضو در این اتحادیه، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم. امید است که با همدلی، اتحاد و تلاش بیشتر همدیگر و با قدمهایی استوار به پیشرفت، کیفیت تولید و سطح آگاهى دانش در شهر اولین ها، قدمهاى مثبتى برداریم.

ذَٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ

فضل و کرامت خداست که به هر که بخواهد می ‌دهد و خدا را فضل و رحمت بی انتهاست.

سوره جمعه – آیه 4

جناب آقای علیرضا جباریان فام

ریاست محترم اتحادیه کفاشان تبریز

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم. تجربه حضور جناب عالی در سمت های مدیریتی پیشین به خوبی نشان دهنده آشنایی و اشراف شما به مسائل گوناگون مهم، متنوع و استراتژیک این صنعت عظیم و دیرینه است و بدون تردید راهبرد های جنابعالی توانسته و می تواند شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش این اتحادیه را موجب گردد. اینجانب به نمایندگی از کلیه همکارانم، ضمن تبریک مجدد، از خداوند منان برای جنابعالی شادکامی و موفقیت روز افزون آرزومندم.

مدیریت و کارکنان صنایع چرم سی سی

©صنایع چرم سی سی

دیدگاهتان را بنویسید