شش رنگ جذاب تابستانی

اگر می خواهید در روزهای گرم تابستان بدرخشید و روز را با رنگ های زنده شروع کنید، باید شش رنگی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، در کمد لباس خود داشته باشید. در پالت تابستانی 2022، می‌توانیم رنگ‌های جدید و تن‌های محبوب را در کنار هم پیدا کنیم. در مقایسه با سال‌های گذشته، امسال هم رنگ لباس ها روشن است و هم براقیت خاصی به پارچه ها اضافه شده‌ که سرزندگی و چشم‌نوازی را به لباس ها بخشیده است.

امسال هم مانند سال گذشته، دنیای مد از رنگ های پاستلی که نشان دهنده سادگی هستند، دست برنداشته است. این رنگ‌ها که هم در دامن‌ها و لباس‌های اسپرت و شیک به نمایش گذاشته می‌شوند، برای خانم‌ها ضروری خواهند بود. در این مطلب رنگ های زیبای تابستانی سال 2022 را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید در انتخاب لباس از آن ها استفاده کنید.

صورتی پاستیلی

رنگ‌های پاستلی هرساله به‌ عنوان مهم‌ترین ترند رنگی در بهار و تابستان وارد بازار می‌شوند. رنگ‌ پاستیلی صورتی نمادی از سبکی، آرامش و لطافت است و همان‌طور که در بالا اشاره شد بیشتر در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از این رنگ در لباس هایتان، بانمک و جذاب به نظر می‌رسید. این رنگ به تازگی بسیار پر طرفدار شده و قصد ندارد در طول تابستان ویترین فروشگاه ها را ترک کند.

رنگ سبز نئونی

سبز نئونی، یک رنگ زیبا و سرزنده است که انرژی بسیار خوبی از خود ساطع می‌کند. این نوع رنگ علاوه بر روز، شب هم گیرایی و جذابیت خود را حفظ می‌کند. یکی از مواردی که هنگام استفاده از رنگ های نئونی حتماً باید به آن توجه کنید این است که نیاز دارید در کنار این رنگ ها از رنگ‌ های خنثی استفاده کنید. رنگ مشکی و یا رنگ های خنثی می توانند باعث شوند که درخشندگی رنگ های نئونی بیشتر به چشم بیاید و همچنین تیپ و استایل شما دارای یک بالانس و هارمونی مناسب شود.

رنگ کاربنی

آبی کاربنی رنگی شبیه به سرمه ای ولی دو پرده روشن تر می باشد ، این رنگ یکی از رنگ های پر کاربرد می‌باشد ، که در زمینه پوشاک، دکوراسیون ، لوازم آرایش و… بسیار استفاده می‌شود.برخی از شرکت های مد با الهام گرفتن از پرنده طاووس ، ترکیب رنگ آبی کاربنی و سبز تیره و یا سفید را در مدل های خود گنجانده اند. این ترکیب میتواند در پوشاک زنانه و مردانه طرح های خاص و شیکی را به وجود آورد.

رنگ سبز آبی روشن

همانطور که از اسم رنگ سبز آبی مشخص است از طیف های رنگ سبز و آبی می باشد. رنگ سبز آبی اگر به خوبی با رنگ های دیگر ست شود. زیبایی خود را نشان می دهد. رنگ سبزآبی، یکی از طیف های رنگ سبز است که شما می توانید از آن برای مانتو، بلوز، شال یا روسری، شلوار و حتی کیف و کفش هم استفاده کنید. هر رنگی زیبا است اما اگر درست ست نشود، زیبا به نظر نمی رسد پس باید از رنگ های مناسب برای هر ستی استفاده کنید. این لباس نماد آرامش و زیبایی است که امسال بسیار به چشم می‌خورد.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی یکی از رنگ های ثانویه است که از ترکیب دو رنگ قرمز و زرد به دست می آید و جزو رنگ های گرم طبقه بندی می شود. رنگ نارنجی نماد شور و شوق، شیفتگی، شادی است. امسال این رنگ پارچه ها با داشتن براقیت خاص، زیبایی لباس ها را دو چندان کرده است. این رنگ را می‌توانید با لباس های جین و یا سفید، ست کنید. البته مشکی هم جزو آن دسته رنگ هایی است که با رنگ نارنجی به خوبی ترکیب می‌شود.

رنگ‌های خنثی

رنگ‌های خنثی مناسب فصل تابستان شامل بژ، سفید و طوسی روشن هستند و جایگزین مناسبی برای افرادی که رنگ‌های روشن را دوست ندارند، به شمار می‌روند. یک کت کرم را به کمد لباس تابستانی خود اضافه کنید و با آن استایل‌های رسمی یا غیررسمی مختلفی ایجاد کنید. تیشرت‌های سبک وزن به رنگ‌های کرم و بژ می‌توانند با هر چیزی ست شوند.

دیدگاهتان را بنویسید