بوت های زمستانی آگ (Ugg)

یکی از دلایلی که بوت های آگ پر طرفدار هستند،راحت بودن آن ها است. بوت های Ugg با سرد شدن هوا توانستند جایگاه مهمی در میان بوت ها به دست آورند. برند آگ یک برند آمریکایی است که در زمینه تولید کفش و اکسسوری و لباس‌های زمستانی فعالیت می‌کند و در سال 1978 تاسیس شده و در 130 کشور جهان به ارایه محصولات خود می‌پردازد.

یکی از محصولات شاخص این برند بوت‌های اسکیمویی است که چند سالی است مد شده‌اند و میان خانم‌های ایرانی هم محبوب هستند هرچند اکثریت قریب به اتفاق مدل‌هایی که در کشور ما به فروش می‌رسد تقلبی و کپی هستند اما این بوت‌ها به دلیل نرمی و داشتن آستر پشم بسیار راحت و گرم هستند و می‌توانند پوشش مناسبی برای روزهای سرد باشند. اما چگونه بوت زنانه آگ بپوشیم؟

بوت‌های زنانه آگ اورسایز هستند و باعث می‌شوند حجم پای شما بزرگ‌تر دیده شود. برای ایجاد تعادل شما باید از لباس‌های حجم‌دار در قسمت بالاتنه استفاده کنید مثل کاپشن‌های بادی، پالتوهای خز و لباس‌های حجم دار زمستانی دیگر.لباس‌های بافت‌دار. بوت‌های زنانه آگ در قسمت رویی خود دارای بافت مخملی هستند و با هر لباسی که چنین بافتی داشته باشد هماهنگی خوبی به وجود می‌آورند.

بوت های زمستانی آگ (Ugg)

پس شما می‌توانید بوت زنانه آگ را با کاپشن و پالتوی مخملی و جیر و خزدار که دارای بافت باشد بپوشید. بوت آگ استایلی راحتی دارد و با لباس‌هایی که چنین استایلی داشته باشند هماهنگی خوبی دارد. اگر این بوت را در فصل‌های خنک مثل پاییز و بهار می‌پوشید هودی و سویشرت می‌تواند کامل کننده استایل شما باشد.

اگر پاهای شما لاغرتر و باریک‌تر باشد بوت‌های آگ در پاهای شما زیباتر و متعادل‌تر دیده خواهد شد پس باید شلوار خود را داخل بوت قرار دهید و این زمانی ممکن است که از شلوار تنگ استفاده کنید

نحوه انتخاب بوت های آگ

1) مدل مناسبی را انتخاب کنید

وقتی صحبت از بوت های آگ می‌شود، اولین تصویری که به ذهن خطور می‌کند، بوت های نرم، پشم گوسفندی و یکرنگ است. بوت های آگ در دو نوع ساق بلند و کوتاه کلاسیک است. اگر به دنبال بوت راحت و نرم هستید، بوت های آگ کوتاه و کلاسیک را انتخاب کنید. این بوت ها یک ویژگی مهم دیگری هم دارند که آن، رویه چرم ضد آب است.

بوت های زمستانی آگ (Ugg)

2) رنگ بوت کاملا سلیقه ای است. با این حال هنگام انتخاب بوت های آگ به نوع لباسی که می‌پوشید و همچنین رنگ چهره تان توجه کنید. مثلا رنگ پوست و موی روشن با بوت هایی در تن خاکی و قهوه‌ای متناسب است. برای پوست های تیره تر، بوت های مشکی و خاکستری گزینه های مناسبی هستند. اگر از لباس های قرمز، نارنجی و زرد بیشتر استفاده می‌کنید، لباس هایتان را بوت های برنز، شتری و قهوه‌ای ست کنید. اگر لباس هایتان رنگ خنثی دارد، بوت های آگتان نیز باید رنگ خنثی داشته باشد.

3) باران و آب زیاد می‌تواند به این کفش ها آسیب برساند. این کفش ها بیشتر برای مناطق کوهستانی مناسب است.

4) برای بهتر دیده شدن بوت ها در استایل تان بهتر است از شلوار های تیره رنگ و مدل جذبی استفاده کنید تا بوت هایتان بیشتر به چشم بیاید. اگر از ساپورت استفاده می‌کنید، اشکالی ندارد این بوت ها با ساپورت هم هماهنگی بسیار خوبی دارد.

5) اکسسوری را هم فراموش نکنید. استفاده از کلاه و شال و عینک به همراه بوت های آگ، می‌تواند استایل شما را خیلی جذاب تر و زیبا تر نشان دهد.

بوت های زمستانی آگ (Ugg)

برای افزایش عمر بوت های آگ چه کارهایی انجام دهیم؟

حتما به همراه این بوت ها از جوراب استفاده کنید.

اگر داخل بوت ها بو گرفت، کمی جوش شیرین داخل آن بریزید و اجازه دهید یک شب داخل آن بماند. هم بوی بد و هم باکتری ها را از بین می‌برد.

به محض ایجاد آلودگی و لکه، آن ها را تمیز کنید تا جای لک ایجاد نشود. این کار به سادگی با شوینده های مخصوص جیر و چرم ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید