مدل های کت و شلوار دامادی در سال 2022

همانطور که عروس خانم ها نگران انتخاب لباس عروس مناسب هستند و با دیدن مدل های لباس عروس جدید سعی می کنند لباسی شایسته و مناسب برای خود انتخاب کنند داماد ها نیز شب عروسی در زندگیشان تنها یکبار اتفاق می افتد و می خواهند در کنار همسر خود بدرخشند.

همه داماد ها در مراسم عروسی کت و شلوار رسمی می پوشند اکثرا کت و شلوار دامادی را مشکی می دانند زیرا رسمی تر است و در کنار لباس سفید عروس جلوه بیشتری دارد. کت و شلوارهای عروسی که هر ساله برای زوج ها آماده می شوند، تقریبا یکسان هستند اما رنگ و مدل و همچنین جزئیات آن ها ممکن است، تغییر کند.

کت و شلوار داماد به اندازه لباس عروس اهمیت دارد تا زوج ها با یکدیگر هماهنگ به نظر برسند. مدل‌های ساده تاکسیدو که در سال‌های گذشته ترجیح داده می‌شد، اکنون جای خود را به کت و شلوار دامادی رنگارنگ با طرح‌ اسپرت داده‌ است.

مدل های کت و شلوار دامادی در سال 2022

کت دامادی مدل بلیزر

کت بلیزر یکی از الزامات هر آقایی است که این کت ها به راحتی با انواع استایل های کژوال و رسمی ست می شود. هیچگاه از مد نمی افتد. اگر فکر می کنید کت بلیزر به شما نمی آید، احتمالاً تاکنون مدل مناسب خود را نیافته اید. در هر فرم بدنی و سایزی که هستید، مطمئن باشید که کت بلیزر مناسب شما وجود دارد. با این اوصاف کت بلیزر برای دامادی بسیار مناسب است و امسال این نوع کت ها یکی از ترند های دامادی است.

کت و داماد زرشکی رنگ

کت و شلوار دامادی قرمز و شرابی که در سال های اخیر در میان آقایان آماده ازدواج طرفداران زیادی داشته است، امسال در رأس لیست کت های ترند قرار دارد. بهتر است بدانید داماد با کمی جسارت می تواند رنگی متفاوت برای کت شلوار خود انتخاب کند و با ایجاد ترکیب رنگی در لباس داماد که با پاپیون و کروات و … ایجاد می شود، خود را تبدیل به خاص ترین داماد در اطرافیان تبدیل کنید.

درست است که هیچ رنگی همانند مشکی و سفید یک داماد را جذاب نمی کند اما این نکته را در نظر داشته باشید که اکنون میهمانان آقا ، اکثرشان با کت و شلوار مشکی در مراسم حضور پیدا می کنند و تشخیص داماد از بین آن همه کت و شلوار مشکی رنگ ، کار دشواری است ! بنابراین اگر میخواهید در مراسم عروسیتان متفاوت باشید ، باید دست به خرید های متفاوت و خاص هم بزنید.

مدل های کت و شلوار دامادی در سال 2022

کت و شلوار دامادی چهار خونه

مدل های کت و شلوار چهارخانه امروزه حسابی روی بورس اند و اکثر آقایان خوشتیپ طرفدارشان هستند، کت و شلوارهایی با چهارخانه های ریز یا درشت که جلیقه دار هستند کمک بزرگی به خوشتیپ دشدن آقایان میکنند. این سبک کت و شلوارهای مردانه برای موقعیت هایی مانند خواستگاری و عروسی بسیار مناسب اند زیرا حالت رسمی دارند. کت و شلوارهای چهارخانه برای آقایان لاغر و قد بلند مناسب تر هستند زیرا طرح های چهارخانه آن ها باعث کوتاه تر نشان دادن قد میشود و بدن را عریض تر جلوه میدهد. اگر شما اندام ورزشکاری داشته باشید که چه بهتر، برای آقایانی که اندام خوبی دارند همه مدل کت و شلواری مناسب است.

کت و شلوار دامادی سبز

این رنگ در کت های دامادی، جز ترند های امسال است و می‌تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ متفاوت آن چشم ها را به خود خیره می‌کند.

کت دامادی کرم رنگ

معمولا انتخاب آقایان در مراسم های رسمی، کت و شلوار مشکی، خاکستری، سورمه‌ای یا آبی نفتی است. اما رنگ‌های دیگری هم هستند که در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرند. کت و شلوار کرم انتخاب مناسبی برای ماه‌های گرم سال در بهار و تابستان است.

مدل های کت و شلوار دامادی در سال 2022

کت و شلوار کرم‌رنگ ظاهری آراسته، حرفه‌ای و راحت به شما می‌دهد و برای قرار‌های کاری، میهمانی و جشن عروسی مناسب است. نکته مهم در این میان ست کردن پیراهن مناسب با کت و شلوار کرم است. ست پیراهن سفید با کت و شلوار کرم، انتخابی مطمئن است.

دیدگاهتان را بنویسید