خانم های بور چگونه باید لباس بپوشند؟

کفش سی سی– امروزه برای اکثر خانم های بور مهم است که لباس های مد روز بپوشند. اما این به تنهایی کافی نیست. یعنی اینکه حتی اگر لباسی که خریداری می‌کنید، مد روز باشد یا مناسب اندام شما باشد، به معنای مناسب بودن آن نیست. برای اینکه در لباس خود زیبا به نظر برسید، رنگ لباستان باید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.

خانم های بور

همه افراد یکسان نیستند و دارای رنگ پوست و موی مختلفی هستند. برخی از افراد سبزه، برخی دیگر بور و برخی هم گندمی هستند. امروز ما در مورد نحوه لباس پوشیدن خانم های بور با موهای بلوند، اطلاعات خواهیم داد. بدون شک یکی از محبوب ترین رنگ موهای امسال، رنگ بلوند است که ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد می‌کند. تقریبا اکثر خانم ها این رنگ را به دلیل طبیعی بودن و ایجاد ظاهری جوان تر، انتخاب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: زیباترین مدل های سرهمی زنانه در سال ۲۰۲۱

وقتی موهایتان بلوند باشد، مهمترین سوالی که ممکن است به سراغتان بیاید، این است که چگونه می توانم بین مو و لباسم هماهنگی ایجاد کنم، چه لباسی بپوشم؟ گاهی اوقات انتخاب رنگ‌هایی که با پوست و موی شما هماهنگ باشد، شاید کمی سخت باشد. در این مطلب به چند نکته اشاره می‌کنیم که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

1) رنگ مو در انتخاب لباس مهم است

خانم های بور در مقایسه با خانم هایی سبزه و گندمی، خوش شانس تر هستند. ممکن است انتخاب رنگ لباس برای خانم های سبزه و گندمی محدود باشد، اما این محدودیت برای خانم های بور وجود ندارد. زیرا اکثر لباس ها با رنگ موی این افراد، متناسب است. البته نکاتی وجود دارد که باید هنگام انتخاب لباس به آنها توجه کنیم.

بیشتر بخوانید: مزیت های کفش اسپورت سفید

به عنوان مثال، اگر در هنگام انتخاب لباس به جای رنگ پوست به رنگ موی خود توجه کنید، می توانید در انتخاب های خود رضایت بیشتری داشته باشد.

خانم های بور

2) کدام رنگ ها بهتر است و از کدام رنگ ها باید دوری شود؟

انتخاب رنگ های گرم برای خانم های بور یک انتخاب مناسب خواهد بود. رنگ هایی مانند بنفش، یاسی، صورتی، سبز آبی و بنفش بسیار متناسب و زیبا خواهد بود. اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید، بهتر است شلوار چرمی و لباس های تنگ انتخاب کنید. همچنین لباس های تیره رنگ هم برای این افراد مناسب است.

بیشتر بخوانید: کیف زنانه؛ بهترین برندهای کیف برای خانم ها

اگر دامن یا شلوار تیره رنگ پوشیده اید، بهتر است آن را با یک پیراهن یا کت در رنگ روشن تر ترکیب کنید. اما رنگ های بسیار روشن را انتخاب نکنید. این تن ها باعث می شوند رنگ پریده و مریض به نظر برسید.

3) رنگ تیره، رنگ شما است

رنگ های تیره با خانم های بور با رنگ پوست روشن، متناسب است. می توانید رنگ های آبی تیره، زرشکی و… انتخاب کنید. به خصوص کت ها و لباس های طرح چهارخانه با تن های تیره، مناسب خانم های بور است و داخل این کت ها می‌توانید لباس های رنگ روشن بپوشید.

4) خانم های بور چه اکسسوری هایی باید انتخاب کنند؟

خانم هایی که بور هستند، در هنگام انتخاب اکسسورهای مخصوص روز، باید از رنگ های نقره ای رنگ و در اکسسورهای مخصوص شب، باید از رنگ طلایی استفاده کنند؛ مخصوصا در استایل شبانه که از گردنبند و گوشواره استفاده می کنند و معمولا هم آرایش ملایمی انجام می دهند. اکسسورهای طلایی درخشش خیره کننده ای دارند که بر روی پوست خانم های بور، عالی دیده می شوند.

خانم های بور

5) استایل های اسپورت

خانم های بور با موهای بلوند، می‌توانند با استایل های اسپورت، جلوه ای جوان تر و شاداب تر ایجاد کنند. در زندگی روزمرگی، می‌توانید از انواع شلوار های جین، سویشرت های رنگ روشن و کفش های کتانی برای ایجاد ظاهری اسپورت و شیک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کفش چرم طبیعی و ۱۰ مزیت بزرگ

6) رنگ ها را در لباس خود متعادل کنید

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای خانم های بور با پوست روشن، ایجاد تعادل میان رنگ های لباس است. اگر می خواهید رنگ مویتان جلب توجه بیشتری کند، به جای استفاده از چندین رنگ مختلف در لباس ها، حداکثر دو رنگ را باهم ترکیب کنید. به عنوان مثال با مخلوط کردن سویشرت خردلی و شلوار جین و کفش های مشکی، می توانید ظرافت بیشتری داشته باشید و رنگ مویتان بیشتر جلوه کند.

منبع: Seninolsun

دیدگاهتان را بنویسید