شیک ترین مدل های کفش سال 2020

مدل های پر طرفدار در تابستان و بهار 2020، کدام مدل ها هستند؟ جذاب ترین رنگ های امسال چه رنگ هایی هستند؟ راحتی پاها مهم است یا ظرافت؟ در این مطلب سعی کرده ایم به این سوالات پاسخ دهیم.

جذاب ترین رنگ کفش، رنگ مرجانی

این رنگ برای روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب است، زیرا شادی و انرژی خاصی به شما خواهد بخشید.امسال این رنگ را در قالب کیف یا کفش زیاد خواهیم دید که بسیار جلب توجه خواهند کرد.

مدل های کفش سال 2020

کفش های پاشنه Blok

کفش های پاشنه ظریف و تیز کم کم جا خود را به پاشنه Blok  یا پاشنه های کلفت تر می‌دهد. این نوع کفش ها را هم به دلیل راحتی و هم شیک بودن، می‌توانید در زندگی روزمره و در مهمانی ها استفاده کنید. در مهمانی های که در محیط باغ و فضای باز برگزار می‌شوند، راه رفتن با کفش های پاشنه بلند و نازک روی چمن ها بسیار سخت خواهد بود. ولی کفش های پاشنه Blok این شرایط را برای شما آسان خواهد کرد. به همین دلیل این کفش ها امسال مورد توجه افراد زیادی قرار خواد گرفت.

مدل های کفش سال 2020

کفش های صندل

امسال هم کفش های صندل مثل سال های گذشته جز محبوب ترین ها خواهد بود. خانم هایی که به دنبال راحتی زیاد هستند، این صندل ها انتخاب اول آنها خواهد بود. صندل ها، تقریبا با همه استایل ها مطابقت می‌کند. امسال علاوه بر صندل های تخت، صندل های پاشنه بلند هم جلب توجه می‌کند. صندل های پاشنه بلند به دلیل راحتی و شیک بودن، با لباس های مجلسی هم بسیار هماهنگ است. پس صندل ها را در هر شرایطی با اکثر لباس ها میتوانید ست کنید.

کفش های طرح دار

وقتی در مورد کفش های طرح دار، به خصوص مدل هایی با طرح پوست حیوانات صحبت میکنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می‌رسد، طرح پوست پلنگ و مار است. این نوع از کفش ها هیچوقت از مد نمی افتد و امسال هم جز برترین ها خواهد بود.

مدل های کفش سال 2020

کفش های طرح دمپایی

این نوع کفش ها با مدل های بسته و نیمه بسته به بازار ارائه می‌شوند. در سال های اخیر هم بسیار مورد توجه بوده و امسال هم زیاد با آن مواجه خواهیم شد.

مدل های کفش سال 2020

کفش های نوک مربع

به دیدن کفش های نوک تیز عادت کرده بودیم. ولی امسال این موضوع کمی تغییر خواهد کرد. امسال کفش های نوک مربع جای این کفش ها را خواهد گرفت. این کفش ها به دلیل این که فشاری به انگشتان پا وارد نمی‌کند، نسبت به کفش های نوک تیز بسیار راحت است و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

پاشنه های فانتزی

مدل های کفش سال 2020

کسانی که می‌خواهند استایل متفاوتی با بقیه داشته باشند، این کفش ها مناسب آنها خواهد بود. کفش هایی با پاشنه های غیر معمول و طراحی جالب، جز محبوب ترین های سال 2020 خواهد بود.

منبع: sabah

دیدگاهتان را بنویسید