بوت های زنانه را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟

بوت های کوتاه را با چه لباس‌هایی ترکیب کنیم؟

بوت های زنانه و شلوارها جز وسایلی هستند که در داخل کمد اکثر ماها وجود دارند. پس چگونه می‌توانیم ترکیب مناسبی از شلوار و بوت داشته باشیم؟ بعضا در پوشیدن بوت هایی که اندازه آنها تا مچ پا است، دچار تردید می‌شویم که آیا با شلواری که انتخاب می کنیم هماهنگ است یا نه. بنابراین تصمیم گرفته ایم در این مطلب از سایت به این موضوع بپردازیم.

در کنار بوت های زنانه، لباس‌های هم رنگ بپوشید

اگر قدتان کوتاه است، بوت های مچی ممکن است قد شما را کوتاه تر از آن چه که هستید نشان دهد. برای حل این مشکل توصیه می کنیم شلواری انتخاب کنید که هم رنگ بوت های شما باشد. این کار باعث می شود قد شما بلندتر به نظر برسد. البته بین شلوار و بوت نباید فاصله ای وجود داشته باشد در غیر این صورت باید جورابی بپوشید که هم رنگ کفشتان باشد تا ظاهری یکدست به وجود آید.

بوت های زنانه

بوت های زنانه کوتاه را با شلوار کوتاه بپوشید

این یک روش کلاسیک است. یکی از بهترین اتنخاب ها در ترکیب با بوت کوتاه، شلوار کوتاه است. شلوار جین یا پارچه ای کوتاه را می‌توانید با این نوع بوت ها استفاده کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

پاچه های شلوارتان را تا کنید

می توانید پاچه های شلوار جین تان را تا کنید و با بوت های کوتاهتان بپوشید. اگر پاچه های شلوارتان تنگ است، لازم نیست تا بزنید. این بوت ها با شلوارهای چروک و پاچه تنگ هم شیک به نظر می‌رسد.

بوت های زنانه

پاچه های شلوارتان را داخل بوت های زنانه بگذارید

اگر پاچه های شلوارتان بلند است، می‌توانید تا کنید و در داخل کفش قرار دهید. این به شما کمک بسیاری خواهد کرد تا ظاهری شیک داشته باشید. می‌توانید بعد از تا کردن، شلوارتان را اتو کنید تا ثابت بماند و ظاهری یکدست به دست آید.

ترکیب دامن شلواری با بوت های زنانه کوتاه

این ترکیب، یک ترکیب خوبی خواهد بود، به شرط این که کوتاهی پاچه ها در اندازه مناسبی باشد. چرا که اگر این نوع شلوارها به درستی انتخاب نشود ظاهر خوبی در انتظار شما نخواهد بود.

بوت های زنانه

پاچه های شلوار را ببرید

اگر پاچه شلوارتان بلند است، بوت های خود را به همراه شلوارتان بپوشید و جلوی آینه بایستید و به اندازه دلخواه شلوارتان را تا بزنید. وقتی از اندازه آن راضی بودید به کمک قیچی پاچه های شلوارتان را ببرید و از ظاهری که به دست می‌آید لذت ببرید.

منبع: milliyet

دیدگاهتان را بنویسید