مدل کفش های زنانه پاشنه بلند تابستانی جلوباز 2018 (1)

هر ساله طراحان مد با سعی و تلاش فراوان خود مد و استایل بسیار متفاوتی را به مراکز جهانی مد عرضه می نمایند، و هر سال که می گذرد مدهای قدیمی بالاجبار جای خود را به مدهای جدید و نو می دهند. سال 2018 هم همانند سال های قبل از این قاعده مستثنی نبود و همه طراحان مد و برندهای معتبر جهان تمام سعی و تلاش خود را کردند تا نمونه های مختلف از کارهای بی نظیرشان را ارائه نمایند.

باید یادآوری نماییم که در صنعت مد و فشن سال 2018 سال ظهور اتفاقات بسیار نو و مهیجی بود و همانند سال های قبل تعدادی از برند های معتبر و لاکچری با همدیگر همکاری نزدیکی داشتند و حتی بعضی از این برندها بیش از بیش درخشیدند. دنیای متنوع و بی نظیر صنعت کفش زنانه هم از تنوع بسیار زیادی برخوردار بود و همانطور که در زیر مشاهده می کنید کفش های زنانه پاشنه بلند دارای تنوع های خاصی برای خود بودند.

امیدواریم توانسته باشیم با معرفی هر چه بیشتر انواع کفش های زنانه پاشنه بلند جلو باز به تک تک شما عزیزان و سروران ارجمند برای آگاهی و نهایتا انتخاب کفش مناسب برای استایل تان کمک کرده و از همه شما و علاقمندان به دنیای مد و فشن درخواست می کنیم تا به وبلاگ سایت صنایع چرم سی سی سری بزنید و از مطالب خوب و مفید آن همانند مدل های کفش پاشنه بلند سال های 2016 و 2017 هم دیدن نمایید..

بسیار خرسند خواهیم شد تا نظرات، پیشنهادات و تجربیات ارزشمند خود را با ما از طریق بخش پایینی درج نکته نظرات در میان بگذارید.

©صنایع چرم سی سی / گردآوری و طراحی: عباس احمدی

دیدگاهتان را بنویسید