حضور خواننده محبوب کشورمان جناب آقای بهنام بانی

مجموعه چرم سی سی این بار میزبان خواننده پاپ کشورمان جناب آقای بهنام بانی بود و لازم است از همین جا از حضور ایشان در شهر تبریز و مخصوصا مجموعه چرم سی سی کمال تشکر و قدرانی را بعمل آوریم و مجموعه چرم سی سی و همه پرسنل و دست اندرکاران این مجموعه برای ایشان موفقیت و شادکامی آرزومندند.

Behnam- Bani
Behnam- Bani

در زیر به مختصری از بیوگرافی ایشان می پردازیم.

نام: بهنام       نام خانوادگی: بانی       تاریخ تولد: 1366       محل تولد: دامغان

بهنام بانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶، شهر دامغان از استان سمنان، خواننده مشهور ایرانی است که از همان دوران کودکی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت.

خودش می گوید: خوانندگی را با خواندن قرآن در سن 8 سالگی سر صف مدرسه شروع کردم از آن زمان همیشه آرزوی خواندن تو من بود که بتونم یه جورایی بزرگترین کنسرت خودم را برگزار نمایم.

پدر بانی نوازنده آکاردئون است و او مشوق اصلی و علت گرایشش به موسیقی را پدرش می‌داند. بانی از سن ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرین موسیقی را شروع کرد و سپس در دوران نوجوانی به‌ صورت حرفه‌ای نزد استاتید موسیقی، مانند محمد نوری به یادگیری پرداخت.

دوران دانشجویی خود را در رشته مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینه موسیقی فعالیت می ‌کرد ولی به گفته خودش موفقیتی حاصل نشد و صدایش شنیده نشد اما بالاخره در دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با همکاری در این گروه و با حضور مهدی یغمایی، وی در مرداد ماه ۱۳۹۵ با قطعه علاقه خاص با آهنگ سازی حامد برادران به شهرت رسید.

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در موسیقی ایران به ثبت رساند و تمام ۴۱۰۰ بلیت اولین کنسرتش را در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رفت. او پس از تهران به ترتیب در جزیره کیش، سلمان شهر چالوس، رشت، ساری، خوی و آستارا کنسرت برگزار کرده است.

  • تک‌ آهنگ ‌های بهنام بانی عبارتند از:

وبسایت بهنام بانی

© صنایع چرم سی سی

دیدگاهتان را بنویسید