خلاقیت در جعبه های کفش

بسته‌بندی جزء لاینفک هر محصولی است و پرچم دار شناساندن و نگهداری محصول از تولید تا مصرف را بر عهده دار دارد. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی در صنایع مختلف، شاخه کاملا تخصصی در طراحی بسته‌بندی انواع محصولات بوجود آمده است.

در این میان بسته بندی محصولات باید برای نگهداری، انبار، انتقال و توزیع، ذخیره و فروش آن به گونه‌ای طراحی می شوند تا از سویی کمترین مشکلی در حین تولید تا مصرف به محتوای محصول وارد نشده و مهمتر اینکه از سوی دیگر به محیط زیست و سلامت جامعه نیز مشکلاتی ایجاد ننماید.

رقابت بر سر طراحی محصولات و مخصوصا جعبه های شیک، مدرن و رنگارنگ آنها بسیار داغ بوده و هر تولید کننده ای می کوشد تا با ایتفاده از مواد اولیه مناسب و مقرون به صرفه، طرح های جذاب و زیبا، گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

تولید کنندگان و طراحان می کوشند تا با استفاده از راهکارهای جدید خلاقانه توجه مشتریان را به محصولات خود جلب کرده و مشتریان را به خرید محصولات خودشان ترغیب نمایند.

در این میان نه تنها صنعت کفش بلکه بسته بندی کفش های تولید شده نیز مورد توجه واقع شده اند و همه دست اندرکاران می خواهند انواع جعبه های جذاب، خوش رنگ و خلاقانه ای را تولید نمایند تا بتوانند آن حس خوشایند بی نظیر خرید را به مشتریان خود القاء کنند. کاملا منطقی است تا تولید کنندگان محصولات لاکچری و گران قیمت، باید بسته بندی کاملا متفاوتی تولید شوند تا بتوانند علاوه بر فروش این محصولات، احترام به خریداران را نیز سر لوحه خود قرار دهند.

خلاقیت در جعبه های کفش
خلاقیت در جعبه های کفش
خلاقیت در جعبه های کفش
خلاقیت در جعبه های کفش

© صنایع چرم سی سی / گردآوری و طراحی: عباس احمدی

دیدگاهتان را بنویسید