تکنولوژی در خدمت تولید کفش (1)

با تعداد دیگری از کفش‌های هوشمند آشنا ‌شوید که قرار است بزودی جای خود را در دل دوستداران تکنولوژی و مد باز کنند.

کفش‌های هوشمند Digitsole

Digitsole اولین کفش هوشمندی است که قابلیت گرمایشی، جذب ضربه یا شوک، بسته و سفت شدن خودکار را از طریق تلفن همراه فراهم می‌کند.

کفش‌های هوشمند Digitsole

شیفت ور ShiftWear

از کفش‌های مطرح دنیای مد ShiftWear است. کناره‌های این کفش صفحه نمایش منحنی دارد که کاربر با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه خود به راحتی می‌تواند تصاویر Full HD را به صورت مواج به نمایش بگذارد.

شیفت ور ShiftWear

کفی‌های هوشمند مجهز به GPS

خانواده‌ هایی که بیماران آلزایمری دارند، ترس از گم شدن آن‌ها را با تمام وجود احساس می‌کنند. کفی‌های هوشمند مجهز به GPS برای ردیابی بیماران مبتلا به آلزایمر، افراد مبتلا به اوتیسم، ورزشکاران و یا افرادی طراحی شده که دچار مشکلات مغزی شده‌اند.

کفی‌های هوشمند مجهز به GPS

آلترا آی کیو Altra IQ

کفش‌های Altra IQ شدت ضربه‌هایی را که پا به زمین وارد می‌کند، بررسی کرده و بالانس چپ و راست را برای دونده‌ها اندازه‌گیری می‌کند. اطلاعات مربوطه در این اپلیکیشن به توصیه‌هایی مربی ورزشکار تبدیل می شوند و در نهایت باعث می‌شود دونده عادت‌های ورزشی‌اش را تنظیم کند.

آلترا آی کیو Altra IQ powered by iFit

کارو Carv

Carv برای اسکی‌بازها طراحی شده است مخصوصا برای اسکی‌بازهایی که دوست دارند مهارت‌هایشان را تقویت کنند. سنسوری که داخل کفش اسکی قرار دارد و یک گیره مجهز به سنسور، اطلاعات حرکت و فشار پای اسکی‌باز را ثبت می‌کند و به اپلیکیشن تلفن همراه می‌فرستد. این اطلاعات به صورت توصیه‌های شنیداری، اسکی‌بازها را مطلع می کند.

کارو Carv

دیدگاهتان را بنویسید