40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش سوم)

بوت ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد می‌کنند، در مقابل عوامل آب و هوایی مانند برف و باران پاهای شما را خشک و گرم نگه می‌دارد. البته هنگام انتخاب بوتی که مناسب پای شما باشد، حتما دقت کنید.در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین بوت های مردانه 2023 را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب خود عملکرد بهتر و راحتی داشته باشید.

40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش اول)

40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش دوم)

بوت Julius Marlow

برند استرالیایی جولیوس مارلو یکی از تولیدکنندگان شیک ترین بوت های مردانه است. این برند در سال 1993 تاسیس شد. مارلو کفش های بسیار شیک را با قیمت های مقرون به صرفه و با در نظر گرفتن بالاترین کیفیت تولید می کند. این برند همچنین در زمینه نوآوری، تنوع، و محصولات چالش برانگیز پیشرو است. در این برند می‌توانید به راحتی هم بوت های رسمی و هم بوت های غیر رسمی را پیدا کنید.

بوت Adelante Shoe Co

شرکت کفش Adelante مقصد جدید شما برای کفش های با کیفیت و دست ساز خواهد بود. بوت هایی که توسط این برند تولید می‌شود، طبق سفارش مشتری آماده می‌شود. این کفش ها در گواتمالا با دست ساخته می شوند. این کمپانی از سود فروش محصولاتش در پروژه های حمایت از محیط زیست در آمریکای لاتین سرمایه گذاری می کند. این کفش ها سفارشی هستند و با هر ابعاد و اندازه ای که مد نظر شما است ساخته می شوند و از گواتمالا تا سه هفته به دست شما خواهد رسی.د این بوت ها خارق العاده هستند و قیمت مناسبی دارند.

بوت Danner

دانر، برندی مترادف با کیفیت برتر بوده و طول عمر آن گواهی بر این امر است. این برند در سال 1932 تاسیس شد. چارلز دنر، بنیان گذار این شرکت، به چشم انداز های وحشی شمال غربی اقیانوس آرام کاملاً علاقمند بوده است و تمایل داشته کفشی را تولید کند که در زمین های سخت نیز بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

بوت Fracap

این برند یک برند کفش دست ساز ایتالیایی است. این شرکت سابقه طولانی و جالبی دارد که به سال 1908 باز می گردد، زمانی که اولین کفش دست ساز ساخته شد. اخیرا نام این برند تغییر کرده است، اما تعهد به کیفیت نه. این بوت ها در کارخانه‌ای در شهر کوچک پولیا به نام مونترونی ساخته می‌شوند.

بوت Astorflex

این برند هم یک برند ایتالیایی بوده و متعلق به فابیو تراونزولی است که از قرن نوزدهم شروع به فعالیت کرده است. دوخت بوت های این برند به صورت سنتی انجام می‌شود. دوخت با کیفیت بیرونی آن دور تا دور لبه بوت حفظ شده است. جنس آستر و کفی آن ها از چرم گوساله و چرم گیاهی است. همچنین زیره آن ها از لاستیک طبیعی ساخته شده است. این ترکیب بالاترین کیفیت را تضمین می کند.

بوت Diemme

کفش های راحت و کاربردی توسط این برند تولید می‌شود. این برند در سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده است و توسط برادران دنیس و مایکو سیگنور تاسیس و مدیریت میشد. این برند انواع بوت ها را از بوت های چلسی گرفته تا بوت های مخصوص پیاده روی تولید می کند.

بوت Diemme

بوت R.M. Williams

برند استرالیایی R.M. ویلیامز یکی از بهترین شرکت های تولید بوت های مردانه است. توسط R.M. تاسیس شد. بوت های که توسط این برند به تولید می‌رسند، دست ساز بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این بوت ها برای ماجراجویی و طبیعت گردی طراحی شده اند و در مقابل آب و هوا و زمین های ناهموار کاملاً مقاوم هستند. طرح های معروف آن ها شامل بوت های فوق العاده راحت کرفتمن و بوت های سوخته مک کووایر هستند.

بوت Xtratuf

این بوت ها که بیش از 50 سال پیش تأسیس شده‌ است، به گونه‌ای ساخته شده‌ که با وجود شرایط آب و هوایی سخت، پاهای شما را خشک و راحت نگه می‌دارند. این بوت ها به کفش نمادین آلاسکا تبدیل شده چرا که قابل اعتماد و بادوام هستند. زیره این بوت ها از زیره مخصوص ضد لغزش شورون ساخته شده است. این برند طیف وسیعی از رنگ ها را تولید کرده که با توجه به سلیقه خود می‌توانید انتخاب کنید.

Chippewa

پیشینه ی این برند به سال ۱۹۰۱ برمی گردد. با اینکه این بوت ها ظاهری بسیار زیبا دارند، اما به گونه ای طراحی شده اند که با دوام هستند و طول عمر زیادی دارند و در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت می کنند. این ویژگی ها با استفاده از متریال های با بالاترین کیفیت به دست آمده . همچنین تمرکز این برند بر روی به کار گیری افراد متخصص بوده است تا کفش هایی را در بالاترین کیفیت که به آن ها مشهور است تولید کند.

بوت Durango

راحت و انعطاف پذیر بودن دو ویژگی رایج برای توصیف بوت های دورانگو است. این برند با بیش از 50 سال تجربه در تجارت کفش، در آزمون زمان و مد مقاومت کرده است. این بوت ها در رنگ های متفاوتی وجود دارند و از طرح های سنتی برای آن ها استفاده شده است . شما می توانید از میان آن ها استایلی را که بیش از پیش با شخصیت شما هماهنگ است و خود واقعی تان را نشان می دهد انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید