40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش دوم)

بوت ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد می‌کنند، در مقابل عوامل آب و هوایی مانند برف و باران پاهای شما را خشک و گرم نگه می‌دارد. البته هنگام انتخاب بوتی که مناسب پای شما باشد، حتما دقت کنید.در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین بوت های مردانه 2023 را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب خود عملکرد بهتر و راحتی داشته باشید.

40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش اول)

بوت Wolverine

این بوت یک بوت ضد آب آمریکایی است. این برند در اوایل دهه 1900 شروع به کار کرد. این بوت ها برای کسانی که به دنبال کیفیت هساند، گزینه مناسبی است.

بوت Blundstone

این برند یک نام تجاری قابل معروف است که برای اولین بار در سال 1870 تاسیس شد و هنوز هم به صورت مقتدرانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این بوت ها به دلیل اینکه راحت و بادوام بوده و با هر شرایط آب و هوایی سازگار هستند، در سراسر جهان شناخته شده است. این بوت ها به دلیل کیفیت استثنایی و طول عمری که دارد، به عنوان یک سرمایه گذاری است مفید تلقی می‌شود. زیره این بوت ها ضد لغزش و رویه آن از چرم درجه یک تهیه شده است.

بوت Carhartt

این برند در سال 1889 میلادی در میشیگان آمریکا شروع به کار کرد. از این بوت ها به عنوان بوت کارگری یاد می‌شود، زیرا در هر شرایط سخت بسیار با دوام هستند. یکی دیگر از ویژگی های این بوت ها، قیمت مقرون به صرف آن است. از آنجایی که کارایی و دوام و استحکام آن ها برای عموم مردم نیز می توانست جذاب باشد، کارهارت به بازار کفش و بوت راه یافت و خیلی زود به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرد.

بوت Dr.Martens

برند دکتر مارتنز برندی شیک و همه کاره است که در دهه 40 تاسیس شد و محبوبیت به وجود آورد. این بوت های راحت را می‌توانید، مادام العمر استفاده کنید. این نوع بوت را می توانید با هر استایلی ست کنید. زیره‌ این بوت ها ضد لغزش و بالشتک‌دار است و رویه آن از چرم تولید شده است. دوام ، محکم و راحت بودن و در انتها دوخت زرد رنگ مشهور آن  از ویژگی های شاخص بوت های دکتر مارتینز است.

بوت Dr.Martens

بوت Florsheim

این برند تاریخ طولانی و جالبی دارد که فعالیت خود را در سال 1892 در شیکاگو شروع کرد. از گذشته تاکنون این برند همچنان یکی از برندهای پیشرو در تولید کفش‌های باکیفیت و شیک بوده و در طول دهه‌ها با چندین طراح لباس مردانه پیشرو همکاری کرده‌ است. این بوت برای استایل های رسمی و غیر رسمی مناسب است.

بوت Red Wing

اگر دنبال یک بوت برای کارکرد زیاد و سنگین هستید، به دنبال بوت های رد وینگ باشید. تولید کفش های Red Wing از سال 1905 در مینسوتا شروع شد. این برند همچنین گزینه ای را ارائه می دهد که سطح تخلیه الکتریکی در بدن را کنترل می کند و محافظت بیشتری را برای افرادی که در بخش های خطرناک برقی کار می کنند، ارائه می دهد.

بوت Alden Of New England

برند آلدن در سال 1884 توسط چارلز اچ آلدن تأسیس شد. از آن زمان کفش‌ها و بوت های بسیار باکیفیت و راحت می‌سازد و به‌عنوان یکی از آخرین سنگرهای واقعی کفش‌سازی آمریکا باقی مانده است. مدل های ارزان تر از 700 دلار و البته مدل های دیگر با قیمت بالای 1600 دلار در این برند موجود است.

بوت Crockett and Jones

مانند بسیاری از برندهای موجود در این لیست، کروکت و جونز از نورث همپتون در بریتانیا آمده است. همچنین این برند هنوز هم طیف وسیعی از بوت های خود را با دست می سازد. این کفش ها استایلی شبیه پوتین دارند. در واقع ای برند ماهیت خشن پوتین را با ظرافت و پیچیدگی بوت تلفیق می کنند.

بوت Bogs

این برند برای آقایانی که به دنبال بوت های کاربردی، بادوام و استایلش هستند کاملاً مناسب است. این کمپانی محصولات متنوع زیادی را تولید می کند. از بوت های کار که جلوی آن ها از جنس استیل است گرفته ، تا بوت های مزرعه و هر چیزی بین این دو . استایل های متفاوتی از این برند وجود دارد که هرکدام مدل ها و سایزهای کاملاً متنوعی دارند. همچنین اگر شما می خواهید محصولات سازگار با محیط زیست داشته باشید، این شرکت انتخابی فوق‌العاده است. زیرا به عنوان کارخانه پلاستیک حداقل دور ریز و آلودگی را تولید می کند.

بوت Caterpillar

این برند، یکی از شناخته شده ترین برند های تولید کننده لباس کارگری است. برند کاترپیلار با 95 سال سابقه تجربه ای طولانی در تولید بوت دارد که پیشینه آن به جنگ جهانی اول باز میگردد. این برند با طراحی قدرت مند و بادوام شناخته می شود که آن را به یکی از بهترین برند های بوت دنیا بدل کرده است. از ویژگی های شناخته شده بوت های کاترپیلار رنگ زرد نمادین آن و همچنین فرم قوس دار و خاصیت ضد آب آن ها است.

دیدگاهتان را بنویسید