40 مدل از بهترین بوت های مردانه 2023 (بخش اول)

بوت ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد می‌کنند، در مقابل عوامل آب و هوایی مانند برف و باران پاهای شما را خشک و گرم نگه می‌دارد. البته هنگام انتخاب بوتی که مناسب پای شما باشد، حتما دقت کنید.در این مقاله مجموعه‌ای از بهترین بوت های مردانه 2023 را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب خود عملکرد بهتر و راحتی داشته باشید.

بوت Morjas

این بوت توسط برندی در کشور سوئد و شهر استکهلم به تولید می‌رسد. این برند کار خود را از بیست سال پیش شروع کرده است. چرم به کار رفته و زیره با دوام آن حکایت از کیفیت بی نظیر این بوت ها را دارد.

بوت Morjas

بوت Aureline

این برند نسبتا جدید بوده و در کشور ایتالیا مشغول به کار است. کفش های این برند توسط یک کارخانه خانوادگی در منطقه Lazio تولید می‌شود. این بوت ها از پارچه جیر که از پوست گوساله فرانسوی به دست می آید، تهیه شده است و بسیار نرم می باشد. این چرم در ایتالیا توسط صنعتگران دباغی می شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.

بوت Grenson

گرنسون یک برند انگلیسی بوده که کار خود را از قرن هفدهم شروع کرده است. گرنسون بوت های سربازان را در جنگ جهانی اول می ساخته و همواره به تولید کفش های مقاوم مشهور بوده است. پس اگر به دنبال یکی از بهترین برند های بوت هستید، گرنسون انتخابی ایده آل خواهد بود.

بوت Amberjack

این برند در شهر نیویورک آمریکا به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بوت های این برند از چرم درجه یک ساخته می‌شود و همچنین کفش های آن به محیط زیست آسیب نمی‌رساند. این بوت ها در میان سایر مدل ها جزو راحت ترین و شیک ترین است.

بوت Timberland

تیمبرلند در سال 1973 در بوستون آمریکا به دلیل تولید بوت های زرد رنگ به شهرت رسید. در دهه 90 هنرمندان هیپ هاپ شروع به پوشیدن بوت های تیمبرلند به عنوان بخشی از سبک خود کردند و از آن زمان به نمادی در کفش تبدیل شده است. این بوت ها ضد آب بوده و به راحتی می‌توانید در آب و هوای بارانی و برفی از پیاده‌روی لذت ببرید.

بوت Tricker’s

برند تریکرز به عنوان قدیمی ترین تولید کننده کفش در انگلستان شناخته می شود. این برند تعریف جدیدی از بوت های انگلیسی ارائه داده، یک بوت محکم و شیک که مناسب برای موارد متنوعی است. نزدیک به 200 سال می باشد که تریکرز به عنوان یک بوت دست دوز و محکم با طرح های سنتی در این صنعت فعالیت می کند. تریکرز را باید قدیمی ترین و یکی از بهترین بوت های انگلیسی دانست.

بوت Tricker's

بوت Belstaff

یکی دیگر از برندهای بریتانیایی با سابقه برند، Belstaff است که از سال 1926 فعالیت خود را آغاز کرده است. این بوت ها در عین حال که ظاهری ساده و ظریف دارند، یک محصول کاملا مقاوم محسوب می شود. محصولات بلستاف که در دهه 1920 برای افرادی مانند جو رایت و موتورسواران بریتانیایی ساخته شده بود، اکنون سبکی فراگیر را دنبال می کند و بوت هایی برای همه سلیقه ها و موقعیت های مختلف طراحی کرده و می سازند. قطعا بلستاف را باید جزیی از مقاوم ترین بوت های مردانه دانست.

بوت Clarks

این بوت ها از چرم تولید می‌شوند و از جنبه اقتصادی برای شما مناسب خواهد بود. اما این، تنها ویژگی بوت های کلارکز نیست و با دوام بودن و کیفیت بالای آن باعث شده به محبوبیت خاصی میان آقایان دست پیدا کنند. بوت های کلارکس توسط یک تیم تولید کننده بین المللی کفش چرم، مستقر در انگلیس تولید میشود. این برند از سال ۱۸۲۵ میلادی توسط برادران کوروش و جیمز کلارک در انگلیس راه‌اندازی شده است.

بوت Church’s

بوت های چرچز با ترکیبی از مد روز و کیفیتی پایدار و ماندگار، یکی از بهترین ها است که با سابقه ای طولانی در این صنعت فعالیت می‌کند. مدل شانگهای این برند با یک سگک در بغل از سال 1929 همچنان برجسته ترین بوت هایش محسوب شده و یک طرح نمادینی برای این برند است. بوت های آن از چرمی با کیفیت و با دوام تولید شده و قطعا یک انتخاب هوشمندانه برای آقایان به حساب می آید.

بوت UGG

این بوت ها از پشم گوسفند استرالیایی تولید شده است و پاهای شما را در هوای سرد به خوبی گرم می‌کند. همچنین دوام و کیفیت این بوت ها قابل قبول است.

بوت ها علاوه بر اینکه ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد می‌کنند، در مقابل عوامل آب و هوایی مانند برف و باران پاهای شما را خشک و گرم نگه می‌دارد. البته هنگام انتخاب بوتی که مناسب پای شما باشد، حتما دقت کنید.در این مقاله مجموعه‌ای از بوت های با کیفیت و جذاب مردانه را معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب خود عملکرد بهتر و راحتی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید