کیف های زنانه‌ای که چیزی از جواهرات کم ندارند!

ساخت مجموعه کیف های جدید غول مد جهان، بولگاری، که با الهام از معجزات طبیعت آماده شده، به پایان رسید. این طرح ها با امضای طراح مد معروف مری کاترانزو چشم اندازی تازه به دنیای مد ارائه داده است. با کالکشن کیف جدید بولگاری آشنا شوید.

برند جواهرات رومی Bulgari برای همکاری با طراح مد یونانی مری کاترانزو که با طراحی های مارها شناخته می شود، وارد عمل شده است. مجموعه ای که Mini نام دارد از چهار کیف با نسخه محدود تشکیل شده است. کیف های این مجموعه با ارائه نمادهای سمبلیک و نقوش جواهرات بولگاری، با باغ های سرسبز و گل های رنگارنگ که در آن اصالت و شجاعت متولد می شود، بسیار چشمگیر و زیباست. دسته های نمادین کیف معروف با موتیف سر مار طراحی شده اند و این مدل زیبا و خارق العاده را به وجود آورده اند.

در این کالکشن طرحی منحصر به فرد با بدنه برزنتی سفید کیف ارائه شد. این خلاقیت جدید روحی تازه دمید و در عین حال شاعرانه بودن، درهای جدیدی را در صنعت مد ایجاد کرد. انتظار می رود این مجموعه از ماه سپتامبر در فروشگاه های منتخب Bulgari در سراسر جهان عرضه شود. در اینجا چهار کیف موجود در این مجموعه را می بینید:

کیف های زنانه

بولگاری با این طراحی، استعاره زیبایی شناسی بی نظیر و چشمگیر خود را بیان می کند. با پرداختن به توسعه شخصی و زیبایی منحصر به فرد با چهره های نمادین درخت، ترکیبی فراتر از واقعیت را به دوستداران مد ارائه می دهد.

این طرح که یادآور باغی سرسبز و سرسبز است، گویی گل‌های درخشان با ظاهری نگینی گلدار شکوفا می‌شوند. آبی آسمان به عنوان رنگ پس زمینه در این کیف با پرندگان رنگارنگ استفاده شده است. قابل توجه ترین جنبه این طرح این است که دارای بیش از 1800 وسیله تزئینی با دست دوخت با 105 ساعت کار است. در واقع بهتر است بگوییم بولگاری در این طرح یک شاهکار هنری ارائه داده که همه را مات و مبهوت خود خواهد کرد.

در این طرح، زنده ترین رنگ های طبیعت، یادآور سنگ های قیمتی، گنجانده شده بود. این طرح به ظاهر پیچیده با بیش از 420 سنگ کریستال و حدود 3300 قطعه شیشه ساخته شده است. این دکور باشکوه؛ با ترکیب عناصر طلایی و سنگ های رنگارنگ مانند سیترین های فرآوری شده، آکوامارین ها، رز کوارتز و آمتیست ها خیره کننده است.

نسخه شبانه باغ عجایب در «باغ عدن در نیمه‌شب» خودنمایی می‌کند، جایی که پس‌زمینه مشکی و گلدوزی‌های باشکوه استفاده شده است. در عین حال در این مدل که خط بی انتها زیبایی و ظرافت ارائه می شود، شکل طاووس و گل های رنگارنگ به صحنه می روند. این طرح که یادآور خلاقیت های رویایی بولگاری است، با 60 ساعت کاردستی آماده شده. این کالکشن شامل تقریبا 1500 مهره و لوله شیشه ای، سنگ کریستال و پولک دوزی است.

دیدگاهتان را بنویسید