لباس های تابستانی که باید در کمدتان باشند

در فصل گرما یکی از دغدغه های اصلی آقایان پوشیدن لباس خنک و مناسب است که در آن هیچ احساس گرمی نداشته باشند. در واقع گرم شدن هوا زمان مناسبی جهت انتخاب ست لباس مردانه جدید است تا تیپ تان را جذاب تر کند. همانطور که می دانید در شرایط معمولی خاکستری، سرمه ای و مشکی انتخاب اکثر آقایان است و فقط تعداد کمی از آن ها از رنگ هایی مانند قرمز، زرد و آبی استفاده می کنند. آقایان از رنگ های شاد دوری می کنند و دلیل آن این است که تمایلی ندارند شبیه رنگین کمان شوند از این رو، اگر در مورد چرخه رنگ ها و تناسب آن ها با رنگ پوست هیچ اطلاعی ندارید، بهتر است به مقاله های قبلی سایت که در این زمینه ارائه شده است، مراجعه کنید.

پیراهن یقه کوبایی ساده

هرچند پیراهن یقه کوبایی در دهه ی ۹۰ میلادی در آمریکا باب شد، اما منشاء این سبک خاص به قرن ۱۸ در آمریکای جنوبی برمی گردد که به عنوان لباس مردان طبقه ی کارگر استفاده می شد.اما یقه کوبایی در دهه ۵۰ صنعت مد مردانه را همچون طوفانی در دست گرفت و به سرعت تبدیل به یکی از ملزومات کمدهای لباسی این دهه شد. ظاهرا امروزه این پیراهن ها در هر رنگ و الگوی قابل تصوری در بازار موجود هستند. ما نیز بسیار هیجان زده ایم تا این یقه باز و سبک را در فصل های گرم آب و هوایی خود استفاده کنیم.

پیراهن کتانی آستین بلند

پارچه‌ی کتان یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌ها برای تولید لباس است و استفاده از آن در کل دنیا، تاریخچه‌ای دیرینه دارد.حتی برخی تحقیقات نشان می‌دهند که قدیمی‌ترین لباس تولیدشده در جهان، از نوعی پارچه‌ی کتانی تهیه‌شده است و همین مسئله نشان از قدمت این نوع پارچه دارد. یکی از خصوصیات بارز کتان استحکام و مقاومت آن است به طوری که حتی می توان گفت استحکام کتان از پنبه نیز بیشتر است. در روزهای تابستانی این نوع پیراهن شما را خنک نگه خواهد داشت.

پیراهن چهارخانه مردانه سفید و مشکی

درست لباس پوشیدن و ست کردن در فصل تابستان کار ساده ای نیست زیرا باید رنگ و جنس لباس طوری باشد که شما کمتر احساس گرما کنید و همچنان خوشتیپ باشید. پیراهن هایی که جنس های نازکی دارند انتخاب کنید و سعی کنید شلوار پارچه ای بپوشید. می‌توانید از رنگ های روشن مانند سفید و صورتی در استایل تان استفاده کنید.

پیراهن جین مردانه

پیراهن‌ جین گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در دورهمی‌های تابستان است. اگر تصمیم دارید از پیراهن‌ های جین در استایل تابستانه خود استفاده کنید لازم است به ضخامت آن دقت کنید. پیراهن‌ جین مردانه با ضخامت نازک گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در فصل تابستان است. برای استایل مردانه مناسب تابستان از پیراهن‌ جین در رنگ روشن استفاده کنید.

پیراهن‌ لنین

پیراهن‌ لنین در کنار سادگی بسیار شیک و از جمله ضروریات فصل تابستان می‌باشند. این پیراهن‌ با استفاده از الیاف گیاه کتان ساخته می‌شود که برای جذب و خشک کردن عرق گزینه بسیار مناسبی هستند؛ اما با این حال پیراهن‌ لنین نسبت به پیراهن ‌های معمولی زودتر دچار چروک می‌شود، به همین علت استفاده از آن‌ برای مراسم های غیررسمی و راحت توصیه می‌شود. برای استایل جذاب در فصل تابستان از پیراهن‌های لنین به رنگ زیتونی، سفید و آبی روشن استفاده کنید.

کت تابستانی مردانه

با وجود اینکه هوای تابستان بسیار گرم است؛ اما برخی از شب‌ها با هوای خنک و باد همراه است. بنابراین به همراه داشتن کت تابستانی شما را از سرمای هوا محافظت می‌کند. بهتر است قبل از اقدام به پیاده روی در شب‌های تابستان از کت‌های سبک تابستانی استفاده کنید.

منبع: apetogentleman

دیدگاهتان را بنویسید