هفت مدل لباس مردانه پاییزی و ترند 2022 (بخش اول)

اغلب افراد تمایل ندارد با درخشش گرم خورشید خداحافظی کنند. زیرا روزها کوتاه‌ تر می شود و تابستان شروع به محو شدن می کند. اما شروع فصل پاییز بدان معنا است که دوباره کت ها و ژاکت های زیبا را خواهید پوشید که جذابیت خاص خود را دارد. حتما در انتخاب کت پاییزی دقت کنید زیرا اگر خیلی نازک باشد، احساس سرما خواهید کرد و اگر زیادی ضخیم باشد باعث عرق کردن شما خواهد شد. نکته کلیدی این است که به سراغ ژاکت ها و کت هایی بروید که نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین باشد. به این ترتیب شما همیشه برای شرایط متغیر پاییز آماده خواهید بود.

کت جیر

پاییز امسال، این نوع کت ها را می‌توانید در فروشگاه های لباس به وفور مشاهده کنید. جنس پارچه جیر دارای بافتی نرم و مخملی است که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. ساختار این پارچه لایه لایه به نظر می‌‎رسد. اصطلاح جیر از کلمه فرانسوی “gants de Suede” گرفته شده است که به معنی دستکش سوئدی ترجمه می‌گردد. در واقع به هر نوع دباغی چرم که محصول نهایی آن، پارچه ای با سطح نرم و پرزدار است، چرم جیر می‌‎گویند. این پارچه با ظاهری منحصر به ‌فرد خود به پارچه ای محبوب در میان طراحان مد برای تولید دستکش، کت، کیف و کمربند تبدیل شده است. این کت را می‌توانید با یک تی شرت ساده و شلوار جین و بوت های چرم ست کنید. توصیه می‌کنیم در روز های بارانی از این کت استفاده نکنید و یا اگر می‌خواهید بپوشید، حتما چتر به همراه داشته باشد.

پیراهن موهر

پر مصرف ترین پارچه های پشمی، از پشم گوسفند به دست می آید. اما لباس های پشمی دامنه وسیعی دارند. مثل پشم های گران قیمتی که از پوست خرگوش تهیه می شوند و موهر و آنگورا نام دارند. یا کشمیر که از موی بز تهیه می شود. امروزه پارچه های کشمیری به شدت پر مصرف هستند و چین بزرگ ترین و اولین تولید کننده آن‌ها به شمار می رود. موهر از موی نوعی بز و خرگوش آنگورا به دست می آید و بر خلاف پشم گوسفند، فاقد برجستگی های سطح تار است.

قرار گرفتن این فلس ها روی تار باعث درخشندگی موهر می شود. آفریقای جنوبی، آمریکا، ترکیه، آرژانتین، استرالیا و زلاند نو، بزرگ ترین تولید کنندگان موهر هستند. موهر استحکام بالایی دارد، رطوبت را سریع جذب می کند و دیر از دست می دهد. کمتر چروک می شود، عمر طولانی دارد و رنگ آن ثابت است. قیمت لباس های موهری از لباس های کشمیری کمتر است به همین دلیل کاربرد بیشتری دارد. در فصل پاییز، داشتن این پیراهن، یک مزیت است که هم شما را از سرما حفظ خواهد کرد و هم جذابیت استایل تان را افزایش خواهد داد.

کت مدل موتور سواری

برند Belstaff در تولید این سبک از لباس‌ها و کت ها، بهترین است. این نوع کت ها دارای کمر های متفاوت بوده که روی آن تعبیه شده است. این کت ها را از جیمز باند گرفته تا استیو مک‌کوئین در فیلم هایی که بازی کرده اند، پوشیده اند‌. این نوع کت ها ارزان نیستند، اما وقتی این موضوع را در نظر بگیرید که احتمالاً تا 30 سال دیگر همچنان از آن استفاده خواهید کرد، قبول کردن قیمت آن کمی راحت تر است. یکی دیگر از برندهایی که این نوع کت را به تولید می‌رسانند، برند Barbour از شمال انگلستان است. این نوع کت های ترند 2022 دوام قابل قبولی در مقابل آب و سرما دارند و به مدت طولانی می‌توانید آن را بپوشید. پاییز امسال این مدل کت ها جزو محبوب ترین ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید