چه لباس هایی کمر شما را باریک تر نشان می‌دهد؟

ذهن خیلی از افراد درگیر پیدا کردن راه چاره‌ای برای کاهش سایز دور کمر و داشتن یک کمر باریک است. چربی‌های دور کمر و ظاهر بدی که به ترکیب بدن می‌دهند، برای بسیاری از افراد آزار دهنده است.

اکثر افراد دوست دارند کمر باریک، زیبا و منعطف داشته باشند. چنین خصوصیاتی علاوه بر اینکه نشان دهنده‌ی سلامتی فرد به حساب می‌آیند، مسلماً در ظاهر بدن هم تاثیر گذار خواهند بود. همه‌ی اینها باعث شده که افراد به فکر کاهش سایز دور کمر خود بیافتند.

باید بگوییم لباس شما هرچقدر هم شیک و گران قیمت باشد، اما متناسب با فرم بدن شما نباشد، ظاهری جذاب نخواهید داشت. بنابراین هنگام انتخاب لباس توجه به قد و وزن بسیار مهم است. در این مطلب به چند نکته اشاره خواهیم کرد که باعث می‌شود کمرتان لاغر تر به نظر برسید. اگر رژیم لاغری در مورد شما به هر دلیلی جواب نمی‌دهد یا وقت ورزش کردن ندارید و اگر نمی‌توانید فکر داشتن کمر باریک را از سرتان بیندازید، از راه حل‌های فوری زیر کمک بگیرید.

  • همیشه شلوارهای فاق بلند را انتخاب کنید. به این ترتیب روی قسمت بالایی بدن خود تأکید می کنید و توجه را به ناحیه کمر خود جلب می کنید.
  • همیشه از کمربند برای کوچک کردن قسمت شکم و پهلوها بر روی لباس ها استفاده کنید.
  • اگر قرار است کمرتان را باریک نشان دهید باید شلوار یا دامنی بپوشید که جنس پارچه‌اش محکم باشد و به اصطلاح شکم و پهلوها را به خوبی جمع کند.
  • لباس هایی که کمر شما را باریک نشان می دهد.
  • لباس هایی بپوشید که در فرم A دوخته شده باشد. این فرم لباس ها کمر تنگ‌ تری دارند.
  • لباس های تیره رنگ بپوشید. شما حتما این نکته را می‌دانید که لباس های تیره رنگ شما را لاغرتر نشان می‌دهد. به خصوص لباس های مشکی رنگ بسیار موثر خواهد بود. به خصوص اگر لباس شما در قسمت پهلوها دارای رنگ تیره است، در لاغر نشان دادن کمرتان به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از دامن های پف دار

چه یک پیراهن سر هم بخرید و چه یک تاپ و دامن گزینه‌ی انتخابی‌تان باشد، باید مدل دامن را پف‌دار انتخاب کنید. زمانی که چین‌های زیاد دامن وارد صحنه شوند، جایی برای خودنمایی چربی‌های دور شکمی نمی‌ماند و در نتیجه کمرتان باریک نشان داده می‌شود.

استفاده از کفش مناسب هم می‌تواند شما را لاغرتر و در نتیجه کمر باریک تر نشان دهد. کفش هایی که رنگ بدن هستند برای اینکار مناسب است. این رنگ کفش ها با همرنگ شدن پوست به بلندتر شدن‌ قد پاهایتان کمک می‌کند تا ظاهری جذاب تر داشته باشید.

اگر تمایل دارید کمر باریک شوید، سراغ لباس‌هایی با طرح‌های آنچنانی نروید. لباس‌هایی که روی بخش شکم طرح دارند هم برای شما مناسب نیستند. در عوض لباس‌هایی بپوشید که طرح‌های ریز دارند، تیره‌اند و یا بخش کمرشان رنگ تیره‌ای دارد. استفاده از خطوط را هم که دیگر خودتان یاد گرفته‌اید؛ خطوط عمودی کمر باریک‌تان می‌کنند، درست بر خلاف خطوط افقی که با جدیت تمام شما را درشت نشان می‌دهند.

استفاده از جوراب شلواری مشکی به همراه کفش پاشنه بلند مشکی، می‌تواند شما را لاغرتر و در نتیجه کمر باریک نشان دهد. جوراب شلوارهای گنی را انتخاب کنید. این جوراب شلواری ها با جمع کردن پاها و شکم و پهلوهایتان، یک گزینه ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید