جذاب ترین اکسسوری های عروس ها با مد روز

روز عروسی یکی از مهمترین اتفاق های زندگی افراد است. همه دوست دارند در آن روز خاص زیبا به نظر برسند. بعد از انتخاب لباس عروسی مهمترین مساله انتخاب اکسسوری مناسب است. اکسسوری به لباس شما شخصیت می دهد و باعث می شود دیگران شناخت بهتری از شما به دست آورند و استایلی جالب تر از شما را به رخ می کشاند. باید توجه داشته باشید در صورتیکه اکسسوری مانند کفش، تور یا حتی گوشواره را درست انتخاب نکنید، به هیچ عنوان لباس عروسی شما چشمگیر و خاص نشان داده نمی شود.

اکسسوری عروس به‌ معنی لوازم جانبی عروس است. اما شاید اهمیت اکسسوری حتی در حد لباس عروس باشد. بی شک روز عروسی یکی از مهمترین رویدادهای افراد بوده که همه دوست دارند در آن زیبا به نظر برسند. با انتخاب درست و مناسب اکسسوری عروس در زیباترین شب زندگی تان جلوه عروس و لباس او دو چندان می‌شود. اکسسوری هایی که برای عروس طراحی می‌شود، اغلب با انواع لباس عروس ها متناسب است. گزینه های زیادی مانند مروارید، الماس و طلا برای عروس خانم ها وجود دارد. به ویژه ست های جواهر به عنوان اکسسوری شب های خاص، نامزدی و عروسی ترجیح داده می شود. در این مطلب سرویس های زیبا و مدرن عروس را به شما معرفی می‌کنیم.

سرویس عروس طلایی رنگ

این نوع اکسسوری از گذشته تا کنون جز محبوب ترین ها بوده و امروزه هم بسیار پرکاربرد است. استفاده از سرویس های جواهر با رنگ طلایی یکی نیز انتخاب مناسبی برای عروس خانم ها محسوب می گردد، البته همانگونه که گفتیم انتخاب رنگ و مدل سرویس طلا عروس به نظر عروس خانم بستگی دارد اما مدل های زیر می توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که قصد خرید سرویس جواهراتی با رنگ طلایی دارند. طلای زرد به نسبت سایر رنگ های طلا معمولا همیشه مد میباشد و از مد نمی افتد.

سرویس طلای سفید ساده

یکی دیگر از سرویس های مورد توجه امسال، سرویس طلای سفید است. این رنگ طلا در سال های اخیر محبوب واقع شده است. با اینکه طلای سفید و پلاتین هر دو سفید هستند اما در ظاهر با هم تفاوت‌هایی دارند. این تفاوت به‌ویژه در اثر گذر زمان بیشتر نمایان می‌شود. پلاتین بسیار مستعد خراش برداشتن و زنگار گرفتن است. در نتیجه، به مرور زمان درخشندگی خود را از دست می‌دهد و رنگی مات با سایه‌ای از سبز پیدا می‌کند. برای بازگرداندن درخشندگی و جلاء به پلاتین باید آن را پولیش بزنید. طلای سفید زنگار نمی‌گیرد اما روکش رودیوم آن به مرور زمان از بین می‌رود. در نتیجه‌ این امر، رنگ زرد طلا از زیر آن بیرون می‌آید. برای اینکه درخشش و شفافیت طلای سفید دوباره به آن بازگردد، لازم است روکش رودیوم آن را تمدید کنید.

سرویس جواهر یا اتمی

یکی از دوراهی‌هایی که در زمان تصمیم گیری برای خرید سرویس طلا با آن برخورد می‌کنید، انتخاب سرویس با نگین جواهر یا نگین اتمی است. هرچند، تفاوت قیمت این دو مدل سرویس، بسیار متفاوت است. اگر بودجه کافی برای خرید جواهرات دارید و جواهر فروشی مطمئنی سراغ دارید که بتوانید سنگ اصل و شناسنامه دار با قیمت واقعی تهیه کنید، می‌توانید مدل سرویس طلا سفید عروس را، با سنگ جواهر انتخاب کنید. اما درصورتی‌که بودجه محدودی دارید و علاقه‌ای به داشتن جواهرات ندارید، انتخاب مدل سرویس طلا سفید عروس با نگین اتمی یا سواروسکی، بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

سرویس جواهر با نگین های رنگی

این نوع سرویس ها جزو ترند های امسال است. ظرافت و زیبایی به کار برده شده در طراحی این نوع سرویس ها بی نظیر است. نگین های آبی، سبز، قرمز بیشترین رنگ های به کار برده شده در این سرویس ها است.

سرویس طلا اِلبرنادو

این سرویس های طلا انگار با ظرافت خاصی در کنار هم بافته شده است. این مدل سرویس طلا شکل حصیری دارد و افراد بسیاری را به خود جذب می‌کند. این سرویس جز ترند امسال است و توصیه می‌کنیم هنگام خرید از این سرویس زیبا دیدن کنید.

هنگام انتخاب سرویس طلای عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انتخاب رنگ طلا دقت کنید، اگر پوست شما بدن شما برنزه و یا مابین برنزه و سفید می باشد طلای سفید بهترین گزینه برای شما است.

در انتخاب سرویس طلاوجواهر جدید به قفل طلا دستبند طلا دقت کنید که قفل محکمی داشته باشد و به شما پیشنهاد می کنیم که یک زنجیر طلا ضامن برای دستبند طلا تان در نظر بگیرید تا اگر قفل دستبندطلا باز شد به راحتی از دست شما بیرون نیاید.

در گذشته قفل دستبند طلا را با یک تکه نخ می بستند که امروزه میتوان از یک تکه زنجیر ضامن استفاده کرد که نمای بسیار زیبایی را به دستبندتان می دهد.

گوشواره سرویس طلا را قبل از پرو حتما با یک پد الکلی بهداشتی تمیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید