روسری های زیبای مخصوص تابستان 2022

در فصل تابستان علاوه بر اینکه خانم‌ها دنبال شال و روسری‌های نخی هستند، دنبال طرح و رنگ‌های شاد نیز هستند. در این مقاله مدل‌های مختلف و متنوعی از طرح و رنگ‌های جدید شال و روسری برای فصل تابستان را تهیه کرده‌ایم. سعی کنید با تغییر رنگ و طرح شال و روسری خود، در تیپ و استایل خود نیز تنوع ایجاد کنید. فصل تابستان، فصل گرما، فصل استفاده از لباس‌ها رنگ روشن با طرح و رنگ‌های شاد و متنوع است. بهتر است که در این فصل لباس‌های خود را از جنس نخی انتخاب کنید تا دمای بالای هوا و گرما بیش از اندازه اذیتتان نکند.

اگر برای خرید روسری تابستانی، اقدام می کنید و قصد استفاده ی روزانه دارید. حتما به سراغ انواع نخیِ آن‌ها بروید. الیاف طبیعی مانند نخ، این ویژگی را دارند که علاوه بر وزن کم، هوا را به راحتی از خود عبور می دهند و شما در طول روز، کمتر احساس گرما می کنید. روسری های نخی این مزیت را هم دارند که به سرعت در هوای آزاد خشک می شوند و اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که به دلیل گرمای هوا در تابستان تمایل دارید که لباس‌های خود را هر روز شستشو دهید، روسری‌های نخی انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

روسری با طرح های مختلف

علاوه بر طرح‌های کلاسیک و در عین حال شیک، روسری‌ها دارای گل‌ و اشکال هندسی هستند که تقریباً امسال در هر نوع پوششی ترجیح داده می‌شوند. روسری‌های طرح دار به استایل افرادی که به انتخاب رنگ تک در لباس‌ها علاقه دارند، جلوه‌ای باشکوه می‌بخشد و تقریباً برای همه گروه‌های سنی جذاب است.

روسری هایی که انرژی شما را ارتقا می‌دهد

این نوع روسری ها با رنگ و مدلی که دارند، باعث می‌شود انرژی و اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند. شما با استفاده از این روسری های زیبا در هر محیطی اعم از کاری و رسمی و یا دوستانه و روزمرگی، می‌توانید بدرخشید. یکی دیگر از ویژگی این روسری ها، راحت ترکیب شدن با سایر اجزای لباس شما است.

روسری های ساده و کلاسیک

این روسری ها از گذشته تا کنون بسیار مورد توجه هستند. اگر به دنبال یک روسری هستید که بتوانید در مجالس رسمی از آن استفاده کنید، ما این مدل روسری را به شما توصیه می‌کنیم. رنگ سفید و مشکی این روسری ها بسیار محبوب است.

روسری های مجلسی

این مدل روسری ها که اکثرا بافت توری دارند، می توانید با هر لباس مجلسی ست کنید. این نوع روسری ها را می‌توانید بدون توجه به فرم صورت خود بپوشید زیرا باعث جذاب شدن چهره تان خواهد شد. این نوع روسری ها را بهتر است در دمای 30 درجه بشویید تا خراب نشوند. به لطف بافت این روسری ها، حالت لیز ندارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. این روسری ها با رنگ های زنده خود انرژی شما را افزایش می دهند.

نحوه ست کردن روسری و مانتو

اگر مانتوی سفیدی دارید و به دنبال یک روسری جذاب برای تکمیل استایل خود هستید، بهترین رنگ‌ها، رنگ‌های روشن و ته رنگ‌ها و البته رنگ‌های پاستیلی است که به خوبی با این رنگ از مانتو ست می‌شوند.

رنگ مشکی هم به عنوان یک رنگ خنثی با همه رنگ‌ها به جز رنگ قهوه‌ای و سرمه‌ای به خوبی ست می‌شود. بهترین رنگ‌هایی که با رنگ مشکی تناسب دارند رنگ‌های تیره و سایه رنگ‌ها هستند. از ست‌های محبوب بین خانم‌های ایرانی در ست کردن روسری با مانتو مشکی، زرشکی و قرمز است. ست کردن مانتوی مشکی با یک روسری زرشکی و قرمز تیره یک انتخاب شیک برای خانم‌هایی است که رنگ قرمز با رنگ پوست و موی آن‌ها تناسب خوبی دارد.

استفاده از چرخه رنگی برای پیدا کردن روسری مورد نظر

در واقع هر رنگ با دو خانه کناری خود، سه رنگ مشابه هستند. (حرکت در جهت عقربه‌های ساعت). این سری از رنگ‌ها به خوبی با یکدیگر ست می‌شوند و بین روسری و مانتوی شما تناسب رنگ ایجاد می‌کند. اغلب مردم این سری از ست‌های رنگی را دوست دارند.

نکاتی که هنگام انتخاب روسری باید دقت کنید

خانم‌ هایی که رنگ پوست روشنی دارند بهتر است از روسری هایی که رنگ خیلی روشن هستند، استفاده نکنند. کرم، لیمویی، آبی آسمانی و سبز روشن از جمله رنگ روسری‌ هایی هستند که به‌ تنهایی بی‌روح هستند و وقتی با پوست روشن شما ترکیب بشوند جذابیت شما را کم خواهند کرد. اما روسری نارنجی، زرشکی، قهوه‌ای و یشمی را با خیال راحت سر کنید.

اما اگر خانم‌هایی با پوست تیره و برنزه دنبال روسری هستند که روی پوست‌شان بنشیند، هرگز سراغ توناژ کدر مثل دودی، بنفش تیره و قهوه‌ای نباید بروند. چون این روسری‌ ها سبب می‌ شوند صورت شما بیش از اندازه تیره به نظر برسد. دقت کنید که روسری انتخابی‌تان با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشه و اگر چشم‌های رنگی دارید، روسری که با چشم‌های شما هم‌ رنگ باشد، هم به چهره و هم به چشم‌هایتان جلوه خواهد بخشید.

دیدگاهتان را بنویسید