زیباترین مدل های کیف بافتنی فصل تابستان

کیف مهم ترین اکسسوری خانم ها برای تکمیل استایل آن ها است. کیف‌ها ظاهری شیک و زیبا برای خانم های خوش سلیقه ایجاد می‌کند. همه ساله کیف هایی در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف در فروشگاه ها ظاهر می‌شود. کیف های بافتنی به عنوان کیف روزمرگی و مهمانی ها، می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و حتما باید در کمد لباستان باشد.

می توانید از کیف های بافتنی در استایل اداری و همچنین استایل های روزمرگی استفاده کنید. امسال کیف های بافتنی، با لباس های رنگارنگ تابستانی هارمونی بسیار خوبی دارند. تابستان امسال کیف های بافتنی، جزو اکسسوری های ضروری خانم ها خواهد بود.

این کیف ها از جنس های کاموا، تریکو، مکرومه با قیطان است. نخ مکرومه نسبت به کاموا مقاومت بیشتری دارد و در بافت های درشت و ریز، استایل زیبا و شیکی به کیف می‌دهد. داخل این کیف ها معمولا آستردوزی شده و راحت می توانید وسایل خود را درون آن قرار دهید. یکی از مزایای این کیف قابلیت شست و شوی آن است که می توان سالی یک یا دو بار آن را بشویید.

کیف های بافتنی دست ساز بوده و با مواد مختلفی تولید می‌شوند. کیف های بافتنی که با سبک های منحصر به فردی ظاهر شده است، طوری طراحی شده که با همه سلیقه ها و سنین هماهنگی کافی را داشته باشد. کیف های بافتنی با تکنیک های مختلفی تولید شده و به دوستداران مد ارائه می شود. در اینجا تکنیک های مختلف مورد استفاده در تولید کیف بافتنی، آورده شده است.

  • روش قلاب بافی
  • استفاده از دو میل
  • استفاده از پشم در رنگ های مختلف

با کیف های بافتنی چی بپوشیم؟

اگر به دنبال یک استایل روزمرگی و اسپورت هستید، می‌توانید در ترکیب استایل خود از کیف های بافتنی به همراه شلوار جین و کفش های حصیری، استفاده کنید.

در چه مکان هایی می‌توان از کیف های بافتنی استفاده کرد؟

این کیف ها اگر طرحی ساده داشته باشند، می‌توان در استایل اداری و مکان های رسمی تر از آن استفاده کرد. اگر کیف بافتنی شما ساده نباشد، می‌توان در استایل های روزمرگی و مهمانی ها به کار برد. این کیف ها در هر استایلی که دارید ظرافت خاصی به شما می بخشد. این کیف ها در مدل های مختلفی از جمله کوله پشتی و کیف های شانه ای نیز تولید می‌شود.

قیمت کیف بافتنی

این کیف ها عموما دست ساز و قابل سفارشند و به همین دلیل قیمت نسبتا بالایی دارند. این کیف ها عموما به میزان نخ و زمانی که برده است، قیمت گذاری می شود.

  • انواع کیف بافت
  • کیف دستی کوچک با دسته حلقه ای بافته شده
  • کیف های طرح شطرنجی با بافت قلاب
  • کیف دستی دایره ای دخترانه
  • کیف بافته شده با نخ هفت رنگ
  • کیف مجلسی زنانه دستباف
  • کیف قلاب بافی شده مدل زیگزاگی
  • مدل های کیف بافتنی 2022

کیف بافتنی مدل مربعی با دسته کوچک

زیباترین مدل های کیف بافتنی فصل تابستان

یکی از این مدل کیف ها، کیف بافتنی مدل مربعی با یک دسته کوچک رنگی است که با رنگ کیف تناسب دارد. این مدل جادار و بزرگ برای خرید و استفاده روزانه مناسب است. می‌توانید جنس کلاف کاموا یا نخ آن را از نوع محکم و بادوام انتخاب کنید تا عمر و ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کیف بافتنی تک بند بزرگ

این مدل کیف بافتنی هم با یک بند کوتاه، راحتی زیادی در استفاده دارد و می‌تواند برای رفتن به محل کار یا دانشگاه خیلی مناسب باشد. چرم دوزی دسته و زیپ، زیبایی کیف را بیشتر کرده است.

مدل کیف بافتنی سبدی پولک دار

این مدل کیف بافتنی برای مهمانی خیلی عالی است، مخصوصا با رنگ شیری بسیار زیبایی که دارد، می‌تواند استایل مهمانی و رسمی شما را کامل کند.

مدل کیف بافتنی دستی زنانه مخصوص مهمانی

یک باقت ساده و بسیار آسان با نخ بافتنی ضخیم که خیلی زود هم بافته می‌شود با یک بند کوتاه در کنار کیف بافتنی که واقعا مدل شیک و زیبایی است.

کیف بافتنی جدید و ساده

این مدل هم برعکس ظاهری که دارد، مدل بسیار ساده‌ای است که با بافتن آن، قطعا یکی از زیباترین کیف‌هایتان را خلق خواهید کرد. دو بند چرمی کوتاه و یک نوار کریستالی زیبا با شیشه‌های رنگی که آن را زیباتر کرده است. شما می‌توانید هرطور که دوست دارید آن را تزیین کنید.

کیف قلاب بافی زیبا

یک مدل زیبای دیگر که می‌توانید بسته به سلیقه و نیاز خود، آن را در اندازه‌های دیگر ببافید. اما مدل قلاب بافی آن در انتهای کیف، واقعا شکیل و زیباست و قطعا آن را خواهید پسندید.

کیف بافتنی بچه گانه

اگر می‌خواهید برای دختر بچه‌ها هم یک کیف بافتنی جدید و زیبا تهیه کنید، این مدل را قطعا همه دختر بچه‌ها دوست دارند، مدل‌های رنگی و زیبا را با انواع نخ کاموای جدید امتحان کنید.

کیف بافتنی های رنگارنگ

چون در فصل تابستان هستیم، بهترین زمان برای استفاده از کیف های رنگی است. در تولید کیف های بافتنی از رنگ های زیبا و متنوع استفاده می‌شود که می‌توانید با توجه به استایل و سلیقه خود، آن را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید