هنگام انتخاب تاج عروس به چه نکاتی دقت کنیم؟

عروس خانم ها در جشن عروسی خود مرکز توجه تمام مهمان ها و حاضرین هستند. در میان تمام چیزهای بزرگ و کوچک که در مراسم عروسی وجود دارد مهم ترین فاکتوری که به چشم مهمان ها می آید بدون شک ظاهر عروس خانم می باشد. این ظاهر شامل لباس عروس، مدل موی عروس، آرایش عروس، تاج عروس و… می شود. اگر تمام این المان ها را از زیباترین مدل ها و هماهنگ باهم انتخاب کنید بدون شک تبدیل به عروسی شایسته خواهید شد. مهم تر از نظر مهمان ها، حس شما بعنوان عروس در مراسم عروسی تان است.

اگر بهترین ها و زیباترین ها را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید اعتماد به نفس زیادی در جش عروسی خود خواهید داشت و طبیعتا راحت تر و با استرس کمتری می توانید در تالار عروسی ظاهر شوید. در سال های آینده نیز با دیدن عکس و فیلم های آتلیه عروسی نیز با یادآوری مراسم باشکوه عروسیتان قطعا حس بهتری خواهید داشت. اگر قرار است مراسم عروسی شما در فضای باز برگزار شود، تاج عروس بهتر است متشکل از گل های طبیعی و خوشرنگ باشد.

هنگام انتخاب تاج عروس به چه نکاتی دقت کنیم؟

مدل موهای متناسب با تاج عروس

امروزه هنگام انتخاب مدل موی عروس به خصوص در چند سال اخیر طبیعی بودن مورد توجه قرار گرفته است. با موهایی که به صورت طبیعی شینیون شده اند، زیبایی خاصی را به شما هدیه کرده که در زمان عروسی چشم مهمانان را به خود خیره می‌کند. تاج عروس باید متناسب با فرم چهره و مدل موی شما باشد و برای زیبایی و نگه داشتن تور عروس نقش مهمی ایفا می کند. پس در قدم اول باید مدل موی خود را انتخاب کنید.

برای انتخاب تاج عروس باید به مدل لباس عروس خود نیز توجه کنید. به عنوان مثال لباس عروس پرنسسی و مجلل با تاج عروس بزرگ و فرحی زیباتر است. اگر روی لباس عروستان نوع خاصی از کار دست وجود دارد مثلا لباس عروس مروارید دوزی شده است برای هماهنگی می توانید تاج عروسی را انتخاب کنید که مروارید داشته باشد. مدل های لباس عروس ساده و لباس عروس اروپایی نیز با ریسه و تاج عروس ظریف هماهنگ هستند یا می توانند با تاج گل های زیبا نیز ست شوند. توجه کنید اگر تاج گل استفاده می کنید بهتر است از گل های مصنوعی استفاده کنید زیرا گل طبیعی پژمرده می شود و زیبایی خود را از دست می دهد.

تناسب قد شما با داماد در انتخاب تاج

در انتخاب تاج به قد داماد هم توجه کنید، شما نباید بلندتر از او دیده شوید. تناسبات را با کم و زیاد کردن اندازه تاج و اندازه پاشنه کفش حفظ کنید. برای عروس خانم هایی که کوتاه قد هستند تاج بلند به همراه شینیون مو می تواند تا حدودی این مسئله را رفع کند.

تاج شما باید با سرویس طلایی که استفاده می‌کنید هماهنگ و متناسب باشد. اگر سرویس طلایتان ساده است، تاج عروستان نیز باید ساده باشد. اگر سرویس طلایتان زرد رنگ است بهتر است تاجتان زرد رنگ باشد و اگر سفید رنگ است، بهتر است سفید رنگ باشد.

تناسب بین رنگ مو و تاج هم بسیار حائز اهمیت است. اگر موهای شما طلایی رنگ است، تاج شما نباید زرد یا طلایی باشد. بهتر است بین رنگ تاج و موهای شما تناقص وجود داشته باشد. عروس خانم هایی که رنگ موهای مشکی دارند، هر تاجی را می‌توانند به راحتی استفاده کنند. بهترین رنگ تاج، رنگ نقره ای بوده و با هر رنگ مویی متناسب است. اگر بین دو تاج طلایی و نقره ای رنگ مردد هستید، حتما تاج نقره ای رنگ را انتخاب کنید.

چهره افراد و فرم صورت ها متفاوت است. انتخاب سبک آرایش و مدل مو متناسب با فرم صورت از جمله مهم ترین بخش های زیبایی در مراسم عروسی به حساب می آید. پس از انتخاب نمودن مدل مو و آرایش تاج خود را انتخاب نمایید. برای این کار بهتر است که با آرایشگر خود مشورت داشته باشید. در صورتی که چهره شما فرم گرد و تپلی دارد بهتر است از تاج های بلند و کشیده استفاده نمایید و اگر صورت کشیده ای دارید و یا مدل آرایش موهایتان به طرف بالا می باشد بهتر است از تاج های ریسه ای استفاده کنید.

در صورتی که لباس عروس دارای نگین و مروارید و سنگ دوزی زیاد باشد، بهتر است تاج ساده ای را انتخاب نمایید. همینطور اگر لباس دارای گل های دانتل و تزیینی و پر از زرق و برق است، بهترین کار این است که از تاج ساده ای استفاده نمایید. ولی در صورتی که لباس ساده ای دارید، می توانید به آسانی تاج های براق و نگین دار را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید