شلوارهای گشاد زنانه ترند سال 2022

اغلب خانم ها بدون توجه کردن به فرم بدن و تیپ خود مدل شلوارشان را انتخاب می کنند. در صورتی که در هنگام انتخاب مدل شلوار گشاد دمپا و راسته و جذب زنانه و دخترانه باید به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید.

شلوارهای گشاد زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و اگر شما تمایل دارید از این مدل شلوارها در مکان های مختلف استفاده کنید. بهتر است طرح و رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که با طرح و رنگ سایر لباس هایتان همخوانی و مطابقت داشته باشد.

شلوارهای پاچه گشاد از قسمت زانو به سمت پایین گشاد می شوند و ظاهر آن ها شبیه به قیف است. این مدل شلوارها همچنین از قسمت کمر تا زانو تنگ هستند توجه داشته باشید که قد شلوارهای گشاد باید با زمین مماس باشد و روی پاها و کفش های شما را بپوشاند.

شلوارهای گشاد برای همه فرم اندام ها مناسب است ولی افراد لاغر با پوشیدن این مدل شلوار زیبا و خوش اندام تر به نظر می رسند. اگر تمایل دارید از شلوارهای گشاد در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است آن را با بلوز ابریشمی که آستین پرنسسی پف داری دارد بپوشید همچنین می توانید این مدل شلوارها را با انواع بلوزهای آستین کوتاه و نیم تنه بپوشید. شلوارهای گشاد اگر با کفش های پاشنه بلند اسپرت که پاشنه هایی یکسره دارند پوشیده شوند زیبا و شیک تر به نظر می رسند.

کمربند اکسسوری مهم شلوار های گشاد است که می‌توانید با انتخاب مدل مناسب آن جلوه ای تازه به استایل خود ببخشید. انتخاب کمربند مناسب شلوار شما به کامل شدن استایل شما کمک می‌کند. کمربند خود را در یک هارمونی رنگی با شلوار دمپا گشاد انتخاب کنید، البته می‌توانید کمربندتان را با پلیور یا بافتی که می‌پوشید یا با کیف و کفش یا صندل‌های زیبا ست کنید. این کمربند ها می‌تواند پارچه ای و همرنگ شلوار باشد و هم می‌تواند چرمی باشد.

استفاده از شلوار های گشاد در مهمانی ها یا مجالس

کت زنانه می‌تواند جذابیت استایل شما را بالا ببرد. به همراه شلوار دمپا خود کت زنانه جذاب و تیشرت یا پیراهن ساده زنانه بپوشید. کت‌های زنانه به‌ راحتی با شلوارهای پاچه گشاد ترکیب می‌شوند. این استایل را برای محیط کاری خود نیز می‌توانید انتخاب کنید و البته کیف دستی، ساعت و عینک زنانه هم اکسسوری‌های جذابی برای اضافه شدن به این استایل هستند. استفاده از کت اورسایز می‌تواند استایلی جسورانه و پیشرو برای شما بسازد و قرابت بیشتری با شلوار ایجاد کند.

مدل شلوار گشاد کوتاه

شلوارهای گشادی که تازه مد شده اند برش خاصی دارند و کوتاه هستند. تابستان امسال شلوارهای تنگ نپوشید زیرا اصلا مد نیستند و باعث میشوند بیشتر گرمتان شود به جای آن ها بهتر است از این مدل شلوار های گشاد و مد روز استفاده کنید که هم خوشتیپ شوید و هم خنک بمانید.

شلوار گشاد زنانه بلند

این مدل شلوار گشاد دارای قد بلند است. کمر‌ها در این مدل متفاوت است و به صورت کمر کش، کمر دکمه خور، کمر دار با کمربند پارچه‌ای و کمر دار با کمربند چرم موجود است. از مدل‌های دیگر شلوار گشاد زنانه بلند، مدل‌های بدون جیب و جیب دار است. جیب‌ها نیز با طرح‌های متنوعی به کار گرفته شده اند و به شلوار ها زیبایی بخشیده و آن ها را از سادگی بیرون می‌آورند. شلوار گشاد بلند زنانه با انواع مدل کفش پاشنه بلند ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.

شلوار های لی گشاد

شلوار واید لگ یکی از زیباترین انواع شلوار جین گشاد است و با پوشیدن این شلوار استایلی فوق‌العاده پیدا خواهید کرد. این نوع شلوار از الگوهای کلاسیک در میان انواع شلوارهای جین است و از گذشته تا امروز همچنان پرطرفدار مانده است. شلوارهای واید لگ الگویی گشاد دارند و در قسمت ران، زانو و ساق کاملاً آزاد هستند.

ست شلوارهای گشاد با کفش

ست کردن کفش با شلوارهای تنگ راحت تر از شلوارهای دمپا گشاد است زیرا با شلوارهای تنگ می‌توانید هر کفشی که‌ دوست دارید بپوشید اما شلوارهای دمپا گشاد اینگونه‌نیستند و با هر چیزی ست نمیشوند پس باید در انتخاب کفش دقت کنید.

کفش های لژدار انتخاب خوبی برای ست کردن با شلوارهای دمپا گشاد هستند و جلوه‌خوبی به‌آن ها میبخشند. راه‌رفتن هم با کفش های لژدار راحت است و می‌توانید خوشتیپی با شلوار گشاد و کفش های لژدار را تجربه‌ کنید. اگر قد کوتاهی دارید و با کفش های پاشنه‌بلند نمیتوانید درست راه‌بروید بهترین گزینه‌برای شما کفش های لژدار هستند که‌ هم قدتان را بلند تر نشان می‌دهد و هم راه‌رفتن با آن ها راحت است.

کفش اسپرت

شلوارهای دمپا گشاد را دختران جوان با کفش های اسپرت و بدون پاشنه‌ست می‌کنند و انتخاب خوبی برای دختران و خانم های جوان است.

دیدگاهتان را بنویسید