در فصل بهار و تابستان 2022 چه ست هایی بپوشیم؟

رنگ های زنده در بهار و تابستان سال 2022 بسیار محبوب است. سبک‌ها و رنگ های بهار و امسال شما را یاد ده های 70 و 80 می‌اندازد. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بهترین استایل ها را در این فصل و فصل آتی داشته باشید.

از رنگ های مشابه در کنار هم استفاده کنید

یکی از روش های خاص لباس پوشیدن که در فصل های اخیر به شدت باب شده و توسط ستارگان مد مورد استقبال قرار گرفته است استایل تک رنگ است. شما هم می توانید تک رنگ بپوشید و همه لباس های خود را از یک خانواده رنگی و با تن ها و بافت های مختلف انتخاب کنید. بهتر است رنگ مورد نظر خود را از میان رنگ هایی مثل سفید، کرم و رنگ های روشن و گرم انتخاب کنید.

از اکسسوری هایی با رنگ متضاد استفاده کنید

لباس های بهار و تابستان

اکسسوری ها نقش مهمی در تیپ و استایل خانم‌ها دارد طوری که استایل آن‌ها را از سادگی در آورده و به آن رنگ و لعاب می‌بخشد، پس باید در انتخاب و استفاده از آن‌ها دقت کنید. برخی‌ها هنوز به این باور اعتقاد دارند که رنگ کیف و کفش باید یکجور باشد، در حالی که این قانون دیگر در دنیای مد و فشن جایی ندارد.

اتفاقا اگر شما کفشی رنگی به پا دارید، بهتر است که کیف تان را به رنگی متضاد انتخاب کنید. مثلا اگر کفش تان زرد، قرمز یا آبی ست، کیفی به رنگ‌های خنثی به دست بگیرید یا اگر رنگ کفش تان تیره است، رنگ کیف تان را روشن انتخاب کنید. از دیگر اکسسوری‌های مورد استفاده در استریت استایل نمایش‌های اخیر می‌توان به دستکش‌های رنگی پرادا و دستکش‌های بلند اشاره کرد.

از سه رنگ متضاد در ترکیب استایل خود استفاده کنید

شاید شما هم جز کسانی هستید که دوست ندارید رنگ های مختلف را کنار هم امتحان کنید. اما باید بگوییم که ترکیب های سه رنگی که به آن ها عادت نداریم در این فصل نامی برای خود دست و پا کرده اند. این نوع استایل ها که از حالت معمولی دور هستند را می توان یک اثر هنری دانست.

لباس های بهار و تابستان

ترند رویای سفید

نمایی درخشان از استایل روشن در لباس‌هایی با یک یا دو آیتم سفید یا به صورت مونوکروم سفید یا تنالیته های مختلف آن، از ترند‌های این فصل است. لباس‌های سفید با پیراهن،کت و شلوار، اورکت، بلوز و شلوار به صورت تک رنگ یا ترکیبی از رنگ‌ها یا پترن‌هایی متناسب با آن، استایل شده‌اند.

شلوار مناسب این فصل ها

شلوار‌های گشاد پارچه‌ای و دامن شلواری از ترند‌های این فصل است که با بلوز، ژاکت یا کت اورسایز و فیت به صورت مونوکروم یا با هارمونی رنگی استایل می‌شود. شلوار جین راسته یا اورسایز نیز از لباس‌هایی بودند که در استریت‌استایل نمایش‌های اخیر به چشم می‌خورد. شلوارک از دیگر ترند‌های جالب توجه فصل آینده خواهد بود که با کت، ژاکت، وست، به صورت کوتاه یا بلند تا زانو استایل می‌شود.

پارچه های طرح دار

لباس های بهار و تابستان

پترن سیاه و سفید به شکل‌های مختلف توپی، راه‌راه افقی یا عمودی و گرافیکی در استایل خیابانی به صورت چشم‌‎گیر به‌کار‎گرفته شد که این استایل برای موقعیت‌های مختلف استفاده‌ی روزمره و مهمانی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید