به هیچ عنوان خرید این لباس های بهاره از یادتان نرود!

طبق تعریف، واژه کلاسیک به نمونه‌ای برجسته و عالی از یک سبک خاص گفته می‌شود که ارزش خود را در طول زمان حفظ می‌کند و ماهیت آن طوری است که کهنگی نمی‌شناسد. در استایل کلاسیک جنس پارچه هایی که از آن ها لباس تهیه می شوند اهمیت زیادی دارند، پنبه، پشم و ابریشم الیافی هستند که پارچه های کلاسیک از آن تهیه می شوند.

این پارچه ها باید بهترین کیفیت را در تولید داشته باشند. با فرا رسیدن اردیبهشت ماه کالکشن های بهاری و تابستانی 2022 جای خود را در ویترین و قفسه فروشگاه ها گرفته اند. خانم هایی که شیک پوش هستند، دست به کار شدند تا آیتم های جدیدی را به کمد لباس خود اضافه کنند. در حالی که لباس‌های بافتنی ظریف همچنان در گوشه‌ای از کمد لباس‌های ما وجود دارند تا از سردی‌هایی که هنوز روی پوست خود احساس می‌کنیم، ما را محافظت کند. در کنار این گونه لباس ها، لباس های کلاسیکی نیز وجود دارد که حتما باید در کمد لباستان باشد.

مانتوی سفید و کلاسیک

مانتوی سفید اولین لباسی است که باید در کمد لباس هر خانمی باشد. این مانتو با هر ترکیبی تناسب دارند و نه تنها نجات دهنده است، بلکه باعث شیک بودن شما می‌شوند. مانتوی سفید، شلوار خاکی، کفش عروسکی سفید و کیف حصیری، ترکیب خنک و دلربایی‌ست. همچنین می‌توانید سراغ طوسی بروید.

سفید و طوسی در همه‌ فصل‌های سال جذاب هستند. مانتو و شال سفید را با شلوار و کفش شکلاتی بپوشید. ست کردن سفید با صورتی خیلی دخترانه و جذاب می‌شود. مانتوی صورتی چرک، شال سفید و صورتی و شلوار سفید استایلی رویایی می‌سازند.

شلوار جین

شلوار جین در رنگ‌ها و مدل های متفاوتی تولید می‌شود. از دمپا گشاد گرفته تا مدل های پاچه تنگ. شلوار جین که به راحتی می توانید آن را با کفش های پاشنه بلند و اسپرت ترکیب کنید. اگر شما جز آن دسته از خانم هایی هستید که دوران میان‌ سالی خود را می‌گذرانید؛ شلوار جین دمپا گزینه مناسبی برای فصل بهار است که می‌توانید آن را با مانتو نخی و کفش راحتی ست کنید.

این مدل شلوار برای افرادی که علاقمند به استایل راحت و آزاد هستند؛ گزینه مناسبی است. افرادی که دارای اندام لاغر؛ متناسب و پاهای کشیده‌ای دارند؛ نسبت به بقیه افراد از آزادی انتخاب بیشتری برخوردار هستند و می‌توانند از انواع استایل با شلوار جین استفاده کنند.

کت های ترنچ

امروزه ترنچ کت‌های زنانه و مردانه در جنس‌ها و رنگ‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. این کت‌ها معمولاً از جنس پشم، چرم، گاباردین و پنبه‌ای هستند. مدل‌های آستردار پشمی و چرمی این کت‌های شیک و جذاب، بدن شما را بهتر گرم می‌کنند. خانم‌های کوتاه‌ قد بهتر است کت‌های ترنچ کوتاه و تا روی زانو را انتخاب کنند. و خانم‌هایی که بالاتنه درشتی دارند، پوشیدن کت‌های ترنچ ۴ دکمه اصلاً به آن‌ها پیشنهاد نمی‌شود. این مدل کت‌ها بالاتنه آن‌ها را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. با پوشیدن شلوار جین، پلیور یا پیراهن به همراه این بارانی ها می‌توانید یک استایل کلاسیک بی‌نظیری برای خود درست کنید.

لباس های مشکی

سیاه رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که سیاه می پوشند از نوعی ابهت برخوردارند. این رنگ در دنیای مد به یک دلیل عمده محبوبیت دارد؛ با پوشیدن مشکی لاغرتر به نظر می رسید. بنابر این در صورت داشتن اضافه وزن از این رنگ استفاده کنید و اگر لاغر اندام هستید سراغ رنگ های روشن بروید. اگر می‌خواهید ظاهری خسته کننده نداشته باشید، بهتر است که از آیتم‌های کلاسیک برای افزایش جذابیت استایل‌تان استفاده کنید و همه چیز را مشکی انتخاب نکنید. برای مثال از کمربند، کیف، کفش و یا شال و روسری با رنگ‌های مختلف استفاده کنید تا یکنواخت بودن استایل‌تان را از بین ببرید.

لباس های بهاره

دستمال گردن

این شال های چند منظوره را می توانید به عنوان اکسسوری در استایل کلاسیک، مورد استفاده قرار دهید. دستمال‌گردن‌ها در هر تیپ و استایلی به‌کار می‌آیند. هم می‌توانید تیپی رسمی با آنها ترتیب بدهید که برای موقعیت‌هایی مانند عروسی و سخنرانی مناسب است و هم در استایل اسپرت و غیررسمی کاربرد دارند. فقط یادتان باشد که اگر قرار است از دستمال‌های گردن در تیپ‌های رسمی و کلاسیک بهره ببرید، باید گره‌های تروتمیزی بلد باشید. همه می‌توانند از این دستمال‌ها برای ترتیب‌دادن استایلی شیک و رسمی استفاده کنند.

کفش ورزشی کاملا سفید

شاید تعجب کنید اما امسال این کفش‌ها یکی از عناصر اصلی سبک کلاسیک هستند. البته منظور ما هر نوع کتانی سفید نیست، بلکه ساده‌ترین و سفیدترین نوع آن است که هیچ تزئین یا رنگ خاصی ندارد. این کفش‌ها را تقریبا می‌توانید با هر لباسی ترکیب کنید. یک پیراهن تک‌رنگ با کت جین، ظاهری بسیار شیک با کتانی سفید ایجاد خواهند کرد. شلوار جین لوله‌ای بهترین ترکیب را با این کفش درست می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید