در فصل بهار در مورد انتخاب لباس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تغییر فصل ها همیشه با تغییرات مختلفی در وجوه گوناگون زندگی ما همراه هستند، از تغییر نوع وقت گذرانی و تفریحات فردی و جمعی گرفته، تا تغییر عده ای از عادات غذایی روزانه. یکی از این تغییرات همیشگی و غیرقابل اجتناب، تغییر نوع پوشش ماست. طبق معمول در پایان هر فصل، لباس‌های‌ فصل گذشته کنار گذاشته می شوند و لباس‌های‌ فصل جدید برای پوشیدن آماده می‌شوند و طبق معمول تنها تفاوت عمده‌ی این لباس‌ها در جنس آن‌هاست. در صورتی‌که باید بدانید هر فصل میتواند بجز جنس، رنگ‌ها و طرح‌های‌ مناسب خودرا داشته باشد که با دانستن و رعایت کردن آن‌ها، احساس بهتری خواهید داشت.

اگر نگاهی به کمد لباس‌ خود بیندازیم، متوجه خواهیم شد که اکثر لباس‌های‌ زمستانی ما، لباس‌هایی به رنگ‌های‌ تیره هستند و شاید کمتر لباس روشنی در آن میان به چشم بخورد. این موضوع می تواند به این دلیل باشد که این لباس‌ها در طول روز با جذب نور خورشید به گرم‌تر نگاه داشتن ما کمک خواهند کرد. بنابر این در فصل زمستان، در ما یک شکل تمایل ناخودآگاه برای پوشیدن لباس‌های‌ تیره وجوددارد. پس باید با تغییر فصل، این رنگ‌ها را نیز تغییر دهید و انها رابا رنگ‌های‌ شاد و روشن جای گزین کنید. زرد، سبز، صورتی و آبی رنگ‌هایی هستند که به لباس‌های‌ شما جلوه‌ای شاد و بهاری خواهند داد.

نکته اصلی و کلیدی برای داشتن استایلی زیبا در فصل بهار این است که لباس‌های پایه و اولیه خود را درست انتخاب کنید. اگر در کمد لباس خود لباس‌‌های اصلی مانند مانتو، پیراهن و شلوار که از ملزومات هستند را دارید، می‌توانید به راحتی آنها را با هم ترکیب کنید و ست بهاری زیبایی بسازید. همچنین به این لباس‌های اولیه می‌توانید اکسسوری نیز اضافه کنید.

از لباس های گشادتر استفاده کنید

یک لباس هر چقدر که بیشتر تنگ و چسبان باشد، احساس گرمای بیشتری به ما خواهد داد. پس بهتر است به جای این مدل‌ها، از لباس‌های‌ گشاد و آزاد استفاده کنید. البته باید به این نکته توجه کنید که پوشیدن لباس‌های‌ گشاد به معنی پوشیدن سایزهای بزرگ تر از سایز خودتان نیست، بلکه به معنی پوشیدن لباس‌هایی‌ست که مدل آن‌ها گشاد است.

رنگ هایی که باید در فصل بهار بپوشید

بدون شک رنگ سفید یکی از رنگ‌هایی است که می‌تواند، بیشترین حس خنکی را برای ما به همراه داشته باشد. اگر به لباس مردمان مناطق گرمسیر نگاه کنید، می بینید که بسیاری از آن‌ها از لباس‌های‌ سفید استفاده می کنند؛ بنابر این لباس‌هایی به رنگ سفید یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می توانید برای زمانی که هوا رو به گرمی می رود بپوشید. درکنار سفید می توانید از رنگ‌های‌ خنثی و روشن نیز برای ست کردن آسان‌تر لباس‌هایتان استفاده کنید.

یکی از انتخاب‌هایی که می‌تواند به شدت باعث نشاط شما شود پوشیدن لباس‌های‌ طرح دار، به خصوص با طرح گل‌ها است. همان‌ طور که فصل بهار برای طبیعت، گل‌ها و شکوفه‌های‌ زیبا را به ارمغان می آورد، شما نیز این طرح‌ها رابه پوشش و لباس‌های‌ خود وارد کنید تا جلوه‌ی شادتر و زیباتری داشته باشید و به سمت هماهنگی با طبیعت بروید.

در فصل بهار چه چیزهایی بپوشیم؟

کاپشن‌های نازک

برای صبح‌ و شب‌های سرد کاپشن‌‌های نازک و سبک بهترین و ایده‌آل ترین گزینه‌ای است که می‌توانید بپوشید. امروزه کاپشن‌های بامبر و جین بسیار محبوب هستند.

پیراهن‌ بلند

این پیراهن‌ها تمامی مواردی که برای بهار نیاز است، دارند. پیراهنی که حالت گشاد و راحت و شیک دارد، بهترین انتخاب برای شما است.

شلوار کوتاه تا بالای مچ

این شلوارها را می‌توانید همه جا بپوشید چون در عین راحتی، طراحی شیکی دارند و در پا بسیار زیبا هستند. برای ظاهری زیبا و شیک شلواری را انتخاب کنید که تا وسط کمرتان بوده و همچنین کوتاهی آن کمی تا بالای مچ باشد. از خرید شلوار‌هایی که زیادی کوتاه هستند خودداری کنید، زیرا استایل را از حالت شیک بودن در می‌آورند. این شلوار‌ها را می‌توانید با نیم‌بوت، کفش‌های تخت و پاشنه بلند بپوشید.

کتانی‌ اسپرت سفید

کتانی‌های اسپرت ظاهر کژوآل و جذابی به استایل بهاره‌تان اضافه می‌کنند. همچنین اگر آنها را به رنگ سفید انتخاب کنید ظاهر مینیمال و زیبایی خواهید داشت. بهتر است کتانی‌ای که برای بهار انتخاب می کنید ویژگی هایی مانند طراحی ظریف و جزئیات واضح داشته باشد. جنس این کتانی‌ها نیز بهتر است که چرم یا کنواس محکم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید