تونیک های نخی در بهار 2022

تونیک یکی از لباس های پر طرفدار زنانه است. محبوبیت ویژه آن در میان خانم ها، موجب رونق بازار و تولید آن در اشکال بی شماری شده است. تونیک در اصل نوعی بلوز زنانه بلند است. از بلوز نرمال بلندتر بوده و معمولاً تا زیر باسن و قسمتی از ران‌ها را می‌پوشاند. آستین این نوع از لباس می‌تواند بلند یا کوتاه باشد.

از یقه‌ها و پارچه‌های مختلفی در تولید این نوع از لباس زنانه استفاده می‌شود. زمستان سرد کوله بار خود را بسته و جای خود را به فصل بهار داده است. هوا کم کم گرم می‌شود. با گرم شدن هوا نه تنها مدل و رنگ لباسی که انتخاب می‌کنیم، مهم است بلکه توجه به پارچه لباس نیز بسیار حائز اهمیت است. همه ساله در فصل بهار و تابستان تونیک های نخی، جای خود را در کمد لباس‌ خانم ها، تثبیت کرده است. زیرا هم خنک نگه می‌دارد و هم بسیار راحت است.

معمولاً تونیک‌ها کمی گشاد و لخت می‌باشند. که این امر آن‌ها را به لباسی زیبا و بسیار راحت و پرطرفدار تبدیل می‌کند. این نوع لباس ها را با پارچه‌های مختلف، برای مراسم و کاربردهای متفاوتی موجود می‌باشند. از پارچه‌های ذخیم پشمی گرفته تا جنس های توری و نازک. می‌شود گفت که تقریباً برای تمام شرایط فصلی و آب و هوایی و موقعیت‌های مختلف تونیک مناسبی وجود دارد.

گستردگی کاربرد و راحتی، دو عامل اصلی محبوبیت این نوع از لباس در میان خانم است. اما یکی دیگر از مزایای آن، ست شدن با انواع لباس‌ها است. این لباس را به راحتی می‌توان با دامن، شلوار و انواع دیگر لباس‌ها ست کرد و در مراسم رسمی و غیر رسمی از آن استفاده کرد.

در فصل بهار کدام رنگ تونیک را انتخاب کنیم؟

تونیک‌های نخی سفید

جزء لاینفک کمد لباس‌ها، همچنان جزو لباس‌هایی هستند که خانم‌های شیک پوش می‌توانند در هر فصل آن را انتخاب کنند. به لطف هماهنگی رنگ سفید با رنگ های مختلف، می توان به ترکیبی بی دردسر دست یافت. علاوه بر این، تونیک‌های سفید رنگ را می‌توان در محیط‌های اداری پوشید.

تونیک های سبز و خاکستری منعکس کننده طبیعت

تونیک های پنبه‌ای که خود ساختار طبیعی دارند، با رنگ های سبز و خاکستری، طبیعت را منعکس می‌کند. این رنگ تونیک ها شما را بسیار جذاب و شیک نشان خواهد داد.

تونیک نخی با طرح راه راه

این نوع تونیک هم با اکسسوری های زیبا، باعث جذابیت هرچه بیشتر شما خواهد شد. یک گردنبند زیبا و یک عینک به همراه تونیک راه راه، می‌تواند شما را در روز های آفتابی همراهی کند.

تونیک پیراهنی به رنگ آبی آسمانی

رنگ‌ آبی یکی از رنگ های زیبا است که می‌تواند منعکس کننده آسمان بهاری باشد. تونیک آبی را می‌توانید با رنگ های کرمی و سفید ترکیب کرده و استایلی زیبا ایجاد کنید. شلوار جین می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ترکیب با این رنگ تونیک، باشد.

چگونه یک تونیک مناسب انتخاب کنیم؟

در انتخاب و خرید یک تونیک علاوه بر توجه به جنس، کیفیت و تمیزی دوخت که در تهیه هر لباسی ضروری و بدیهی است. لازم است به چند نکته توجه داشت.جنس و طرح را متناسب با فصل و موقعیت پوشیدن لباس انتخاب کنید.

اگر دارای تیپ بدنی گلابی شکل هستید، به دنبال تونیک‌ هایی باشید که چاک دارند و از انتخاب مدل‌ هایی که به ران ‌ها می ‌چسبند و تنگ هستند، اجتناب کنید. همچنین از تونیک ‌های یقه قایقی و باز برای پهن نشان دادن شانه ‌ها استفاده نمایید. از آنجا که در این مدل بدن‌ ها بخش بزرگ در قسمت زیر کمر قرار دارد، حتما قد تونیک را طوری انتخاب کنید که کاملا روی این قسمت یا حتی پایین ‌تر بیفتد. از گردنبندهای کلفت برای حجیم‌تر نشان دادن بخش بالایی سینه استفاده کنید تا توازن ظاهری در بالا و پایین بدن ایجاد شود.

افرادی که تیپ بدنی سیب دارند باید از پوشیدن تونیک‌ های چسبان اجتناب کنند. هدف تمرکز بر روی قسمت‌ های بالای گردن و پاها است. پس تونیک‌ هایی را انتخاب کنید که خیلی بلند نبوده و یقه هفت باشند تا توجه دیگران به صورت شما جلب شود. و در نهایت تونیک‌ هایی با رنگ ‌های تیره و الگوهای کوچک، این تصور را ایجاد می‌ کنند که سایز بالاتنه شما کوچکتر است. به جای استفاده از گردنبندها و گوشواره ‌های بلند، انواع کوتاه آنها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید