بهترین حلقه های ازدواج در سال 2022

حلقه ازدواج هم سلیقه ای اسـت و هم بستگی بـه این دارد کـه در زندگی روزانه و بـه هنگام کار باعث آزارتان نشود. البته خانمها اغلب یک حلقه برای استفاده روزانه شان دارند و حلقه ای با نگین و کار شده برای میهمانی ها. اما اغلب آقایان ترجیح می‌دهند یک حلقه داشته باشند و اگر جزو آن عده متعهدها باشند، ترجیح میدهند حلقه ای را انتخاب کنند کـه در فعالیت های روزانه شان برای شان دردسرساز نشود.

هنگامی که می خواهید یک حلقه بخرید به نگین های آن خوب دقت کنید. بهتر است هر نگین در یک قاب از جنس طلا، محکم شده باشد چون در غیر این صورت احتمال افتادن و جدا شدن نگین ها بیشتر است.پیش از اینکه همراه همسرتان برای خرید حلقه به بازار بروید، بد نیست سری به اینترنت بزنید ومدل‌های مختلف انواع حلقه نامزدی را خوب ببینید و مدل‌های مورد علاقه خود را جدا کنید.

بهترین حلقه های ازدواج در سال 2022

یکی دیگر از موارد مهمی که در خرید این حلقه باید مد نظر داشته باشید، سایز حلقه نامزدی است. مسلما دوست ندارید در مراسم نامزدیتان، حلقه ای که به عروس خانم هدیه می دهید، کوچک یا بزرگ باشد.

حلقه ازدواج ساده

حلقه های ازدواج ساده علاوه بر این کـه در استفاده روزانه کاربردی تر هستند چند مزیت دیگر نیز دارند و آن این اسـت کـه هیچ گاه از مد نمی‌افتند. با یک شستشو و یا پرداخت ساده نیز بـه زیبایی روز اول می‌شود. البته همیشه هم اینطور نیست کـه انتخاب حلقه ساده دلیل بر راحتی آن است، بعضی ها کلا ساده پسند هستند و سبک و استایل مینی مالیستی را می پسندند.

حلقه ازدواج نگین دار

کم نیستند کسانی کـه علاقه خاصی بـه سنگ هـای قیمتی دارند و دوست دارند کـه حلقه شان حتماً یک یا چند نگین قیمتی بر روی خود جای داده باشد. از سنگ‌هایی کـه طبق معمول در انواع مدل حلقه ازدواج استفاده میشوند برلیان، الماس، یاقوت، زمرد، توپاز و … می‌توان نام برد. بعضی ها هم اعتقاد خاصی دارند کـه حتماً بر روی حلقه ازدواجشان باید سنگ ماه تولدشان باشد چون برایشان خوش یمنی می آورد.

بهترین حلقه های ازدواج در سال 2022

در ترند جواهرات سال 2022 شاهد زیورآلات بسیار بزرگ، اغراق شده و پر زرق و برق هستیم. اما مطمئنم که شما هم مثل خیلی دیگه از مردم شیک پوش که دنبال ترند روز دنیا هستن از ترند جواهرات غافل میشین یا خیلی کمتر بهش توجه می کنین. باید بهتون بگم که این موارد همه با هم یک پکیج ایده آل رو تشکیل میدن و نمیشه بگین اهل مد هستین و ترندها رو دنبال میکنین. چیزی که خیلی در مورد ترند جواهرات سال آینده توجه را به خودش جلب می‌کند، تنوع در طراحی است.

این تنوع آنقدر زیاد است که شما هر نوع سلیقه ای داشته باشید مطمئنا از بین ترند امسال می توانید طرح مورد نظر گردنبند، گوشواره، انگشتر طلا و… خودتان را پیدا کنید.

اما ممکن است مد امسال کمی برای مینیمال پسندان نا امید کننده به نظر برسد. در ترند جواهرات سال 2022 شاهد زیورآلات بسیار بزرگ، اغراق شده و پر زرق و برق بودیم. زرق و برق همه جانبه از چوکرهایی با سنگ های الماس درخشان گرفته تا یک انگشتر طلا بزرگ و براق یا یک دستبند طلا صیقل داده شده تا حدی که بتوانید خودتان را به وضوح در آن ببینید، به مقدار زیادی در فشن شوها دیده می شد.

بهترین حلقه های ازدواج در سال 2022

پس همانطور که میبینیم مد انگشتر طلا در سال آینده طرح های براق و صیقلی با سایز بزرگ هستند. اگر می خواهید طبق ترند روز دنیا پیش بروید با طلای مات فعلا خداحافظی کنید.

انگشتر عشق کارتیه

انگشتر طلا کارتیه زنانه با گذشت بیش از 50 سال از طراحی آن توسط آلدو سیپولو (Aldo Cipullo) هنوز هم جزو محبوب ترین طرح های جواهر در کل دنیا است. این طرح کارتیه محبوبیت خودش را مدیون طرح بی زمان و داستان عاشقانه ای است که در پشت طراحی بی نظیرش دارد.

انگشتر ترینیتی (TRINITY) کارتیه

کارتیه خودش به زیباترین شکل ممکن این انگشتر را توصیف می کند، عشق. وفاداری. دوستی. مجموعه ترینیتی که توسط لویی کارتیه در سال 1924 طراحی شد، به نمادی از مهمترین روابط زندگی تبدیل شده است. سه نوار در هم تنیده در رنگ های صورتی، زرد و طلای سفید. خاطرات بی شمار، با تو تا ابد.

بهترین حلقه های ازدواج در سال 2022

انگشتر طلا بولگاری از کالکشن B.Zero1

این کالکشن زیبا و ماندگار از بولگاری اولین بار در سال 2000 رونمایی شد و تبدیل به یکی از ماندگارترین طرح های جواهرات این برند شد. در این کالکشن به زیبایی از ترکیب دو المان طراحی شناخته شده ی بولگاری یعنی موتیف Tubogas و لوگو رومی بولگاری استفاده شده است. این کالکشن دائما در متریال و ترکیب رنگی بدون آسیب زدن به کانسپت اولیه ی طرح، آپدیت می شود. آخرین طراحی آن هم توسط معمار معروف،

دیدگاهتان را بنویسید