چگونه با بوت های مشکی استایل شیک بسازیم؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که نمی توانید از پوشیدن بوت های مشکی دست بردارید، این مقاله برای شما مناسب است. بوت یکی از انواع کفش‌های زمستانی است که طرفداران زیادی دارد، اما بسیاری از افراد به این دلیل که نمی‌دانند چطور و با چه سبک لباس‌هایی باید آن را ست کنند، از خیر خرید آن می‌گذرند. پرطرفدارترین رنگ بوت مشکی و قهوه‌ای است ولی رنگ‌های دیگری هم هستند که بسته به سلیقه و موقعیت می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

دلایل ترجیح دادن بوت های مشکی در زمستان

اول از همه دلیل این انتخاب، ایجاد استایل شیک و زیبا است که توسط این بوت ها ایجاد می‌شود.

می توانید آن را با یک ژاکت چرمی یا کت های مردانه بامبر ست کنید. بوت های مشکی خود را با بهترین لباس ها ترکیب کنید.

دلیل اینکه بوت های مشکی و مچی انتخاب بدی نیستند، این است که تطبیق پذیری بسیار بالایی دارند که با اغلب لباس ها می‌توان ترکیب کرد. شلوار جین تنگ و مشکی یکی از گزینه های ایده آل است. اگر شلوار شما تنگ است، می توانید پاچه شلوار را داخل چکمه فرو کنید تا ظاهر شما شلخته نباشد.

بوت های مشکی

ترکیب کت چرم و شلوار چرمی براق به همراه بوت ها، راه ساده برای ایجاد یک استایل شیک است. لباس‌های بیرونی چرمی در فصل پاییز و زمستان یکی از پرطرفدارترین‌ها هستند. ساده ترین راه، ترکیب یک کت چرم با شلوار جین آبی کلاسیک، یک تی شرت سفید و بوت های مشکی است. اگر می‌خواهید استایل غیررسمی‌ داشته باشید، بوت های مشکی را با ژاکت بافتنی ضخیم و شلوار جین ترکیب کنید. برای داشتن حسی کلاسیک و در عین حال مدرن، یک کت پارچه ای را به همراه شلوار مشکی و بوت های مشکی ست کنید.

نکاتی که باید هنگام خرید بوت مشکی باید در نظر بگیرید.

سوالاتی وجود دارد که باید هنگام خرید چکمه از خود بپرسید :

  • پاشنه دار می خواهید یا کفش های تخت؟
  • اگر پاشنه می خواهید، کدام مدل پاشنه پا؟ نازک، ضخیم؟
  • چه چیزی را به عنوان قد پاشنه ترجیح می دهید؟
  • به دنبال چه سبکی هستید؟
  • اول کجا آنها را می پوشید؟
  • آیا شما یک استایل شیک می خواهید یا غیر رسمی؟
  • آیا یک بوت گران قیمت با کیفیت بالا خواهد بود یا به دنبال چیزی مقرون به صرفه هستید؟
    کلاسیک یا مد روز؟
  • آیا این یک بوت برای هوای سرد خواهد بود یا می خواهید آن را در بهار و تابستان نیز بپوشید؟

از انتخاب بوت های خیلی بلند خودداری کنید. زیباترین بوت های مشکی آنهایی هستند که در نازک ترین قسمت مچ پا ختم می شوند. اگر بوت های شما بالاتر از این قسمت قرار می‌گیرد، می‌تواند باعث شود که پاهایتان ضخیم‌تر از آنچه که است به نظر برسند. اگر خیلی قد بلند هستید و پاهایی شبیه مدل دارید، این موضوع در مورد شما صدق نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید