کاربردی ترین و شیک ترین بوت های زمستانی سال جدید

بوت زنانه یکی از اکسسوری ها جذاب استایل زمستانی بانوان است . این روزها با گسترش صنعت مدل و لباس و مطرح شدن بیش از ده ها استایل زنانه متفاوت دنیای بوت زنانه هم گوناگونی بسیاری پیدا کرده است. وقتی فصل پاییز و زمستان می آید و هوا شروع به سرد شدن می کند، پاها اولین اعضای بدن ما هستند که سرما را خیلی زود احساس می‌کنند و آسیب پذیر هستند.

بوت های بی کیفیت که به عنوان یک راه حل موقت ترجیح داده می شوند، از نظر مالی مقرون به صرفه به نظر می رسند، اما با آسیب هایی که ایجاد می کنند، این مزیت را تحت الشعاع قرار می دهند. علاوه بر درد و ناراحتی در پاهای شما، در اولین باران و برف، آب را جذب می کند و انعطاف پذیری حرکت شما را محدود می کند. خرید بوت یک تصمیم بسیار مهم برای راحتی، گرما و سلامت پاهای شما در فصل زمستان است. شیک ترین و جدیدترین مدل ها در این فصل در ویترین ها به نمایش گذاشته می‌شوند.

رنگ سال هم برای ست کردن یک لباس و کفش می‌تواند یکی از چالش های خانم ها باشد. کفش استاندارد پاشنه 3 سانتی متری باید داشته باشد که پادرد و کمردرد شما را کمتر می‌کند. امروزه بوت های پاشنه دار، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نیم بوت

نیم بوت ها امسال هم جز یکی از محبوب ترین مدل بوت ها است. نیم بوت به مدل کفش زنانه‌ای گفته می‌شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند. نیم بوت‌ها تنها کفش‌هایی هستند که هم در مدل‌های مردانه و هم در مدل‌های زنانه وجود دارند.

در گذشته نیم بوت‌ها مشخصا با شلوار‌های پارچه‌ای پوشیده می‌شدند، اما در سال‌های اخیر این مدل کفش زنانه با لباس‌ها و استایل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوت های ساق کوتاه به دلیل اینکه با آن ها می توانید راحت تر راه بروید بسیار بهتر هستند. بنابراین اگر منطقه شما پر باران و برف نیست. بوت های ساق کوتاه مناسبتان هستند.برخی از بوت های ساق کوتاه را حتی می توان کوتاه تر کرد و ساق آن ها را در مواقعی که باران و برف کمی شدت می گیرد، بلندتر از قبل نمود.

بوت های رزمی و ارتشی

این مدل بوت ها را می‌توان یکی از ترند ترین بوت های سال جدید دانست. این مدل، ظاهری شیک و خاص را به ارمغان می‌آورد. هنگام خرید این مدل، حتما اندازه ساق پای خود را در نظر بگیرید. نه گشاد باشد که این مدل ها بهتر است به ساق پا نزدیک باشد و نه تنگ باشد که باعث ناراحتی شما شود.

بوت های چرم و زنجیر دار

این مدل بوت ها سبک کاملا اسپورت دارند. این مدل بوت ها را با کت های اورسایز و جلو باز می‌توانید ست کنید. امسال این بوت ها بسیار پر طرفدار خواهد بود.

بوت چلسی

هر شخص خوشتیپی بایستی حداقل یک جفت کفش چلسی در کمد خود داشته باشد. این بوت ها به دلیل داشتن طرح ساده هیچگاه از مد نمی‌افتد. این بوت ها هم برای استایل رسمی و هم غیر رسمی مناسب است.

بوت های پنجه مربعی

این بوت ها برای افرادی که پاهای کشیده ای دارند، مناسب است.

بوت های بلند و مخملی

این بوت ها از دو سال گذشته تا کنون جز پر طرفدارترین بوت ها است. این بوت ها هم برای استایل های رسمی و غیر رسمی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید