در فصل زمستان چگونه با لباس های چرمی استایل شیک داشته باشیم؟

لباس‌های چرمی لباس های کلاسیک و همه‌کاره‌ای هستند که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته و هرگز از مد نمی‌افتند. لباس های چرمی که در فصل های پاییز و زمستان «بهترین دوستان» ما هستند را می توان با یک شلوار جین ساده، تی شرت، ژاکت، لباس بلند و یا حتی یک دامن کوتاه ترکیب کرد.

امروزه چرم به دو گروه مصنوعی و چرم اصل تقسیم می شود. چرم مصنوعی را از پارچه های نخی، الیاف گیاهی و ضایعات چرم تهیه می‌کنند. از طرف دیگر چرم طبیعی با استفاده از پوست حیوانات بزرگ و کوچک تولید می شود. چرم جز لباس هایی است که شما را جذاب، باکلاس و شیک نشان می دهد.

کت چرم جز لباس هایی محسوب می‌شود که هم خانم ها و هم آقایان می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. در اغلب موارد کت چرمی را می توانید با شلوار جین ترکیب کنید. برای داشتن ظاهری جذاب تر، می‌توانید به این ترکیب یک جفت بوت هم اضافه کنید تا استایل شما تکمیل شود.

شلوارچرم و لاتکس در فصل پاییز و زمستان سه سال گذشته در اوج خود بودند. ترکیب این شلوار بسیار ساده است. ست کردن آن با بوت ها، کفش پاشنه بلند و حتی کفش ورزشی امکان پذیر است. اگر شما جز افرادی هستید که نمی‌خواهید توجه زیادی را به خود جلب کنید، رنگ مات این شلوارها می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

زمانی که سراغ ست لباس چرم می‌روید، همیشه اولین گزینه برای شما پالتوهای چرمی است. پالتوهای چرمی تجربه بی‌نظیری از استایل چرم در روزهای سرد زمستانی برای شما به ارمغان می‌آورند. اما پیش از هر چیز باید بدانید که پالتوهای چرمی در رنگ‌های متنوعی در بازار وجود دارد. این که کدام رنگ را برای استایل خود انتخاب می‌کنید، کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

بسیاری از افراد پالتوهای چرم مشکی را به سایر رنگ‌های آن ترجیح می‌دهند. اگرچه ست کردن پالتوهای چرمی مشکی آسان‌تر از سایر رنگ‌ها است، اما اگر بتوانید استایل مناسبی با پالتوهای چرمی رنگی بزنید، استایلتان بسیار جذاب خواهد بود. بنابراین در خرید پالتوهای چرم عسلی، زرشکی و طوسی لحظه‌ای تردید نکنید. اما ماجرا به رنگ پالتوهای چرمی ختم نمی‌شود، این تازه شروع داستان است؛ پس از خرید پالتو چرمی باید به دنبال شلوار، کفش و شال مناسب با پالتوهای چرمی باشید.

بوت و بارانی
بارانی چرمی بعد از گذشت سالها همچنان به عنوان یک لباس محبوب تولید شده و به فروش میرسد. یکی از اصول ست کردن لباس چرم همراه کردن بارانی‌های بلند چرمی چکمه‌های بلند از همین جنس ست؛ که البته اگر همرنگ کت انتخاب شوند یک استایل مونوکروم جسورانه خواهند ساخت. و در نهایت جین‌های اسکینی بهترین مکمل چکمه‌های بلند هستند و یک ترکیب عالی برای شما خواهند ساخت.

اکسسوری‌های چرمی در ست لباس چرم

از بحث لباس‌ها که خارج شویم، اکسسوری‌های چرم نیز نقش بسیار مهمی در درخشش استایل چرمی شما دارند. دستمال گردن چرم یکی از این اکسسوری‌ها است که استایل چرمی‌تان را به شکلی متفاوت به نمایش می‌گذارد. اما اگر اهل تیپ‌های اسپرت نیستید و استایل‌های ساده اما شیک را می‌پسندید، ست لباس چرم خود را با کمربندی از این جنس تکمیل کنید.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید