ایده های لباس برای خانم های 30 ساله

کفش سی سی – سن عاملی در نحوه لباس پوشیدن شما نیست، اما بین نحوه لباس پوشیدن شما در 20 و 30 سالگی تفاوت وجود دارد. با گذر از دهه بیست زندگی چه بخواهید چه نخواهید دیدگاه جامعه در مورد شما تغییر خواهد کرد و همه از شما انتظار خواهند داشت که به عنوان یک خانم متشخص و بالغ در جامعه ظاهر شوید.

البته این تغییر بیش از هر چیز دیگری باید در ظاهر شما هم نمود پیدا کند و یک خانم بالای سی سال نمی‌تواند انتظار داشته باشد که در لباس‌های نوجوانانه و سطح پایین جدی گرفته شود و به عنوان یک عضو فعال و مهم جامعه مورد پذیرش قرار گیرد.

استایل یک زن 30 ساله چگونه باید باشد؟

خانم های 30 ساله باید استایل و استایل خاصی داشته باشند. اولین چیزی که در این زمینه باید به آن توجه کنید، بهره بردن از ظرافت زنانگی و دوری از ظاهر یکنواخت است. اگر لباس های کلاسیک را دوست دارید و نمی توانید از کت و شلوار چشم پوشی کنید، از طرح های گلدار استفاده کنید.

پارچه های رنگارنگ می توانند در هر فصل ناجی شما باشند. اجازه دهید کفش، اکسسوری و کت شما یک تطابق رنگی ایجاد کند. لباس هایی مانند شلوارهای طرح دار و فاق بلند، دامن های بلند به شما کمک می کند ظاهری زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. زیرا آن‌ها لباس‌هایی هستند که شما را ظریف، شیک جلوه می‌دهد.

ایده های لباس برای خانم های 30 ساله

چند نکته که خانم های 30 ساله باید بدانند

باید از لباس های ارزان دوری کنید زیرا ظاهر شما را بد جلوه می دهد.

  • اگر سن شما بالای 30 سال است، لباس هایی انتخاب کنید که شما را جوان تر نشان دهد
  • بهتر است لباس را با توجه به فرهنگی که در آن هستید انتخاب کنید
  • اگر قدتان بلند است و به یک مهمانی دعوت شده اید، می‌توانید دامن‌های کوتاه بپوشید. دکلته نباید هم در قسمت بالاتنه و هم در پایین تنه استفاده شود
  • بلوزهایی با جزئیات مدرن، پیراهن ها و همچنین کیف و اکسسوری ها در طرح های مدرن نیز می تواند جایگزینی عالی برای ایجاد تغییرات برای شما باشند. سعی کنید همیشه لباس های مد روز و ترند بپوشید تا ظاهری شیک داشته باشید
  • یک لباس مجلسی مشکی کوتاه حتما باید در کمد لباس شما وجود داشته باشد
  • وجود یک جفت کفش مجلل برای شیک کردن هر لباسی ضروری است. کفش های پاشنه دار مشکی کلاسیک می توانند برای این ترکیب ایده آل باشند. شما می توانید با شلوار جین آبی و یک لباس گران قیمت عالی به نظر برسید.
  • رژ لبی که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد برای ظاهر شما ضروری است. باید از رنگ های خیلی تیره مانند قهوه ای دوری کنید.
  • اگر نمی توانید طلا بخرید، می توانید از ساعت های مدرن و شیک یا دستبندهای دست ساز استفاده کنید.
  • یک کیف ساده و شیک یکی از جزئیات مهمی است که باید به آن توجه کنید. اگر چنین کیفی ندارید، اکنون وقت آن است که برای این خرید پول خرج کنید.
  • یک عطر خوشبو انتخاب کنید.
ایده های لباس برای خانم های 30 ساله

در ترکیب‌های روزمرگی، کفش‌های کتانی تخت می‌تواند استایل شما را قوی‌تر و جوان‌تر نشان دهند.

منبع: kadinveblog

دیدگاهتان را بنویسید