نو کردن کفش ها با چند روش مفید

کفش سی سی – کفش جز مهم ترین لوازم زندگی روزمرگی است. به ویژه کفش های چرمی که هم نماینده ظرافت و کیفیت است. کفش های چرمی هر ساله با طرح های مدرن خود را نو می کنند و رنگ ها و جایگزین های بی شماری را ارائه می دهند. کفش های چرم سفید یا کفش های چرم قهوه ای از جمله کفش های مورد علاقه هستند. کفش های چرم مشکی که بسیار محبوب است، در مهمانی ها و جلسات مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کفش ها که به کرات استفاده می کنیم، نیاز به مراقبت بیشتری دارند. به همین دلیل، مراقبت صحیح برای افزایش عمر و رنگ آن ها بسیار مهم است.

چگونه کفش های چرمی را رنگ کنیم؟

براق شدن کفش مهم‌ترین بخش مراقبت از کفش است. کفش های اسپرت نیز جزو پرطرفدارترین ها برای استفاده روزانه هستند. اگر می خواهید عمر کفش های کتانی خود را افزایش دهید، می توانید کفش های کتانی خود را با محصول مناسب رنگ آمیزی کنید و یا آن ها را با طرح های مختلف تزئین کنید. رنگ آمیزی کفش های کتانی با مواد مناسب بسیار آسان است.

نو کردن کفش ها با چند روش مفید

چگونه رنگ کفش چرمی را تغییر دهیم؟

نوسازی کفش چرمی با مواد رنگی با کیفیت بسیار آسان و بدون دردسر است. اخیراً تنوع محصولات مراقبت از کفش و رنگ آمیزی، مزایای باعث افزایش طول عمر کفش می‌شود. می توانید کفشی را که طاقت دور انداختن آن را ندارید با لاک های مخصوص یا اسپری کفش، ظاهری متفاوت به آن ببخشید.

برای اینکه رنگ کفش چرم قهوه ای را به مشکی تغییر دهید، ابتدا باید سطح کفش خود را با یک اسفنج نرم تمیز کنید. بعد از زدن لاک مشکی رنگ به دور کفش، بگذارید تا خشک شود. اطمینان حاصل کنید که سطح کفش کاملا خشک است، در غیر این صورت ممکن است فرآیند رنگرزی شما نتایج بدی به همراه داشته باشد.

پس از اتمام فرآیند خشک کردن، از مواد براق کننده مشکی استفاده کنید. در آخر روی کفش‌هایتان پولیش بزنید تا براق بودن کفش ها ماندگاری بالایی داشته باشد. برای تغییر رنگ کفش چرم سفید و تغییر رنگ کفش چرم مشکی نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. شما این فرصت را خواهید داشت که با این روش، کفش های قدیمی خود را به راحتی نو کنید.

نو کردن کفش ها با چند روش مفید

چگونه رنگ کفش جیر را تغییر دهیم؟

بسیاری از افراد در تغییر رنگ کفش های جیر با مشکل مواجه می شوند. تفاوت بافتی بین چرم جیر و چرم طبیعی وجود دارد. به همین دلیل، فرآیندهای رنگرزی کفش جیر نیز متفاوت است. ابتدا باید سطح کفش خود را با برس مخصوص جیر تمیز کنید تا نتیجه موثری بگیرید. اسپری های مخصوصی برای کفش جیر تولید می شود که می توانید از آن ها استفاده کنید. قطعاً نباید رنگ معمولی را برای رنگرزی کفش جیر ترجیح داد.

چگونه رنگ کفش ورزشی را تغییر دهیم؟

با اسپری تغییر رنگ به راحتی می توانید رنگ کفش کتانی خود را تغییر دهید. همچنین ساختن الگوهای رنگارنگ روی کفش کتانی تخت بسیار آسان است. به عنوان مثال می‌توانید از زنجیر های کارتیر برای تزئین آن استفاده کنید. این روش حتی برای کسانی که می خواهند سرگرمی جدیدی در خانه داشته باشند، جایگزین بسیار جذابی است.

دیدگاهتان را بنویسید