در هر فصل از چه رنگ لباس هایی استفاده کنیم؟

کفش سی سی – هر فصل رنگ مخصوص به خودش را برای انتخاب لباس دارد, اگر شما از رنگ های بهاری در فصل زمستان استفاده کنید خودتان متوجه یک تضاد عجیب در استایل تان میشوید, اگر بر اساس هر فصل رنگ لباس تان را انتخاب کنید تاثیر مثبتی روی تیپ و استایل تان خواهد داشت. اگر رنگ مناسب هر فصل برای انتخاب لباس را نمیدانید در ادامه با رنگ های مخصوص هر فصل آشنا شوید.

یکی از رنگ های زیبایی که می‌توانید در فصل بهار از آن استفاده کنید، تناژهای مختلف قرمز است. این رنگ شور و هیجان بهار را به تصویر می‌کشد و به شما روحیه ای تازه می‌بخشد. رنگ دیگری که در فصل بهار می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، صورتی است. صورتی یک رنگ بهاری است که در شکوفه های این فصل به خوبی دیده میشود, صورتی رنگی ملایم و زیبا است که هم خانم ها و هم آقایان میتوانند از آن استفاده کنند مثلا خانم ها یک مانتوی صورتی و نخی برای روزهای بهاری داشته باشند و آقایان هم پیراهنی به رنگ صورتی ملایم بپوشند.

رنگ لباس

در تابستان، نارنجی روشن می‌تواند گزینه خوبی باشد که جز رنگ های پاییزی هم محسوب می شود. شما می توانید استایل خود را با رنگ هایرنگ بهاری و دل‌فریب مرجانی با شماره ۱۵۴۶-۱۶ که رنگ سال نیز هست، سرزنده، پویا و پرطراوت است. تناژ طلایی و پرتقالی این رنگ، قطعا آن را به سردمدار رنگ‌های بهاری ۲۰۱۹ تبدیل کرده‌است.

بژ، سفید مایل به زرد، زرد روشن و نارنجی متفاوت جلوه دهید. حتی اگر شاغل هم باشید، می‌توانید از این رنگ ها استفاده کنید و انرژی خود را در محیط اداری به خصوص با انتخاب ست هایی با رنگ های روشن تر افزایش دهید. با انتخاب گزینه های مختلف ارائه شده توسط برندها می توانید به راحتی در جلسات شرکت کنید. با افزایش انرژی روح شما توسط رنگ ها، می توانید بیشتر روی کار خود تمرکز کنید. در مهمانی ها هم رنگ صورتی و کرم بسیار جذاب خواهد بود

نوع پوشش و لباس های هر فرد با تغییر فصل و مطابق با تغییر آب و هوا ، عوض می شود . بسیاری از خانم ها نیز در فصول مختلف سال رنگ لباس و حتی رنگ مو و لاک ناخن را تغییر می دهند زیرا هر فصل متناسب با آب و هوای خودش رنگ خاصی دارد. پوشیدن لباس هایی با طیف زرد روشن و قهوه ای بسیار روشن برای فصل پاییز بسیار مناسب است.

طلایی رنگ درخشانی است و در این فصل زیاد دیده می شود بنابراین برای کسانی که محیط بر آنها تأثیر می گذارد، مناسب است . با پوشیدن این رنگ لباس لازم نیست از جواهرات استفاده نمایید. همچنین لباس هایی با رنگ کرم یا شتری برای فصل پاییز مناسب است.

زمستان از جمله فصل‌های سرد سال است که علاوه بر اینکه لباس‌های خاص خود را دارد، رنگ‌های مناسب فصل زمستان را نیز دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خوش استایلی خود را تضمین کنید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که روی استایل خود بسیار حساس هستند و دوست دارند تا از نهایت جذابیت آن بهره ببرند بایستی به رنگ لباس‌های خود نیز دقت بیشتری کنید. انتخاب رنگ لباسهایتان مانند مانتو، پالتو، لباس‌های بافت، رنگ مارسالا را گوشه ذهن داشته باشید، اگر همیشه به دنبال خاص بودن هستید احتمالا این رنگ مناسب شماست.

کافیست یک بار از رنگ زیتونی در لباس‌های خود استفاده کنید تا متوجه شوید این رنگ چقدر با پوشش شما و فصل‌های سرد سازگار است. این رنگ در بسیاری از مجموعه‌های پاییز و زمستان طراحان مشهور استفاده شده است و میتوان آن را به راحتی با زردها، سبزها، قهوه ای‌ها و ارغوانی و مشکی ست کرد. رنگ آبی روشن مانند تصور یک آسمان بارانی و ابریست، این رنگ نیز مخاطبان خاص خودش را دارد و جز رنگ‌هایی است که در فصل پاییز و زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و در ماه‌های گرم سال طرفداری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید