برندهای لوکس کفش رسمی مردانه

کفش سی سی – وقتی به قیمت کفش های لوکس نگاه می کنیم، به عنوان یک مشتری ممکن است شگفت زده شویم و نتوانیم آن را بخریم. اما برخی از افراد از کفش های گران قیمت و لوکس استفاده می‌کنند. بین کفش های یک میلیون تومنی و سه میلیون تومنی تفاوت خاصی وجود ندارد. چیزی که باعث تفاوت در قیمت می‌شود، برند آن ها است. هر برند سیستم قیمت گذاری خاص خود را دارد. اگر عاشق کفش های گران قیمت هستید، برخی از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1) کفش ENZO BONAFE

یکی از برندهایی که کفش های گران قیمت تولید می‌کند، انزو بونافه یک برند عالی از شهر بولونیای ایتالیا است. انزو که یک کفاش بسیار ماهر است، هنوز در سن 84 سالگی کفش می‌سازد و این حیرت‌انگیز است. هر کفشی که می‌سازد یک اثر هنری واقعی است. به دلیل کیفیت بالای این کفش ها، قیمت آن از 700 دلار تا 1500 دلار است. کفش های Enzo Bonafé ظاهری کاملا ایتالیایی دارد. پنجه های این کفش مربعی و لبه های نرم دارد. جنس آن چرم با کیفیت و کفشی با دوام است.

برندهای لوکس کفش رسمی مردانه
  • 2) کفش Antonio Meccariello

کفش های آنتونیو مکاریلو دوام از یک برند ایتالیایی سرچشمه گرفته است. همچنین به صورت دستی و در سبک آکسفورد یا دربی تولید می‌شود. نام این برند از دوران روم باستان بر گرفته شده است و نشان دهنده غرور و احترام به دوران قدیم و ارزش های فرهنگی است. ظاهر آن ها براق و تضاد کاملی با کفش های انگلیسی دارد. به طور کلی وقتی این کفش را خریداری می‌کنید باید نیم سایز بزرگتر از سایز خود، انتخاب کنید. مدل های مختلفی در این برند وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

برندهای لوکس کفش رسمی مردانه
  • 3) کفش George Cleverly

جرج کلورلی یک برند انگلیسی است که در سال 1958 در لندن فعالیت خود را آغاز کرده است. صاحب این برند در سن 93 سالگی درگذشت و دوست او، اداره این برند را به دست گرفته است.

  • 4) کفش های Alden

چارلز اچ آلدن شرکت کفش آلدن را در سال 1884 در ماساچوست تأسیس کرد. از آن زمان کفش‌ها و بوت های بسیار باکیفیت و راحت می‌سازد و به‌عنوان یکی از آخرین سنگرهای واقعی کفش‌سازی آمریکا باقی مانده است. مدل های ارزان تر از 700 دلار و البته مدل های دیگر با قیمت بالای 1600 دلار در این برند موجود است.

برندهای لوکس کفش رسمی مردانه
  • 5) کفش Graziano and girling

اگر شما عاشق کفش های گران قیمت و با کیفیت هستید،حتما اسم این برند را شنیده اید. این برند کار خود را از سال 2006 آغاز کرده است. این برند در عرض 10 سال به موقعیت بسیار خوبی رسید. کفش لوفر این برند حدودا 2400 دلار قیمت دارد.

  • 6) کفش Paolo Scafora

این برند زیبا در ایتالیا و یکی از خیابان‌های ناپولی به وجود آمده است.

  • 7) کفش Norman Vilalta

یکی از جالب ترین، متفاوت ترین و جذاب ترین کفش ها، متعلق به این برند است. نورمن ویلالتا مردی از پاتاگونیا است، منطقه ای کم جمعیت در جنوب آمریکای جنوبی. او در حال حاضر در بارسلونا زندگی می‌کند و در آنجا یک کارگاه کوچک تولید کفش‌ های با کیفیت مردانه دارد.

برندهای لوکس کفش رسمی مردانه
  • 8) کفش Edward Green

ادوارد گرین یکی از نمادین ترین و کلاسیک ترین کفاشان بریتانیایی در جهان است. ادوارد گرین درست از بهشت کفش‌سازی انگلستان در نورث همپتون‌شایر، به ساختن بهترین کفش‌های روی کره زمین ادامه می‌دهد. آنها از بهترین مواد، تکنیک های دستی استفاده می کنند و تنها با 350 جفت در هفته کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهند.

  • 9) کفش Estefano Bemer

استفانو بمر خود یکی از بهترین کفاشان جهان بود. کفاشان معروف جهان مانند جاستین فیتزپاتریک، نورمن ویالتا و حتی سر دانیل دی لوئیس با او همکاری داشته اند. متأسفانه استفانو بمر در سال 2012 پس از 2 سال مبارزه با بیماری کبدی نابهنگام از دنیا رفت.

  • 10) کفش Saint Crispin

سنت کریسپین یک شرکت کوچک با 24 کارمند در یک کارگاه در ترانسیلوانیا، رومانی قرار دارد. شهرت آنها افسانه ای و با کیفیت بی نظیر است. این برند سالانه 1500 جفت کفش تولید می‌کند. قسمت اعظم این کفش ها سفارشی هستند.

  • 11) برند John Lobb

پسر جان لوب، ویلیام هانتر لوب، در حال حرکت به جلو، اولین فروشگاه مارک تجاری در پاریس را در سال ۱۸۹۹ افتتاح کرد. این زمانی بود که این مارک در سال ۱۹۲۴ به مکان دوم Rue du Faubourg-St-Honoré خود منتقل شد، این برچسب توجه مشتریان در زمینه های بین المللی را جلب کرد. اما هرمس نیز سپس به عنوان یک سازنده مهار که توسط خانواده آن اداره می شود، تجهیزات مختلف کفش را برای پاریسی ها تهیه کرد. تقریبا می توان گفت از آن زمان John Lobb و هرمس در رأس تولیدات کفش بودند.

برندهای لوکس کفش رسمی مردانه
  • 12) برند Corthay

کورتای یک کفش‌ساز فرانسوی است که برخی از گران‌ترین و منحصربه‌فردترین کفش‌های روی کره زمین را می‌سازد. هزینه ساخت کفش های این برند بسیار بالا است. Corthay با رویکرد و دیدگاه بسیار متمرکز همچنان ثابت قدم است.

منبع: misiuacademy

دیدگاهتان را بنویسید