پالتو های رنگی زنانه مخصوص سال 2022

کفش سی سی- زمستان از راه رسیده و داشتن یک لباس گرم و راحت برای هر شخص ضروری است. پالتو هم جزئی از همین لباس ها است. پالتو های زنانه دارای مدل های بسیار متنوع می باشد که جنس، مدل، بلندی و کوتاهی آن ها با توجه به سلیقه افراد، می‌تواند متفاوت باشد. هنگام خرید پالتو فقط به مدل آن توجه نکنید زیرا راحتی آن ها نیز بسیار مهم است.

هنگام پرو پالتو دست‌های‌تان را چند بار به جلو بکشید یا باز و بسته کنید، در صورتی که احساس کردید قسمت ساعد شما کشیده می‌شود، شک نکنید انتخاب‌تان اشتباه است. آستین‌های پالتو باید طوری باشد که بتوانید در زیر آن لباس‌های آستین‌دار یا ضخیم استفاده کنید.

در انتخاب مدل پالتو نمی توان تنها به فکر شیک و خاص بودن آن بود و حتما بایستی طراحی آن طوری باشد که برای فصول پاییز و زمستان مناسب باشد. البته جنس پارچه پالتو هم در میزان گرم نگه داشتن تاثیر زیادی دارد.

پالتو هایی که از پوست حیوانات دوخته می شوند بسیار قیمت بالایی دارند و خاص می باشند که همه ی افراد قادر به پوشیدن چنین لباس هایی نیستند ولی نمونه های مصنوعی آن که از پارچه های خزدار نخی دوخته می شود و تا حدودی شباهت به مدل های اصلی دارد این روزها در ویترین مغازه ها به چشم می خورد. مدل پالتو پشمی برای همه ی سنین جذاب و دوست داشتنی است.

کدام رنگ پالتو را انتخاب کنیم؟

تناژهای بسیاری وجود دارد که می‌توانید در انتخاب رنگ پالتو به کار ببرید. همه ساله پالتو ها با توجه به رنگ سال تولید می‌شوند. این پالتو ها را می‌توانید با استایل مناسب و لباس های زمستانی به صورت مدرن ترکیب کنید. در روزهای سرد از پالتو های بلند بافت استفاده کنید. نیازی نیست پالتو شما سیاه باشد.

می‌توانید از رنگ های روشن هم استفاده کنید. رنگ‌‌های تیره در هر کمدی پیدا می‌شوند و استایل متفاوتی برای شما نمی‌سازند. در عوض اگر بتوانید روزهای بی رنگ، تیره و اغلب خاکستری زمستان را با پوشیدن رنگ‌های شاد و تند، زیبا کنید، یک قدم بزرگ برای خوش استایل شدن برداشته‌اید. پالتوی زرد تند، آبی کاربنی، سرخابی، نارنجی و هر رنگ تند دیگری می‌تواند یک استایل خاطره‌انگیز برای شما به یادگار بگذارد.

پالتو های رنگی زنانه

قدم دوم برای انتخاب پالتوی مناسب این است که فرم بدنتان را بشناسید و بر اساس آن دست به انتخاب بزنید؛ چون قاعدتا هر مدل پالتویی به هر کسی نمی‌آید و چیزی که روی تن یک نفر از او پرنسس ساخته، ممکن است روی تن شخص دیگری زار بزند. برای مثال پوشیدن یک پالتوی بلند کمربند دار، برای کسی که فرم بدن ساعت شنی دارد، ایده‌آل است؛ اما همین پالتو برای کسی که فرم بدن مثلثی دارد، نتیجه خوبی به دنبال نخواهد داشت.

پالتو را با جین بپوشم؟

اینکه بتوانید پالتویتان را با جین ست کنید یا نه، بستگی به رنگ شلوار جین و پالتو دارد. برای مثال می‌توان یک پالتوی میدی شتری رنگ را با یک شلوار جین آبی ملایم ست کرد و نتیجه خوبی به دست آورد. به خاطر داشته باشید پوشیدن شلوار جین در هر استایلی، به ویژه استایل زمستانه شامل پالتو، ظاهر شما را از حالت رسمی به کژوال یا نهایتا نیمه رسمی تغییر خواهد داد. بنابراین موقعیتی که قصد دارید در آن حاضر شوید را درنظر داشته باشید.

در کنار پالتو شال بهتر است یا روسری؟

روسری‌های قواره دار و شال‌ها معمولا در یک مرتبه قرار می‌گیرند و پوشیدن هر دوی آن‌ها در کنار پالتو استایلی نیمه رسمی ایجاد می‌کند. اما روسری‌های ساتن معمولی و کلاه‌های بافت مناسب، معمولا برای ایجاد یک استایل رسمی کارکرد خوبی دارند. بنابراین با توجه به موقعیت دست به انتخاب مدل و جنس روسری یا شال بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید