چگونگی رنگ های مشکی و قهوه ای در مد

کفش سی سی – اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که هر روز به سر کار می روند، حتما بارها این سوال را از خودتان پرسیده اید که “امروز برای سر کار چه لباسی بپوشم ؟” و بسیاری از اوقات با خستگی و دلزدگی از این سوال تکراری به سراغ ست های لباس تکراری رفته و روز کاری بی رنگ و رمقی را شروع کرده اید. فراموش نکنید که ظاهر شما و لباس‌های رسمی و اداری‌تان چه زنانه و چه مردانه، می‌تواند به صورت غیرمستقیم در کیفیت کاری شما و برداشتی که دیگران تاثیرگذار باشد.

بسیاری از افراد هنگام رفتن به محل کار، بیشتر از لباس های مشکی و قهوه ای رنگ استفاده می‌کنند. این رنگ ها جدیت شما را به تصویر می‌کشد و برای محیط های کاری بسیار مناسب است. وقتی این دو رنگ کنار هم قرار می گیرند، ظرافت شما را افزایش می دهند.

چگونگی رنگ های مشکی و قهوه ای در مد

با این حال، نکاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. هنگامی که دو رنگ با هم ترکیب می شوند، یکی از آن‌ها باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال قهوه‌ای را می‌توانید فقط در شلوارتان استفاده کنید و بقیه لباس های شما مشکی باشد. در این صورت ظاهری بسیار شیک و رسمی خواهید داشت.

رنگ های قهوه ای دارای طیف های مختلفی هستند که هر کدام به تنهایی می‌تواند در ست رنگ قهوه ای به کار برود. اما جالب است که ترکیب این رنگ ها با یکدیگر که شامل قهوه ای گردویی، قهوه ای سوخته، قهوه ای نسکافه ای و قهوه ای کاراملی، شکلاتی و چندین نوع قهوه ای دیگر است، ترکیب رنگ قهوه ای بی نظیر و خیره کننده ای برای زنان و مردان شیک پوش می‌سازد.

در این ست مهم نیست که کدام رنگ را بیشتر در استایل خود استفاده کنید چرا که در مجموع ترکیب رنگ بکار رفته در استایل شما، طیفی از رنگ قهوه ای خواهد بود. یا می‌توانید کلا لباس های خود را قهوه‌ای انتخاب کنید. اما به این نکته توجه کنید که استفاده از قهوه ای یکسان می‌تواند ظاهری کسل کننده برای شما ایجاد کند.

می‌توانید تن های مختلف قهوه ای را به کار برده و ظاهری شاداب داشته باشید. در این ترکیب می‌توانید از اکسسوری های مشکی استفاده کنید. شال یا مقنعه مشکی، کفش مشکی و یا کراوات مشکی از این اکسسوری ها است.

رنگ مشکی بعلت خنثی و تیره بودن می‌تواند زمینه ای برای بیشتر دیده شدن رنگ قهوه ای به حساب بیاید. این رنگ معمولا مناسب محافل رسمی است و بسیاری از مدیران و شیک پوشان حتما برای یکبار هم که شده از این ست در جلسات خود استفاده کرده اند. اگر قصد ترکیب رنگ قهوه ای با مشکی را در ست خود دارید، بهتر است رنگ مشکی را در زیر رنگ قهوه ای و یا در قسمت پایینی استایل خود بکار ببرید.

چگونگی رنگ های مشکی و قهوه ای در مد

اگر از مانتو فرم اداری استفاده نمی‌کنید، دقت داشته باشید که یک شلوار پارچه‌ای خوش فرم انتخاب کنید که رنگ آن مشکی، قهوه‌ای یا سرمه‌ای باشد. این رنگ با رنگ کت یا مانتو اداری شما باید همخوانی کامل داشته باشد. اگر بلوز شما از زیر مانتو دیده می‌شود، یک بلوز یا شومیز آستین بلند سفید و بدون طرح انتخاب کنید. کفش پاشنه بلند و جلوبسته در رنگ‌های مشکی و قهوه ای، می‌تواند استایل شما را کامل می‌کند.

منبع: yasemin

دیدگاهتان را بنویسید