بهترین مدل کت های چرمی سال 2022

از زمان های گذشته تا کنون کت های چرمی از مد نیفتاده و طرفداران بسیاری دارد. موتورسواران هنوز هم این کت ها را دوست دارند. اما امروزه مدل ها، ستاره های سینما، مادران باردار و معلمان بازنشسته ها و سایر افراد این کت شیک را می پوشند. صدها برند کت چرم برای انتخاب وجود دارد. اغلب کت چرمی را با در نظر گرفتن کیفیت، رنگ و اکسسوری های روی آن انتخاب می‌کنیم. معمولا کت چرمی مشکی بیشتر از سایر رنگ ها، ترجیح داده می‌شود.

کت چرم زنانه

با ترکیب یک لباس قرمز با کت مشکی چرمی، ظاهر جذاب‌تری ایجاد کنید. مشکی و قرمز یک هماهنگی بی نظیری در فصل پاییز و زمستان ایجاد می کنند. اگر می خواهید یک استایل کاملا مشکی با کت چرمی داشته باشید، از رژ لب قرمز یا شرابی که ترند این فصل است، استفاده کنید. مطمئن باشید که چشم همه به سوی شما خیره خواهد بود. حتی می توانید لباس های مجلسی و توری خود را با کت چرمی کامل کنید. کت های چرمی کوتاه در ترندهای زمستانی و پاییزی، استایل های موثر و قوی ایجاد می کنند. در هوای سرد، می توانید بلوز کش بافت پشمی و بلند را با کت چرمی کوتاه خود ترکیب کنید و استایلی بسازید که هم گرم و هم شیک باشد.

کت چرم مردانه

وقتی صحبت از مدل کت های چرمی به میان می آید، بازیگران خوش تیپ به ذهنمان خطور می کرد که مدام از این کت ها استفاده می‌کنند. اکنون می‌توانیم ببینیم که هر مردی با یک کت مشکی چرمی خوش‌تیپ به نظر می‌رسد. البته نیازی به محدود شدن به رنگ مشکی نیست و رنگ های یشمی، کرم، خاکی، خرمایی و قهوه ای تیره نیز ظاهری بسیار کاریزماتیکی را برای مردان ایجاد می کنند. البته اگر با لباس ها و کفش های مناسب ترکیب شود. امسال شاهد جزئیات جدیدی در مدل های کت چرم هستیم. دکمه های فلزی، منگوله ها، زیپ های روی آستین از این جزئیات هستند. اگر یک مدل کت چرمی متفاوت و شیک می خواهید می توانید این مدل ها را به لیست خرید اضافه کنید.

کت چرم پشمی

مانند کت جین یا کاپشن ها، ممکن است داخل کت چرم هم از پشم پوشیده شده باشد و این مدل هم هرگز از مد نمی افتد و بهترین لباس به خصوص در فصل پاییز است. این کت را می‌توانید روی یک بافت یقه اسکی بپوشید تا از سرمای پاییزی به دور و هم استایلی شیک داشته باشید. برای کسانی که نمی خواهند کت خود را در فصل زمستان کنار بگذارند، مدل های پشمی چرم می تواند بسیار مفید باشد.

کت چرم سفید

کتی که مانند یخ می‌درخشد و تقریبا هیچگاه از مد نمیفتد. این کت، جلوه بسیار زیادی به استایل شما می‌بخشد. شما می‌توانید کت چرم سفید را با شلوار جین یا دامن بلند ست کنید و بدین‌ترتیب استایلی دهه هفتادی داشته باشید. اگر کت چرم سفید با پیراهن ساتن یا دامن مدادی (راسته) ست شود، استایل شما بسیار شیک و اسپورت خواهد بود. کت چرم سفید بخاطر هارمونی که دارد، بسیار مناسب شب‌های پاییز و زمستان است.

پالتو های چرمی بلند

اگر می خواهید پالتوی تان از نوع چرم سبک باشد حتما چرم پالتوی تان را جنس چرم بزی و گوسفندی انتخاب کنید. محصولات چرمی با پوست گاوی به سبب سنگینی و استحکام بیشتر برای آقایان استفاده می شود. نکته دیگر اینکه درصورتی که قد بلندی دارید پیشنهاد می‌کنیم پالتوهای بلند را انتخاب کنید. به خانم هایی که قد بلندی دارند پیشنهاد می‌شود پالتویی بپوشند که تا زیر زانو برسد. استفاده از این پالتوها باعث می‌شوند که بلندی قد جلوه نامطلوبی نداشته باشد و در عین حال استایل خاص و شیکی را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید